آموزش مشاور املاک: تکنیکهای بازاریابی دیجیتال بخش اول

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    775
  • تعداد نظرات

    0

روشهای بازاریابی سنتی اگر چه هنوز هم رواج دارند و مورد استفاده قرار می گیرند ولی در اکثر مواقع بازدهی زیادی نداشته و به عبارتی هزینه و وقت صرف شده برای آنها در برابر بازدهی و عملکرد آن قابل قبول نیست. از اینرو با گسترش علم و فناوری و دنیای مجازی تکنیکهای نوین بازاریابی و از جمله بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) به سرعت جای خود را در دنیای کسب و کار باز کرده اند و هر روز هم رو به گسترش است. شغل مشاور املاک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تکنیکهای بازاریابی دیجیتال یکی از مباحث کلیدی در آموزش مشاور املاک است.

انواع روشهای بازاریابی دیجیتال در آموزش مشاور املاک  

وب سایت (Website)

امروزه داشتن وب سایت از اساسی ترین نیازهای هر کسب و کاری است. اگر شما هزینه و یا بودجه ای برای تبلیغات و استفاده از سایر روشهای بازاریابی در نظر ندارید حتما داشتن وب سایت را از این قاعده مستثنی کنید. مبحث بازاریابی آموزش مشاور املاک به شما می گوید که همانند سایر مشاغل داشتن وب سایت مختص بنگاه ضروری است و در واقع ویترین کسب و کار شما به حساب می آید. انواع مقاله ها در زمینه آموزش مشاور املاک، اخبار، فایلهای فروش و یا اجاره واحدهای مسکونی، اداری، تجاری و غیره، معرفی بنگاه خود و مشاوران شاغل در بنگاه، تبلیغات و آگهی های املاک و خلاصه هر آنچه که کسب و کار شما و بنگاه شما را معرفی می کند می توانید در وب سایت خود نمایش دهید. قسمت پرسش و پاسخ، مشاوره آنلاین، انتقادات و پیشنهادات و لینک شبکه های اجتماعی خود را نیز در وب سایت خود بگنجانید تا به مشتری این اطمینان را بدهید که مجموعه ای پویا، بروز و کارآمد دارید و بنگاه شما یکی از بهترین انتخابهای مشتریان است.

ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)

یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی دیجیتال در مبحث آموزش مشاور املاک، ارسال ایمیل های تبلیغاتی و معرفی کسب و کار خود از طریق ارسال ایمیل به جامعه هدف شماست. شما می توانید ایمیل را به مشتریان قبلی خود ارسال نموده و یا طی فرآیند تحقیقات بازار به آدرس ایمیل مشتریان دست پیدا نمائید.

بازاریابی پیامکی (SMS Marketing)

یکی دیگر از تکنیکهای بازاریابی دیجیتال در آموزش مشاور املاک ارسال پیام به تلفن همراه مخاطبان شماست. شما می توانید یک پنل ارسال پیامک خریداری نموده و طی یک برنامه ریزی هفتگی و یا ماهیانه به ارسال پیام به مخاطبان ادامه دهید. برای شروع می توانید از مشتریان قبلی خود شروع کرده و به تدریج شماره موبایل افراد ساکن در منطقه را به آن اضافه نمائید.

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :