پهنه c شهرک چیتگر (امام رضا(ع)) در منطقه 22

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    717
  • تعداد نظرات

    0

پهنه c شهرک چیتگر از نظر پیش خرید امتیازی واحدها و... با پهنه b متفاوت است. خرید آپارتمان های پهنه c شهرک چیتگر فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری است.

پهنه c شهرک چیتگر(امام رضا(ع))  واقع در منطقه 22 تهران به دلیل همجواری با دریاچه زیبای چیتگر و باغ ملی گیاه شناسی  از موقعیت جغرافیایی ویژه و عالی برخوردار است که از این منطقه به راحتی می توان به اتوبانهای همت، کرج وحکیم (شهید همدانی) دسترسی پیدا کرد. ما در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را به صورت مختصر و مفید جهت سرمایه گذاری در پروژه  پهنه c شهرک چیتگر در اختیار شما خوانندگان عزیز و محترم قرار دهیم با ما تا پایان این متن همراه باشید.

پهنه c شهرک چیتگر

آشنایی با پهنه c شهرک چیتگر

شهرک مسکونی چیتگر یکی از پروژه های بزرگ و در حال اجرا برای تعاونی های مسکن ارتش نظیر تعاونی مسکن نیروی هوایی، زمینی، دریایی، پدافند و ... است که به دلیل همجواری با دو مکان مهم گردشگری منطقه 22 تهران همانند و دسترسی آسان افراد ساکن در این شهرک به اتوبان های اطراف از موقعیت ویژه و عالی جهت سرمایه گذاری برخوردار است. در حال حاضر تعدادی واحدی آپارتمانی با مشارکت شرکت عظیم بنیان توسعه و عمران هادی در در 3 پهنه a، b و c این شهرک که به شهرک امام رضا نیز شهرت دارد؛ در حال ساخت و ساز و بهره برداری است. سرمایه گذاری بر روی پروژه آپارتمان های موجود در پهنه c شهرک چیتگر همواره فرصتی ویژه برای افرادی است که قصد دارند با سرمایه ای اندک و آن هم به صورت اقساطی در یک منطقه عالی و خوش آب و هوا صاحب خانه شوند. بر اساس اطلاعات موجود هر یک از واحدهای ساخته شده در این پهنه دارای متراژی معادل 75 الی 190 متر است که با توجه به حجم سرمایه گذاریهای صورت گرفته، این واحدها قرار است تا سال 1400به مالکین تحویل داده شود.  

پهنه c شهرک چیتگر

تفاوت پهنه c شهرک چیتگر با پهنه b 

به طور کلی تفاوت هایی موجود برای سرمایه گذاری در دو  پهنه c  و b شهرک چیتگر را می توان از لحاظ موارد مطرح شده در زیر با یکدیگر مقایسه کرد :

پهنه c شهرک چیتگر

  • پیش خرید امتیازی واحدهای پهنه سی (c) شهرک چیتگر 
  • پیش خرید سهامی واحدهای پهنه بی (b) شهرک چیتگر 
  • پرداخت کل پول مورد نیاز برای ساخت و ساز واحد های پهنه b شهرک چیتگر هنگام خرید نه تحویل به جز پول لازم برای ساخت پارکینگ و انباری و مشاعات 
  • مشخص بودن متراژ واحدهای خریداری شده از پهنه c شهرک چیتگر 

تعاونی های سازنده در پهنه c شهرک (چیتگر)

امروزه ساخت و ساز هشت برج 30 و 40 طبقه موجود در پهنه نارنجستان یا همان c شهرک چیتگر زیر نظر 4 تعاونی مسکن ارتش صورت می گیرد که در ادامه به صورت جداگانه و مختصر هر یک را شرح خواهیم داد:

پهنه c شهرک چیتگر

1- تعاونی مسکن بخش نیرو زمینی ارتش:

این تعاونی مسکن ارتش که به عنوان بزرگترین و فعال ترین تعاونی سازنده در پهنه c یا نارنجستان منطقه 22 نیز شناخته می شود که وظیفه ساخت 4 برج مسکونی 40 طبقه به نام برج های نارنج را برای سکونت اعضای نیروی زمینی بر عهده دارد. مرحله اتمام اسکلت و سقف در هر  دو برج شماره 1 و 2 نارنج، به اتمام رسیده و هم اکنون در حال دیوار چینی می باشند. مراحل ساخت برج شماره 3 نارنج نیز در مرحله اجرای اسکلت بندی بوده و هنوز عملیات فرایند ساخت برج شماره 4  آغاز نشده است.  تیپ طراحی واحدهای مسکونی در هر یک از طبقات این 4 برج به صورت یک خوابه (متراژ 93 متر)، دو خوابه ( متراژ 110 و 121 متر) و سه خوابه ( متراژ 135 متر) می باشند که اعضای تعاونی بتواند بر حسب متراژ انتخابشان در طبقه و واحد مورد نظر اسکان پیدا کنند. البته الویت در انتخاب طبقه و واحد مورد نظر برای هر عضو بر اساس کسب امتیاز بیشتر در رتبه بندی توسط تعاونی و خوش حسابی او در پراخت اقساطش صورت می گیرد.

2- تعاونی مسکن بخش نیرو هوایی ارتش :

این تعاونی مسکن ارتش در حال ساخت برج 29 طبقه ای به نام H2 در دو بال  پهنه c شهرک چیتگر است. هم اکنون فرایند ساخت این برج در مرحله دیوارچینی به سر می برد و تمامی واحدهای آن بر حسب الویت بندی اعلامی تعاونی در سال 97 توسط اعضا و براساس متراژ، طبقه و واحد مورد نظر آن ها انتخاب شده است. متراژ هر یک از واحدهای موجود در این برج 29 طبقه ای معادل 75 تا 157 متر می باشد. این برج از نظر موقعیت مکانی در جنوبی ترین لایه پهنه c و در جوار باغ گیاه شناسی ملی  واقع شده  است.   

3- تعاونی مسکن بخش نیر ودریایی ارتش :

این تعاونی مسکن ارتش وظیفه ساخت برج مرجان را در پهنه c شهرک چیتگر بر عهده دارد. برج مرجان، برجی دو قلوی و دارای 42 طبقه است که هم اکنون مرحله اجرای اسکلت و سقف را به طور همزمان پشت سر می گذارند. طراحی 474 واحد این برج در 5 تیپ مختلف یک تا سه خوابه با متراژی معادل  80 ، 105، 120، 130 و 150 متر صورت گرفته است. این برج یکی از مرتفع ترین، لوکس ترین و خاص ترین پروژه هایی است که در شهرک چیتگر واقع در منطقه 22 تهران در حال ساخت و اجراست. همچنین یک نیروگاه برق اختصاص (CHP) به منظور تامین برق و حرارت کل 474 واحد موجود در این برج در نظر گرفته اند که کلیه هزینه قابل برداخت بابت برق ، شارژ ساختمان و حرارت اعضا را می توان با فروش مازاد برق تولیدی توسط این نیروگاه با اتصال به شبکه برق منطقه جبران کرد.

4- تعاونی مسکن بخش پدافندی ارتش :

دو برج 30 و 40 طبقه ی C و H متعلق به تعاونی پدافند در غربی ترین نقطه پهنه c  شهرک قرار گرفته و در حال حاضر در مرحله فونداسیون و اجرای اسکلت به سر می برند. هر یک از اعضای پدافند ارتش از سهمی معادل 50 الی 60 متر در این پروژه برخودار هستند که برای معافیت از پرداخت اقساط تا زمان تحویل باید به ازای سهام مسکونی خود، مبلغی به میزان 46 میلیون به حساب تعاونی واریز کنند.

قیمت امتیاز خرید واحدهای مسکونی پروژه ارتش

بهتر است که بدانید شرایط سرمایه گذاری برای خرید واحدهای مسکونی در حال ساخت توسط هر یک از ۴ تعاونی مسکن ارتش در پهنه c شهرک چیتگر با یکدیگر متفاوت می باشد. بنابراین بر اساس شرایط بازار و تاثیرات آن بر متراژ واحدهای در حال ساخت لازم است که قبل از هر گونه اقدامی به منظور سرمایه گذاری بر روی پروژه های مسکونی پهنه C شهرک چیتگر و استعلام روز قیمت امتیاز و معاملات صورت گرفته با کارشناسان ما در این سایت مشورت کنید. نکته بسیار مهم افزایش تدریجی قیمت امتیازات پهنه c شهرک چیتگر با توجه تکمیل و تحویل برخی از واحدهای ساخته شده در پهنه های b و a  است.

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :