سرمایه گذاری در پروژه هما پارسه

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    592
  • تعداد نظرات

    0

پروژه همای پارسه مربوط به برج های ۳۰ طبقه تعاونی مسکن خلبانان و مهندسین پرواز هواپیمایی هما است. پروژه همای پارسه از اینده روشنی برخوردار می باشد.

  پروژه همای پارسه مربوط به برج های ۳۰ طبقه تعاونی مسکن خلبانان و مهندسین پرواز هواپیمایی هما است.  این پروژه عمرانی از اعتبار و شهرت بسیار زیادی در جمعیت سرمایه گذاران تعاونی مسکن منطقه ۲۲ استان تهران بوده و از مزایای چشمگیری مانند موقعیت مکانی فوق العاده، چشم انداز زیبا و سوددهی اولیه بیشتر از سایر پروژه‌های عمرانی مشابه برخوردار می‌باشد. از دید سرمایه‌گذاران و افراد صاحب نظر در زمینه  ساخت و ساز پروژه های عمرانی، آینده‌ای درخشان و افقی روشن در انتظار پروژه همای پارسه است.

 پروژه همای پارسه چیست؟

 پروژه خلبانان هما پارسه مربوط به یک برج ۳۰ طبقه مسکونی با امتیاز تعاونی مسکن منطقه ۲۲ استان تهران است.  این پروژه مسکونی در آذر ماه ۱۳۹۷  در شمال بزرگراه خرازی اعضای اولیه تعاونی مسکن آغاز به کار نموده و در حال ساخت یک برج ۳۰ طبقه مسکونی  معماری ۶ طبقه منفی و ۲۴ طبقه مثبت است.  با توجه به پیش بینی های انجام شده، تاریخ پایان پروژه همای پارسه، آذر ماه سال ۱۴۰۱ رقم خورده و اقساط پروژه هر ۳ ماه یک بار ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.  یکی از ویژگی های بسیار مهم این پروژه مسکونی، امتیاز بالای سرمایه گذاری و سودآوری چشمگیر  به دلیل موقعیت مکانی منحصر به فرد این پروژه و کیفیت رضایت بخش ساخت آن در چند سال آینده است.

پروژه همای پارسه

 امکانات پروژه مسکونی همای پارسه

 پروژه همای پارسه مجهز به امکانات کاملی مانند پارکینگ،انباری اختصاصی هر واحد، اجتماع و برگزاری مراسمات، لابی بزرگ و لوکس و سالن ورزشی بوده و دارای واحدهای مسکونی در متراژ ۱۱۰، ۱۳۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ متر است. موقعیت مکانی پروژه همای پارسه از ویژگی های بسیار مهم این پروژه عمرانی است که ارزش سرمایه گذاری و افزوده ورود به پروژه را به میزان بسیار زیادی افزایش داده و یکی از پروژه های معتبر توسط تعاونی مسکن خلبانان و مهندسین پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید.  تعداد واحد های نهایی موجود در این برج، ۵۰۰ واحد مسکونی در متراژهای مختلف برآورد شده و در فاصله زمانی اتمام این پروژه، امکانات رفاهی، تفریحی، خدماتی و درمانی بسیار زیادی در اطراف برج سی طبقه همای پارسه تاسیس و راه‌اندازی خواهد شد.

پروژه همای پارسه

 خرید و فروش پروژه همای پارسه

 توصیه می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روند خرید و فروش واحدهای مسکونی برج سی طبقه پروژه همای پارسه با مشاورین واحد پیش فروش گروه مشاوران املاک پاستور در ارتباط بوده و از صفر تا صد شرایط مطلع شوید. باید توجه داشت که واحدهای مسکونی این پروژه به صورت واریزی و امتیازی خرید و فروش شده و تمامی قراردادها در دفتر تعاونی مسکن هما به شکل کاملا رسمی و قطعی عقد خواهد شد.

پروژه همای پارسه

 گروه مشاوران املاک بزرگ پاستور

 مشاور املاک پاستور از جمله املاکی های معتبر و صاحب نام در زمینه پیش فروش، رهن و اجاره، خرید و فروش و مشاوره های سرمایه گذاری در خصوص پروژه های عمرانی، تجاری و مسکونی در منطقه ۲۲ استان تهران است. این گروه مشاوره املاک دارای چندین سال سابقه کاری درخشان در این زمینه بوده و با جذب مشاورین فعال، متخصص و دلسوز، از مراکز پاسخگویی به سوالات و احتیاجات متقاضیان خدمات مختلف مسکن و املاک در این منطقه به شمار می آید.

 خریداران و سرمایه‌گذاران پروژه همای پارسه می توانند جهت کسب اطلاعات کاملتر و برخورداری از مشاوره پیش فروش، امتیاز و نحوه خرید و فروش واحدهای مسکونی برج سی طبقه همای پارسه به شکل حضوری و غیرحضوری از خدمات مشاوره ای املاک پاستور بهره مند شده و لذت یک سرمایه‌گذاری سود آور را تجربه نمایند. اطلاع رسانی و مشاوره فروش پروژه همای پارسه از طریق عضویت در کانال تلگرامی گروه مشاورین املاک پاستور از خدمات غیر حضوری این مشاور املاک بوده و قادر به ارائه توضیحات کامل در این زمینه در اختیار خریداران و سرمایه‌گذاران خواهد بود.

 اطلاعات جامع پروژه مسکونی هما پارسه

 قرارداد ساخت برج هما پارسه به صورت علی الحساب چهار و نیم میلیون تومان عقد شده و با توجه به نوسان شدید و وضعیت متغیر بازار مسکن و املاک، این قیمت تحت تاثیر تغییرات ایجاد شده متغیر خواهد بود.  واحد مشاورین املاک بزرگ پاستور، قیمت های به روز رسانی شده در خصوص هر متر از واحدهای مسکونی برج سی طبقه همای پارسه را در اختیار شما قرار داده و در خصوص تصمیمات جدید به منظور واریز اقساط واحدهای قولنامه شده، پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

.پروژه همای پارسه

سخن پایانی پروژه هما پارسه

 در کلام آخر می توان گفت، سرمایه گذاری در خرید واحدهای مسکونی برج همای پارسه در منطقه شهرک شهید باقری، انتهای خیابان بهارستان، یک سرمایه گذاری سودآور و قابل اعتماد بوده و آینده روشنی را پیش رو خواهد داشت.

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :