آشنایی کامل با پهنه b شهرک چیتگر

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    942
  • تعداد نظرات

    0

پهنه b شهرک چیتگر یکی از بخش های بسیار جذاب شهرک چیتگر است، ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات جامع و کاملی درباره پهنه b شهرک چیتگر به شما ارائه دهیم.

پهنه b شهرک چیتگر یکی از پهنه های این شهرک بسیار معروف است که دارای برج های زیبا و بسیار جذابی می باشد و امکانات مختلفی در آن قرار داده شده است. بدون شک اقامت در برج های این پهنه می تواند جذابیت های بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. با این وجود هنوز بسیاری از افراد آشنایی کاملی با پهنه b شهرک چیتگر ندارند و به همین علت است که ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا کمی بیشتر درباره این پهنه در شهرک چیتگر یا همان شهرک امام رضا در منطقه 22 صحبت کنیم و اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به آشنایی بیشتر با پهنه بی در این منطقه هستید با ما در این مطلب همراه باشید.

آشنایی با پهنه b شهرک چیتگر

پهنه b شهرک چیتگر یکی از شلوغ ترین بخش های شهرک چیتگر است که دسترسی بسیار خوبی به تمامی نقاط این شهرک دارد و علاوه بر این شما می توانید از طریق این بخش به تمامی نقاط دسترسی شهرک چیتگر دسترسی داشته باشید. این پهنه دارای 1 برج است که هر یک از این برج ها دارای امکانات خاص خود می باشند و ساخت آنها مانند سایر بخش های شهرک امام رضا منطقه 22 وابسته به بنیاد ارتش و شرکت هایی که زیر نظر این بنیاد فعالیت دارند است. در حال حاضر 6 برج از برج های این پهنه آماده شده است و صاحبان برخی از واحدها نیز در واحدهای خود ساکن شده اند. سایر واحدهایی که هنوز آماده نشده اند نیز در حال نازک کاری می باشند و خیلی سریع به صاحبان خود تحویل داده می شوند. این پهنه دارای ویژگی ها و امکانات متنوعی می باشد که در ادامه بیشتر درباره این ویژگی ها و امکانات صحبت خواهیم کرد.

پهنه b شهرک چیتگر

طراحی این پهنه

احتمالا اولین چیزی که علاقه مند هستید تا درباره پهنه b شهرک چیتگر بدانید این است که طراحی این پهنه در شهرک امام رضا به چه شکل است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که طراحی این پهنه به شکلی است که تمامی برج هایی که دسترسی کاملی به فضای باز و فضای سبز خاص خود دارند که این موضوع برای خانواده هایی که علاقه مند به اقامت در این پهنه هستند بسیار لازم و ضروری است چرا که با کار امنیت خانواده و به خصوص امنیت کودکان به میزان زیادی برقرار می شود. نکته بسیار مهم دیگری که در خصوص طراحی پهنه b شهرک چیتگر وجود دارد این است که مسیرهای رفت و آمد به هیچ وجه تداخلی با یکدیگر ندارند و شما در این زمینه مشکلی را نخواهید داشت. برج هایی که در این پهنه در شهرک چیتگر طراحی و ساخته شده اند به شکلی طراحی شده اند که بیشترین نورگیری را داشته باشند تا شما درون واحدهای خود با مشکل نور رو به رو نشوید. نکته مهم دیگری که درباره طراحی این پهنه وجود دارد این است که مراکز تجاری و یا آموزشی دقیقا در میان فضای خالی بین برج ها قرار گرفته اند که باعث شده است تا دسترسی به آنها برای تمامی برج ها بسیار ساده باشد.

پهنه b شهرک چیتگر

جاذبه ها و دسترسی های این پهنه

دریاچه چیتگر اولین جاذبه گردشگری است که در نزدیکی پهنه b شهرک چیتگر قرار گرفته است و افرادی که در برج های این پهنه اقامت دارند می توانند به سادگی هرچه تمام خود را به این دریاچه برسانند و از آن دیدن کنند. مجموعه بزرگ ایران مال یکی دیگر از جاذبه های گردشگری است که در نزدیکی این پهنه واقع شده است. از دیگر جاذبه های شهرک چیتگر که در نزدیکی پهنه b شهرک چیتگر قرار دارد می توان به مواردی همچون باغ ملی گیاه شناسی که تاثیر بسیار زیادی بر روی آب و هوای این منطقه گذشته است، پارک جنگلی چیتگر، شهربازی هزار و یک شهر و .... اشاره کرد. در کنار این موضوع باید دقت داشته باشید که این منطقه به بلوار پژوهش، بزرگراه خرازی، بزرگراه حکیم و بزرگراه آزادگان دسترسی دارد.

پهنه b شهرک چیتگر

امکانات مختلف برج های پهنه b شهرک چیتگر

برج هایی که در پهنه b شهرک چیتگر قرار دارند دارای امکانات بسیار خوبی هستند که همین موضوع باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به سکونت در این برج ها باشند. هر یک از برج های این پهنه دارای سالن اجتماعات و سالن ورزش است که در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده کنید. لابی و لابی من برج های این پهنه به صورت 24 ساعته فعال هستند که این موضوع می تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد. هر برج دارای یک فضای باز برای بازی کردن کودکان است، برج ها دارای قابلیت اعلام حریق هستند، هر برج دارای پارکینگ مهمان می باشد و بسیاری از امکانات دیگر که باعث شده اند تا این برج ها به محلی مناسب برای سکونت تبدیل شوند.

پهنه b شهرک چیتگر

اطلاعات واحدهای این پهنه

واحدهایی که در این پهنه قرار دارند معمولا دارای ابعاد مناسبی برای زندگی هستند که این موضوع را می توان یکی از مهمترین ویژگی های مثبت برج های این پهنه دانست. واحدهایی که در برج های این پهنه هستند معمولا بین 75 تا 400 متر هستند که شما متناسب با نیاز خود می توانید هر یک از آنها را به عنوان محل سکونت خود انتخاب کنید. نکته بسیار مهمی که برای خرید هر یک از واحدهای برج های پهنه b شهرک چیتگر وجود دارد این است که شما می توانید ابعاد واحد خود را متناسب با واحدهای 33 و 63 متری خریداری کنید. به عنوان مثال برای خرید واحد صد متری شما یک بسته سهام 63 و یک بسته 33 خریداری می کنید.

عکس 5

صحبت پایانی

پهنه b شهرک چیتگر یکی از بخش های شهرک چیتگر است که امروزه افراد زیادی در آن سکونت دارند و در حال حاضر نیز برخی از واحدهایی که در این پهنه هستند خالی هستند که شما می توانید اقدام به خرید هر یک از آنها کنید. یکی از مهمترین نکاتی که در این خصوص وجود دارد این است که برج های این پهنه شرایط بسیار خوبی را برای زندگی دارند و همین موضوع نیز باعث محبوبیت بسیار زیاد پهنه b شهرک چیتگر در میان افراد مختلف شده است. ما در این مطلب سعی کردیم به طور کامل درباره پهنه b شهرک امام رضا صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را درباره این پهنه به شما ارائه دهیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :