در پهنه سی شهرک چیتگر چگونه سهام دار شوید

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    676
  • تعداد نظرات

    0

برای این که در پهنه سی شهرک چیتگر سهام دار شوید باید اقدام به خرید سهام از تعاونی مسکن ارتش نمایید واحدهای پهنه سی شهرک چیتگر دارای دفترچه مالکیت است

اگر علاقمند به زندگی د ربرج های بلند در مناطق خوش آب وهوا هستید مت به شما منطقه 22 شهر تهران را توصیه می کنیم. پهنه سی شهرک چیتگر معروف به نارنجستان یکی از زیباترین و خوش منظره ترین مناطق در شهر تهران است. در این مقاله با ویژگی های این منطقه و چگونگی سرمایه گذاری درآن آشنا می شویم.

پهنه سی شهرک چیتگر

شهرک چیتگر یکی از شهرک های نوپایی است که د رمنطقه 22 شهر تهران چند سالی است که در احداث شده است. این شهرک ابتدا به نام شهرک امام رضا نامیده می شد. اما به علت نزدیکی به پارک جنگلی چیتگر و نزدیکی این شهرک به این پارک نام چیتگر بر آن برازنده تر شد.

در شهرک چیتگر پروژه های بسیاری ساخته و یا درحال احداث می باشد. تعاونی های مسکن زیادی در این منطقه اقدام به ساخت  این پروژه های مسکونی نموده اند. از جمله پروژه های د رحال احداث در این شهرک می توان به پهنه ای، پهنه بی و پهنه سی شهرک چیتگر اشاره نمود. پهنه سی که به نام پروژه نارنجستان خوانده می شود نیز در این شهرک قرار دارد. این پروژه ها توسط شرکت تعاونی ارتش به نام نهاجا ساخته می شود.

پهنه سی شهرک چیتگر

امکانات طبیعی منطقه چیتگر

پهنه سی شهرک چیتگر در منطقه 22 تهران در حال ساخت می باشد. وجود جاذبه های طبیعی و گردشگری در این منطقه به آن زیبایی ویژه ای بخشیده است.

از جمله مناطق طبیعی در شهرک  چیتگرمی توان به چشم انداز زیبایی کوههای دماوند در این منطقه اشاره نمود. طبیعت بکر و زیبای دماوند از فراز بالکن واحدهای مسکونی در پهنه سی کاملا قابل روئیت است.

از دیگر مناطق طبیعی در این پهنه وجود پارک جنگلی چیتگر و دریاچه زیبایی خلیج فارس است. اگر به طبیعت علاقمند هستید می توانید در این منطقه باز هم اثری از طبیعت چشم نواز را به راحتی پیدا نمایید. باغ ملی گیاه شناسی در کمتر از 1 کیلومتر دورتر از پهنه نارنجستان قامت افراشته و زیبایی خود را به رخ تماشگران آن می کشد.

اما از نظر جاذبه های گردشگری نیز این منطقه امکانات زیادی دارد. از جمله پارک بازی هزار و یک شهر، بازار بزرگ ایران مال و ... از این امکانات است. برای سفر در شهر نیز اتوبان همت و بزرگ راه آزادگان بهترین و نزدیک راه است.

پهنه سی شهرک چیتگر

برج های مسکونی اچ تو

در پهنه سی شهرک چیتگر هشت برج سر به فلک خواهند کشید. از این هشت برج چهار برج متعلق به پهنه سی نزاجا است ودو برج های دیگر متعلق به پهنه سی نهاجا در این شهرک مسکونی می باشد.

برای اطلاع سرمایه گذاران عزیز در این منطقه اعلام می کنیم که این دوبرج که توسط تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش ساخته می شود آماده تحویل به سهام دار خود می باشد. این برج ها به اچ تو معروف هستند.

هر برج دارای 25 طبقه مسکونی می باشد. در هر طبقه 14 واحد مسکونی وجود دارد که متراژهای متفاوتی خواهند داشت.

پهنه سی شهرک چیتگر

چگونه سهام دار پهنه سی شهرک چیتگر شوید

برای این که در این برج ها واحد مسکونی خریداری نمایید باید سهام دار تعاونی مسکن ارتش شوید. برای این کار باید از سهام این تعاونی خریداری کنید. بعضی از افراد به دلایل شخصی اقدام به فروش سهام خود در پهنه سی می نمایند. شما می توانید با خرید سهام پروژه نارنجستان در این برج ها سهام دار شوید.

بعد از سهام داری با دریافت دفترچه اقساط واحدهای مسکونی وپرداخت اقساط شما نیز به زودی مالک واحد مسکونی خود در پهنه سی شهرک چیتگر خواهید بود.

چگونه در پهنه سی انتخاب واحد نمایید

برای این که بتوانید در پهنه سی شهرک چیتگر واحد مسکونی داشته باشید باید بعد از سهام دار شدن و شروع پرداخت اقساط یک پرداخت کننده خوش حساب در این کار باشید. در صورتی که اقساط به موقع و در زمان مقرر پرداخت شود شما می توانید به انتخاب واحد خود اقدام نمایید. این کار توسط دفتر تعاونی مسکن ارتش بعد  از زمان اتمام پروژه  به اطلاع سهام داران خواهد رسید. نکته مهم در این پهنه اچ تو این است که نقل و انتقال در دفتر تعاونی آزاد بوده و هر واحد به طور اختصاصی دارای دفترچه مالکیت است.

پهنه سی شهرک چیتگر

امکانات رفاهی در پهنه سی

پهنه سی شهرک با فوق امکانات رفاهی ساخته می شود.  از جمله امکاناتی که در پهنه سی شهرک چیتگر ساخته خواهد شد به چند مورد اشاره می نماییم.

  • وجود حدود هشت لاین آسانسور پر سرعت برای هر برج
  • لابی های با شکوه و مجلل برای هر برج
  • سیستم آنتن و جاروبرقی مرکزی
  •  سیستم اعلام و اطفاء آتش سوزی
  • سیستم گرمایش و سرمایش مخصوص هر واحد مسکونی
  • درب ضد سرقت برای هر واحد
  • سیستم دوربین مدار بسته
  • محل استقرار هلی کوپتر
  • محل بازی کودکان
  • سالن های ورزشی چند منظوره
  • استخر و سونا
  • پارکینگ مهمان و پارکینگ اختصاصی
  • ....

برای خرید و مشاوره می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. کارشناسان در این سایت آماده پاسخگویی به شما می باشند.

 

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :