آشنایی کامل با پهنه c شهرک چیتگر

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    755
  • تعداد نظرات

    0

پهنه c شهرک چیتگر دارای پروژه های متنوعی است که تحت نظر ارتش می باشد، در این مطلب قصد داریم بیشتر درباره پهنه c شهرک چیتگر صحبت کنیم.

پهنه c شهرک چیتگر یکی از بخش های بسیار محبوب شهرک چیتگر است که امروزه زیر نظر ارتش در حال ساخت و ساز می باشد و در آینده ای نزدیک شاهد برج ها و ساختمان های مسکونی بسیار زیادی در این شهرک خواهیم بود. امروزه افراد زیادی علاقه مند به سرمایه گذاری در این شهرک هستند ولی اطلاعات چندانی در خصوص این شهرک ندارند. به همین علت ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا کمی بیشتر درباره پهنه c شهرک چیتگر صحبت کنیم و اطلاعات جالب و جذابی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند هستید تا با این پهنه در شهرک چیتگر بیشتر آشنا شوید به شما توصیه می کنیم حتما در این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با پهنه c شهرک چیتگر

این پهنه در ابتدا متعلق به بنیاد ارتش بود و توسط این نهاد نیز ساخت و سازهایی در آن انجام شده بود ولی امروزه تعاونی های مختلفی در حال فعالیت در این پهنه هستند که البته باید دقت داشته باشید که هنوز هم این تعاونی ها زیر نظر بنیاد ارتش فعالیت خود را ادامه می دهند. این پهنه با عنوان پهنه نارنجستان نیز در شهرک چیتگر شناخته می شود. طبق نقشه ای که برای این پهنه کشیده شده است هشت برج مختلف در پهنه نارنجستان ساخته می شود که هر یک از آنها دارای کاربردهای خاص خود می باشند و ما در بخش های بعدی به طور کامل هر یک از این  برج ها را به شما معرفی خواهیم کرد. یکی از نکات بسیار مهمی که در خصوص این پهنه وجود دارد این است که در نزدیکی باغ موزه گیاه شناسی قرار دارد و به همین دلیل دارای آب و هوای بسیار خوبی می باشد.

پهنه c شهرک چیتگر

پروژه برج های نیروی زمینی ارتش

این پروژه یکی از معروف ترین پروژه هایی است که در پهنه c شهرک چیتگر در حال ساخت و ساز می باشد و دارای 4 برج است که تمامی این برج ها به سازمان نزاجا تعلق دارند و هر یک از آنها تا مرحله ای پیشرفت کرده اند و باقی بخش های آنها نیز در حال حاضر در دست ساخت می باشد. یکی از نکات بسیار مهمی که در خصوص این برج ها وجود دارد این است که این برج ها دوم برج بلند ایران هستند و به همین علت است که شهرت بسیار زیادی دارند. به طور کلی واحدهایی که در این برج ساخته می شوند به ترتیب واحدهای 93 متری با یک اتاق خواب، واحدهای 110 متری با دو اتاق خواب، واحدهای 121 متری با دو اتاق خواب و در نهایت واحدهای 135 متری که دارای 3 اتاق خواب می باشند. از جمله امکانات مختلفی که در این پروژه برای مشتریان قرار داده شده است می توان به هلی پد، هشت آسانسور پر سرعت، سالن اجتماعات، سالن ورزش، خشکشویی، دوربین مدار بسته، جاروبرقی مرکزی، آنتن مرکزی، انباری و پارکینگ و ... اشاره کرد که باعث میشود تا این پروژه یک پروژه بسیار معروف در پهنه c شهرک چیتگر به شمار بیاید.

پهنه c شهرک چیتگر

پروژه برج های پدافند در پهنه c شهرک چیتگر

پروژه برج های پدافند نیز یکی دیگر از پروژه هایی است که در این منطقه در حال انجام شدن است و شامل دو برج است. البته باید دقت داشته باشید که این پروژه تا سال 95 متوقف شده بود ولی با همکاری برخی از شرکت ها فعالیت آن دوباره از سر گرفته شد و در حال حاضر نیز واحدهای آن در دست ساخت می باشند. این پروژه نیز زیر نظر ارتش در حال ساخت است و سختگیری هایی بر روی آن صورت گرفته است که باعث می شود تا این پروژه یک پروژه خاص در پهنه c شهرک چیتگر باشد. واحدهایی که در پروژه برج های پدافند در حال ساخت هستند به ترتیب در ابعاد 60، 90، 120، 180 و 240 متر در حال ساخت می باشند. از جمله امکاناتی که در این پروژه وجود دارند می توان به آسانسور، فضای سبز، لابی، فضای تجاری برای رفاه حال ساکنین این برج، سالن ورزش و سالن اجتماعات اشاره کرد.

پهنه c شهرک چیتگر

آشنایی با پروژه مرجان نیروی دریایی

این پروژه برخلاف دو پروژه قبلی که به شما معرفی کردیم تنها شامل یک برج است ولی باید بدانید که این پروژه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در حال ساخت است و یک برج 42 طبقه بسیار شیک است که اقامت در آن می تواند یکی از بهترین تجربه های شما باشد. یکی از ویژگی های بسیار مهم پروژه مرجان نیروی دریایی مقاومت بسیار بالای این برج در برابر نیروی زلزله است که باعث خاص شدن این پروژه در میان سایر پروژه های در حال انجام در پهنه c شهرک چیتگر شده است. پیشبینی شده است که این برج در بدترین شرایط زلزله در شهر تهران نیز مقاومت بالایی خواهد داشت و ساکنان آن نیازی نیست که نگرانی خاصی در این خصوص داشته باشند. واحدهای این برج به ترتیب 80، 105، 120، 130 و 150 متری می باشند و از امکانات مناسبی نیز برخوردار هستند.

پهنه c شهرک چیتگر

پروژه برج های نیروی هوایی آخرین پروژه در پهنه c شهرک چیتگر

پروژه برج های نیروی هوایی آخرین پروژه در پهنه c شهرک چیتگر است که این پروژه نیز امکانات بسیار خوبی دارد و امروزه افراد زیادی خواهان خرید امتیاز برای این پروژه هستند. واحدهای این برج از 90 متر شروع شده و به 157 متر می رسند. از جمله امکانات متنوعی که در این پروژه وجود دارد می توان به چندین لاین آسانسور، فضای سبز، لابی، فضای تجاری مناسب برای رفاه حال ساکنین این برج، سالن ورزش، سالن اجتماعات و بسیاری از امکانات متنوع و جذاب دیگر اشاره کرد.

پهنه c شهرک چیتگر

صحبت پایانی

در حال حاضر پروژه های بسیار جذابی در پهنه c شهرک چیتگر در حال انجام هستند که آشنایی با این پروژه ها می تواند جذابیت های بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. یکی از مهمترین نکاتی که در خصوص پهنه c شهرک چیتگر باید بدانید این است که از آنجایی که تمامی پروژه های پهنه c شهرک چیتگر تحت نظر مستقیم بنیاد ارتش در حال انجام هستند شما می توانید نسبت به کیفیت انجام این پروژه ها نهایت اطمینان را داشته باشید. ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص پروژه های پهنه نارنجستان در شهرک چیتگر در اختیار شما قرار دهیم و شما را بیشتر با این پهنه آشنا کنیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد.  


 

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :