تسهیلات پس‌انداز مسکن جوانان

  • تاریخ ارسال

    یکشنبه 12 آبان 1398
  • فرستنده

    مدیریت سیستم
  • شاخه بندی

    اطلاعیه ها
  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    632
  • تعداد نظرات

    0

تسهیلات از محل صندوق پس‌انداز مسکن جوانان نیز که حساب‌های انفرادی آن از سال ۸۱ به بعد افتتاح شده است، با تسهیلات بدون سپرده قابل جمع است. سقف مجموع تسهیلات صندوق جوانان و بدون سپرده در تهران ۶۰ میلیون، در شهرهای بزرگ ۵۰ میلیون و در سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان است. مدل تسهیلات از محل صندوق جوانان با توجه به دوره بلندمدت سپرده‌گذاری در صندوق جوانان قدری متفاوت است به این ترتیب که سود آن کمتر و مدت بازپرداخت آن بیشتر است.

در تهران سقف تسهیلات صندوق جوانان ۴۴ میلیون تومان با نرخ سود ۹ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله است که اقساط آن با روش محاسبه ساده، ۳۹۵ هزار و ۸۰۰ تومان است. متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند ۱۶ میلیون تومان تسهیلات بدون سپرده با نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۵ ساله با اقساط ماهانه ۴۰۶ هزار و ۲۰۰ تومان است.

در شهرهای بزرگ تسهیلات از محل صندوق جوانان با همان سود و مدت بازپرداخت مشخص، ۳۸ میلیون تومان است که اقساط آن ۳۴۱ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود. در صورت تمایل امکان اضافه شدن ۱۲ میلیون تومان تسهیلات بدون سپرده نیز وجود دارد تا سقف ۵۰ میلیون تومانی محقق شود. در این صورت قسط تسهیلات بدون سپرده با نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۵ ساله، ۳۰۴ هزار و ۷۰۰ تومان است.

سقف تسهیلات از محل صندوق جوانان در سایر مناطق شهری نیز ۲۶ میلیون تومان با اقساط ۳۳۳ هزار و ۹۰۰ تومانی است که طی ۲۰ سال پرداخت می‌شود. امکان افزودن ۴ میلیون تومان تسهیلات بدون سپرده ۵ ساله نیز به این تسهیلات وجود دارد که در این صورت اقساط ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ تومانی به پرداختی آنها اضافه می‌شود.

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :