پیش خرید واحد در برج های پهنه c نهاجا

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    683
  • تعداد نظرات

    0

پیش خرید واحد در برج های پهنه c نهاجا یکی از مطمئن ترین سرمایه گذاری ها است. جهت پیش خرید مطمئن در پهنه c نهاجا به ایران زمین مراجعه کنید.

اگر به دنبال سرمایه گذاری مطمئن و یا خرید یک واحد شیک هستید، برج های دوقلو واقع در پهنه c نهاجا بهترین انتخاب هستند. واحدهای این برج ها در متراژهای مختلف طراحی شده اند که بسته به نیاز و مبلغ سرمایه گذاری خود می توانید اقدام به خرید کنید.

اطلاعات کلی پهنه c نهاجا

پهنه ی c نهاجا قسمتی در شهرک چیتگر است که این محدوده از پروژه تحت نظارت تعاونی مسکن مرکزی نیروی هوایی ارتش یا همان نهاجا است. این پهنه از بهترین منطقه های شهرک چیتگر است که آینده درخشانی از بابت سرمایه گذاری مطمئن و دراز مدت دارد. در این پهنه 2 عدد برج دو قلو در دست ساخت است که متراژ واحدهای آن مختلف است که هر واحد مختص کاربری های متفاوت طراحی شده است. تمامی واحدهایی که در این پهنه ساخته می شوند دارای سند مالکیت رسمی هستند به نحوی که می توان به راحتی و بدون هیچ دردسری امور نقل و انتقال به غیر را انجام داد. اسکلت این پروژه از نوع فلزی و پیچ و مهره ای است که این نوع اسکلت مقاومت بالایی از خود در برابر زلزله نشان می دهد. اگر بخواهیم اطلاعات و جزئیات کلی این برج را شرح دهیم می توان گفت :

  1. برج ها دارای 29 طبقه هستند.
  2. متراژ واحدها از 73 تا 190 متر متغیر است.
  3. این برج ها در ضلع جنوبی برج مرجان واقع شده اند.

دسترسی به برج ها دو قلوی پهنه c نهاجا به راحتی از طریق اتوبان ها همت و حکیم امکان پذیر است.

پهنه c نهاجا

موقعیت مکانی پهنه c نهاجا

شاید قبل از آنکه بخواهید اقدام به پیش خرید برج در c نهاجا کنید بهتر است اطلاعات تکمیلی در باب موقعیت مکانی این محدوده داشته باشید. پهنه c نهاجا موقعیت مناسبی در شهرک چیتگر دارد که آن را از سایر محدوده ها متمایز می کند و امتیاز ویژه ای به برج های واقع در این محدوده می بخشد. موقعیت مکانی ممکن است بر روی انتخاب های شخص از بابت خرید یک واحد مسکونی تاثیرگذار باشد. موقعیت مکانی پهنه c نهاجا به گونه ای است که واحدهای جنوبی آن چشم اندازی وسیع و گیرا از باغ ملی گیاه شناسی دارد. این پهنه در منطقه 22 تهران قرار دارد که اغلب افراد آن را با نام شهرک گلستان می شناسند. برای دسترسی آسان به این پهنه می توانید امتداد اتوبان های همت و یا حکیم را طی کنید.

پهنه c نهاجا

امکانات این محدوده چیستند؟

از سری امکاناتی که برج های پهنه ی C چیتگر را جز انتخاب های بی برو بگرد افراد قرار می دهد می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. پهنه c نهاجا دارای سالن ورزشی است که تمامی افراد در گروه های سنی مختلف قادر به استفاده از آن خواهند بود.
  2. از دیگر امکانات این برج ها می توان به سالن اجتماعات اشاره کرد که سالن اجتماعات از ملزومات هر برج است.
  3. برای انواع ملاقات ها می توان از لابی های 24 ساعته شیک استفاده کرد.
  4. این برج ها دارای خشکشویی نیز می باشند.
  5. سرمایش و گرمایش برج های دو قلو پهنه c نهاجا کنترل شده است. سرمایش به صورت سیستم چیلر و گرمایش آن توسط موتور خانه مرکزی تامین می شود.
  6. از دیگر امکانات ملزوم هر برج می توان به پارکینگ و انباری اشاره کرد که این برج ها در پهنه c نهاجا مجهز به متراژ وسیعی از پارکینگ سه طبقه و انبار هستند.

پهنه c نهاجا

نحوه پیش خرید پهنه c نهاجا

نحوه پیش خرید برج ها در پهنه c نهاجا بسیار آسان چرا که تمامی مراحل سخت و مشکل آن توسط موسسه ایران زمین طی می شود. پیش خرید برج ها در این پهنه یکی از سرمایه گذاری های مطمئن است چرا که محبوبیت شهرک گلستان به دلیل وجود دریاچه چیتگر به صورت روز افزون در حال افزایش است. برای اطلاع کلی از شرایط خرید می توانید بند های زیر را مطالعه کنید:

  1. ابتدا با موسسه ایران زمین تماس بگیرید و در مورد نیاز خود نسبت به خرید واحد مشاوره رایگان دریافت کنید.
  2. پس از برقراری تماس می توانید واحد مورد نظر خود در پهنه c نهاجا را انتخاب و از هزینه های آن اطلاع یابید. انتخاب واحد بر اساس اولویت است.
  3. پس از قطعیت در مورد خرید می بایستی مبلغی مشخص جهت دریافت امتیاز واریز کنید.
  4. باقیمانده مبلغ خرید برج به صورت قسط بوده و ماه به ماه پرداخت می شود.

پس از اتمام قسط ها شما صاحب یک واحد زیبا از برج های دوقلو در پهنه c نهاجا خواهید شد. تمام مراحل ثبت و انتقال توسط موسسه ایران زمین صورت می گیرد.

پهنه c نهاجا

قیمت انواع واحدها و متراژها

واحدها در انواع و متراژها مختلفی طراحی و ساخته شده اند که انتخاب و خرید آنها بر اساس اولویت است این به این معنی است که خرید یک واحد پرطرفدار منوط به برقراری تماس و خرید واحد در ساعات اولیه انتشار اطلاعیه پیش فروش است. تعداد قسط ها و قیمت هر واحد به متراژ و موقعیت واحد در برج بستگی دارد برای مثال واحدهایی که چشم اندازی از باغ گیاه شناسی دارند محبوبیت بیشتری دارند که این محبوبیت سبب افزایش قیمت این واحدها می شود. در هر طبقه 8 واحد وجود دارد که به دو نوع واحدهای شمالی و جنوبی تقسیم بندی می شود که متراژ واحد از 73 تا 190 متر متغیر است. واحدها در سه نوع یک خواب، دو خواب و سه خواب طراحی و به دست ساخت رسیده اند. برای اطلاع از موجودی واحد مورد نظر خود با متخصصین فروش ایران زمین تماس حاصل کنید.

پهنه c نهاجا

پیش خرید مطمئن از ایران زمین

پیش خرید یکی از اموری است که نیازمند اعتماد دو طرفه است. عدم انتخاب موسسه ای مطمئن به جهت پیش خرید واحد و یا ملک می تواند دردسرساز باشد برای مثال ممکن است واحد انتخابی شما به افرادی مختلفی فروش رفته باشد. موسسه ایران زمین یکی از موسسه های معتمد و با تجربه در جهت خرید و فروش عمده انواع واحدها و اراضی مختلف است که با خیال راحت می توانید در املاک تحت نظارت موسسه ایران زمین سرمایه گذاری کنید. امتیاز خرید و فروش واحد های برج های دوقلو پهنه c نهاجا یکی از انبوه امتیازات خرید و فروش توسط موسسه ایران زمین است. تنها راه خرید یکی از این واحدها تماس تلفنی با متخصصین فروش است.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :