چگونه در پهنه سی نزاجا صاحب خانه شوید

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    569
  • تعداد نظرات

    0

در پهنه سی نزاجا توسط تعاونی ارتش 4 برج ساخته می شود 3 برج از 4 برج پهنه سی نزاجا برای کارمندان ارتش و یک برج به صورت فروش آزاد برای عموم خواهد بود

در صورتی که علاقمند سرمایه گذاری و یا خرید واحد مسکونی در منطقه 22 شهر تهران هستید با ما همراه باشید در این مقاله ما به معرفی و همچنین نحوه خرید واحد مسکونی در پهنه سی نزاجا یکی از 5 پهنه در حال احداث در شهرک چیتگر خواهیم پرداخت و مزایای این پهنه را عنوان خواهیم نمود.

تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش

با رونق گرفتن ساخت و سازها در منطقه 22 تهران که امروزه بیشتر به نام چیتگر شناخته می شود تعاونی های بسیاری اقدام به ساخت پروژه های بزرگ و برج های عظیم در این منطقه نمودند.

تعاونی مسکن که ارتش نیز که در گذشته پروژه های موفقی را به بهره برداری رسانیده بود تصمیم به احداث برج های مسکونی در پهنه های شهرک چیتگر نمود. تعاونی نیروی زمینی ارتش به نام اختصاری نزاجا در پهنه های چندگانه چیتگر برج های مسکونی را احداث و به مرحله سفت کاری رسانیده است.

پهنه سی نزاجا

پهنه سی نزاجا

در پهنه سی نزاجا تعاونی ارتش اقدام به احداث 4 برج بلند با 38 طبقه نموده است. این برج های که به برج های 4 گانه پهنه سی نیز شهرت دارند دارای امکانات پیشرفته رفاهی و همچنین ویوی زیبای طبیعی منطقه می باشد.

از 4 برج احداثی در این پهنه دو برج به مرحله دیوارچینی رسیده است و با وفای به عهد این تعاونی در سال 1400 تحویل صاحبان خود می شود. برج سوم نیز گود برداری و به مرحله فونداسیون رسیده است. طبق قول تعاونی مجری نیز این بلوک تا سال 1402 به دست خریداران خود خواهد رسید. این سه برج برای کارمندان نیروی زمینی ارتش در نظر گرفته شده است.

برج چهارم که فروش آزاد داشته و برای سرمایه گذاران علاقمند به پهنه سی نزاجا  در نظر گرفته شده است هنوز در مرحله امور اولیه و صحبت های اولیه می باشد.

پهنه سی نزاجا

 مشخصات کلی واحدهای مسکونی برج های 4 گانه

در پهنه سی نزاجا 4 برج برای کارکنان و همچنین افراد آزاد در حال احداث می باشد که این واحدها دارای مشخصات کلی به این صورت هستند.

  • واحدهای 93 متر. این واحدها به صورت تک خواب در نظر گرفته شده و به صورت امتیازی به فروش خواهند رسید. این واحدها در سمت غربی و شرقی برج ها قرار گرفته و به دریاچه  چیتگر دیدی فوق العاده دارند.
  • واحدهای 110 متر. این واحدها به صورت دو خوابه ساخته می شوند و حق خرید این واحدها نیز در 3 برج از 4 برج به صورت امتیاز بندی خواهد بود. این واحدها نیز در جنوب غرب و جنوب شرق  و همچنین شمال غرب و شمال شرق قرار خواهند گرفت. ویوی این واحدها به زیبایی بی نظیر باغ ملی گیاه شناسی، دریاچه و پارک جنگلی چیتگر است.
  • واحدهای 121 متر. اگر چه متراژ این واحدها کمی بزرگ است اما به همان صورت دو خوابه عرضه خواهند شد. با قرار گرفتن این واحد ها در قسمت غربی و شرقی برج، واحدهایی که در سمت شرق برج های 4 گانه قرار می گیرند از منظره دریاچه خلیچ فارس در صبحدم لذت خواهند برد.
  • واحدهای 135 متری. این متراژ واحد دارای سه اتاق خواب خواهند بود. محل قرار گیری این واحدها در شمال و جنوب برج ها می باشد. چشم انداز باغ ملی و کوه دماوند ویوی زیبا و سحرانگیز این واحدها در تمام طول روز خواهد بود.

برج های 4 گانه پهنه سی نزاجا دارای 30 طبقه است که در هر طبقه 14 واحد در همسایگی یکدیگر قرار خواهند داشت. از هر 14 واحد در هر طبقه 4 واحد 135 متر، 4 واحد 121 متر، 4 واحد 110 متر و تنها 2 واحد 93 متری هستند.

پهنه سی نزاجا

چگونگی رتبه بندی و خرید واحد در پهنه سی نزاجا

اعضای تعاونی نیروی زمینی ارتش برای خرید واحدهای این برج هر یک دارای یک رتبه مشخص می باشند. این رتبه نیز با توجه به پرداخت به موقع اقساط و عدم دیرکرد آن توسط تعاونی مجری پروژه به مالکان اهدا شده است.

هر فرد مالک می تواند با توجه به رتبه خود به انتخاب واحد دلخواه در طبقه مورد علاقه اقدام کند. توجه به رتبه باعث انتخاب واحد در برج های اول تا سوم نیز می باشد.

پهنه سی نزاجا

اقساط واحدهای این پهنه چه مقدار است

هر فرد عضو تعاونی قبل از شروع پرداخت اقساط  به دفتر تعاونی مراجعه  و نسبت به متراژ واحد مسکونی مورد علاقه خود  از مسئول این تعاونی دفترچه اقساط پرداختی واحد مسکونی خود را در پهنه سی نزاجا دریافت می نماید.

در این دفتر با توجه به انتخاب واحد معین هزینه اقساط متفاوت است.

  • واحدهای 135 حدود هر سه ماه یک بار باید مبلغی در حدود 19 میایون تومان پرداخت کنند.
  • واحدهای 121 متری هر سه ماه یک بار مبلغی در حدود 17 میلیون تومان پرداخت خواهند نمود.
  • واحدهای 110 مرت ینیز هر سه ماه یک بار مبلغ 15 میلیون تومان پرداخت نموده اند.
  • وواحدهای 93 متری هر سه ماه یک بار مبلغ 13 میلیون تومان واریز نموده اند.

توجه نمایید که این مبالغ حدودی بوده و با توجه به تورم هر ساله افزایش خواهد داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه پرداخت و همچنین مقدار اقساط به دفتر تعاونی یا سایت ایران زمین نماینده این تعاونی مراجعه فرمایید.

پهنه سی نزاجا

امکانات در برج های 4 گانه نزاجا

پهنه سی نزاجا با برج های 4 گانه یکی از زیباترین پهنه ها در شهرک چیتگر می باشد. این برج ها با اسکلت تمام فلزی و اتصالات تماما پیچ و مهره ای و به صورت عرشه فولادی در نظر گرفته شده است.برای همین این برج ها در برابر عوامل طبیعی و زلزله تا بیش از 8 ریشتر نیز مقاومت خواهند نمود.

نمای بیرونی برج تماما از کامپوزیت بوده و به آن زیبایی و چشم اندازی ویژه بخشیده است.  توجه نمایید که هر واحد به صورت خام تحویل خریدار شده و هر فرد می تواند با سلیقه و علاقه خود اقدام به اجرای انواع دکوراسیون داخلی در آن نماید.

از امکانت پیش بینی شده برای هر برج نیز می توان به این موارد اشاره نمود.

  • سیستم اطفا حریق
  • درب و پنجره های عایق صوت و آلودگی
  • جنس پنجره از یو پی وی سی بوده و به صورت دو جداره ساخته می شوند.
  • درب ها به صورت هوشمند وریموت دار هستند.
  • هر برج خود دارای چند سالن ورزشی و اجتماعات خواهد بود.
  • برای هر برج چند لاین آسانسور پر سرعت در نظر گرفته شده است.
  • محل بازی کودکان، استخر وسونا از دیگر امکانات این برج ها می باشد.
  • شوتینگ زباله، آنتن مرکزی، خشک شویی، کارواش، جاروبرقی مرکزی نیز برای رفاه حال ساکنان برج ها در برنامه ساخت قرار دارد.

برای خرید و همچنین دریافت اطلاعات می توانید به سایت ایران زمین مراجعه و از اطلاعات پهنه سی نزاجا با خبر شوید.  

 

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :