چیزهایی که باید از پروژه شهید خرازی بدانید

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    482
  • تعداد نظرات

    0

پروژه شهید خرازی یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی در حال انجام در منطقه چیتگر است. در ادامه به توضیحات بیشتر درباره پروژه شهید خرازی خواهیم پرداخت.

یکی از بزرگ ترین پروژه های در حال احداث در کنار دریاچه چیتگر که بیش از نیمی از آن به اتمام رسیده است پروژه شهید خرازی است. این پروژه که مشتکل برچندین برج مسکونی در غالب یک شهرک است توسط یک تعاونی مسکن زیر نظر سپاه ساخته می شود.در این مقاله به توضیح این پروژه خواهیم پرداخت.

 پروژه شهید خرازی

به علت آب و هوا ی خوب منطقه 22 شهر تهران که متاثر از دریاچه چیتگر و پارک جنگلی  واقع در این قسمت تهران است پروژه هایی بسیاری در این منطقه در حال احداث می باشند. پروژه شهید خرازی که مشتمل بر چندین ده برج مسکونی است توسط تعاونی های مختلف زیر نظر سپاه در این مکان در حال ساخت می باشند. شهرک شهید خرازی در مکانی که قبلا یک پادگان نظامی به همین نام قرار داشته است در حال احداث می باشد. برای همین این شهرک نیز به همین نام خوانده می شود.

بیشتر برج های این شهرک به مراحل مختلف ساخت رسیده و بعضی نیز در حال اتمام است. برای همین افرادی که در این شهرک سرمایه گذاری نموده اند می توانند خوش بین باشند که تا پایان سال واحد مسکونی خود را تحویل بگیرند.

پروژه شهید خرازی

ثبت نام در پروژه شهید خرازی 

در صورتی که افراد علاقمند به خرید سهام درپروژه شهید خرازی باشند می توانند به صورت حضوری در دفاتر این تعاونی اقدام به نقل و انتقال سهام خود نمایند. اما این کار در گذشته به صورت وکالتی انجام می گرفت و افراد به علت بسته بوده تعاونی ها کار خرید سهام را به صورت وکالتی انجام می دادند. اما امروزه این کار به سهام داران توصیه نمی شود و فقط در دفتر تعاونی مربوطه و به صورت حضوری می توان سهام پروژه چیتگر را خرید و فروش نمود.

پروژه شهید خرازی

مزایا وامکانات پروژه شهرک شهید خرازی

پروژه خرازی در منطقه ورد آورد بالا در حال ساخت است و به علت این که در این منطقه اصول شهرسازی به خوبی رعایت شده است می توان آینده ای بسیار روشن و امید بخش را برای ساکنان آن در نظر داشت.

از نظر مکانی پروژه خرازی در غرب دریاچه چیتگر واقع شده است و ویوی دریاچه بر حال و هوای بصری آن بسیار تاثیر گذار است. دسترسی آسان به شمال اتوبان همت و جنوب اتوبان حکیم از دیگر مزایای پروژه خرازی به شمار می رود.

شهرک خرازی با داشتن برج هایی کاملا مهندسی ساز و رعایت اصول شهرسازی آینده ای روشن در پیش رو خواهد داشت.

مهم ترین نکته در ساخت این واحدها، ساخت تمام فلزی اسکلت آن و اتصال این اسکلت ها با پیچ و مهره است. این مزیت به واحدهای پروژه شهرک خرازی این امکان را می بخشد که در برابر زلزله  از خود مقاومت بیشتری نشان دهد.

پروژه شهید خرازی

از سهام داری تا خریداری از واحدهای مسکونی شهرک

بعد از این که افراد در پروژه شهید خرازی  سهام دار شدند می توانند طبق سرمایه خود و اقساط تعیین شده اقدام به پرداخت اقساط نمایند. از مزایای این نوع سهام داری این است که افراد متقاضی می توانند در صورتی که اقساط خود را سر وقت پرداخت نموده و خوش حساب باشند از رتبه بهتری برای انتخاب واحد مسکونی برخوردار شوند.

اما در صورتی که افراد نتوانند در مدت معین شده اقساط خود را پرداخت نمایند  می توانند سهام خود را در تعاونی مسکن مربوطه و زیر نظر کارشناسان این بخش به افراد متقاضی دیگر واگذار نمایند. اما در صورتی که این افراد مشکل پرداخت در زمان مشخص را دارند و امکان پرداخت تا زمان طولانی تر را داشته باشند می توانند با افراد دیگر که دارای همین مشکل هستند به صورت اشتراکی و ودونگی واحد مسکونی خود را خریداری نمایند. در این صورت با توجه به این که مشکلات مالی فرد بر طرف می شود می توانند در فرصت مغتنم دیگر اقدام به خرید سهم شریک خود نمایند.

پروژه شهید خرازی

امکانات رفاهی و متراژ واحدهای مسکونی پروژه شهید خرازی

متراژ واحدهای مسکونی پروژه خرازی از 100 متر تا 127 متر متغیر است. برج ها در هر طبقه شامل 6 واحد مسکونی خواهد بود. همچنین از امکاناتی مانند این موارد نیز بهره مند هستند.

  • هر برج دارای 4 آسانسور پر سرعت است.
  • سالن های چند منظوره و اجتماعات از دیگر امکانات این پروژه است.
  • سیستم گرمایش و سرمایش به صورت مرکزی خواهد بود.
  • تمام برج های احداثی دارای سیستم اعلام و اطفاء حریق هستند.
  • سیستم دوربین مدار بسته و درب های ضد سرقت از دیگر امکانات در نظر گرفته شده می باشد.
  • در هر برج سالن های بازی برای کودکان و همینطور سالن های ورزشی برای خانواده ها در نظر گرفته شده است.
  • وجود پارکینگ و انباری طبقاتی هوشمند از دیگر مزایای پروژه شهید خرازی می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا سرمایه گذاری در شهرک خرازی چیتگر می توانید به سایت این شهرک مراجعه نمایید.

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :