خرید و فروش آپارتمان در برج های پهنه B چیتگر

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    693
  • تعداد نظرات

    0

در صورتی که قصد خرید یا فروش واحد آپارتمان در پهنه B چیتگر را دارید می توانید با ما همراه شوید. خرید و فروش املاک پهنه B به دو صورت انجام می شود.

در رابطه با پهنه B یا پهنه سروستان شهرک چیتگر باید گفت که این پهنه در منطقه ۲۲ دریاچه چیتگر بلوار پژوهش قرار دارد که دارای ۱۶ برج بوده که ساخت این برج ها با شرکت تعاونی مسکن عمران هادی که وابسته به بنیاد تعاون ناجا است صورت گرفته است. هم اکنون ۶ برج آن آماده شده و در مرحله نازک کاری قرار دارند و باقی برج ها در مرحله فوندانسیون یا همان گود برداری می باشند. این شش برج عبارتند از: برج های G1 و G2 و G3 و G4 و B1 و B3 برای خرید و فروش پهنه بی از دو طریق می توان اقدام کرد. از طریق املاک ایران زمین برای خرید در این پهنه می توانید اقدام کنید.

اطلاعات کلی پهنه B شهرک چیتگر

در رابطه با معماری پهنه b  باید گفت که برج های این محله به صورت پروانه ای شکل هستند و دارای دو بال شرقی و غربی بوده و این برج ها دارای ۳۰ تا ۳۴ طبقه هستند و متراژ هر کدام از واحدهای آنها ۷۰ تا ۳۷۵ متر می باشد. طراحی پهنه b شهرک چیتگر به گونه ای صورت گرفته که فضای باز به ازای هر واحد مسکونی تقریباً ۴۰ متر مربع به جز پارکینگ ها و معابر باشد. در این برج مسیرهای سواره و پیاده با یکدیگر تداخلی ندارند. به کاربردن حداکثر از نور و دید برای واحدهای مسکونی و حداقل دید واحد ها و ساختمان ها نسبت به یکدیگر از ویژگی های دیگر برج های آن می باشد.‌ چون از پلان پروانه ای در آن استفاده شده است. جهت افزایش امنیت کودکان و کنترل والدین روی کودکان برای هر برج مسکونی یک فضای باز سبز اختصاصی در نظر گرفته شده است. همچنین در این برج ها آب نماها و چندین مراکز آموزشی و تجاری در فضای میان برج ها در نظر گرفته شده و در اکثر اتاق خواب های آن مستر وجود دارد.  تراس های بزرگی که در برج های آن وجود دارند دارای متراژ حدود ۱۰ درصد متراژ واحد می باشد.

پهنه B

موقعیت پهنه بی

 در اطراف پهنه بی شهرک چیتگر مجموعه های چون دریاچه چیتگر، مجموعه ایران مال بازار بزرگ ایران، پارک جنگلی چیتگر، باغ ملی گیاه شناسی، بیمارستان تات مرکز سرطان ایران و شهربازی هزار و یک شهر وجود دارد. همچنین پهنه بی به بلوار پژوهش، بزرگراه حکیم، بزرگراه خرازی و بزرگراه آزادگان دسترسی دارد.

پهنه B

امکانات پهنه b

از جمله امکاناتی که در پهنه B شهرک چیتگر وجود دارد می‌توان به لابی و لابی من ۲۴ ساعته، سالن اجتماعات چند منظوره، سالن ورزشی برای هر برج، فضای بازی کودکان، سیستم اعلام حریق و پارکینگ مهمان اشاره کرد.

پهنه B

نحوه ی خرید و فروش پهنه سروستان شهرک چیتگر

برای خرید و فروش پهنه B شهرک چیتگر می توان به دو صورت اقدام کرد

 در حالت اول خرید و فروش به صورت آزاد صورت گرفته و واحدهای طبقه، متراژ طبقه و ویو قیمت گذاری می شود و نقل و انتقال آن در دفتر تعاونی بتاجا انجام می شود.

حالت دوم به صورت بسته های سهامی 63 متری و 33 متری عرضه می گردند.  شما هیچ هزینه ای برای خرید و فروش پرداخت نکرده و فقط هزینه ساخت را پرداخت خواهید کرد که این هزینه نیز به اولویت سهام خریداری شده بستگی دارد و دارای قیمت های متفاوتی می باشد. هر چه اولویت سهام دورتر باشد قیمت آن نیز ارزان تر می باشد. در زمان تحویل شما می توانید هزینه پارکینگ، انباری و ضریب طبقات را با توجه به اینکه کدام طبقه را در نظر گرفته اید پرداخت کرده و واحد خود را تحویل بگیرید. این روش خرید هزینه تمام شده با توجه واحدی که در نظر گرفته اید، برای شما بسیار مقرون به صرفه می باشد.

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پهنه B شهرک چیتگر و خرید و فروش این پهنه هستید، از طریق برقراری ارتباط با املاک ایران زمین می توانید به اطلاعات کاملی در این زمینه دست پیدا کنید و دز صورت نیاز به مشاوره می توانید از کارشناسانی که در این سایت هستند مشاوره و راهنمایی ‌های لازم را دریافت کنید.

پهنه B

برج های پهنه B شهرک مسکونی چیتگر

در پهنه B برج های G1 , G3 به صورت فروش آزاد هستند و تعاونی به خریداران این دو برج برای زمان تحویل نسبت به دیرکرد تعهد جریمه می دهد.

برج B1 با نام برج حفاظتی یا الماس نیز معروف می باشد و به کارکنان حفاظت اطلاعات ارتش متعلق می باشد.

برج های G2-G4 –B3 : این برج ها به صورت سهامی انتخاب واحد شده اند وانتخاب واحد آنها به اتمام رسیده است.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :