پهنه c بلوک h2؛ پروژه نیروی هوایی ارتش در چیتگر

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    687
  • تعداد نظرات

    0

پروژه پهنه c بلوک h2 توسط پروژه نیروی هوایی ارتش در چیتگر در حال اجرا می باشد. فروش پهنه c بلوک h2 به صورت قسطی و انتقال سند تعاونی آزاد انجام می شود.

به هر گوشه و کناره شهر تهران نگاه کنید با برج ها و پروژه های عظیم مواجه خواهید شد که در طرح ها و تعداد طبقات و متراژ واحدها با یکدیگر متفاوت هستند. پهنه c بلوک h2 از جمله آپارتمان های منطقه 22 به حساب می آید که توسط تعاونی مسکن مرکزی نیروی هوایی ارتش (نهاجا) در حال اجرا می باشد.

در سطح منطقه 22 برج های مرتفع و شهرک های وسیع توسط تعاونی مسکن ساخته شده اند و با افتتاح دریاچه چیتگر روند ساخت پروژه ها افزایش یافته است.پروژه پهنه سی شهرک چیتگر از منظم ترین پروژه های منطقه 22 می باشد که در هم اکنون پس از اتمام مراحل نصب اسکلت و سقف طبقات، وارد مرحله اجرای تاسیسات شده است

در اینجا تلاش خواهیم کرد تا به معرفی کامل مشخصات پروژه پهنه c بلوک h2 نیروی هوایی ارتش در شهرک چیتگر بپردازیم؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تعاونی مسکن مرکزی نیروی هوایی ارتش (نهاجا) در شهرک چیتگر 

در حال حاضر منطقه 22 تهران به عنوان محل ایده آلی برای اجرای پروژه هایی مختلف از قبیل برج های مرتفع، بلوک های مسکونی و تجاری و شهرک های وسیع محسوب می شود که با راه اندازی دریاچه چیتگر، شمار این پروژه های لوکس و مدرن توسط شرکت های تعاونی مسکن افزایش یافته است.

تعاونی مسکن مرکزی نیروی هوایی ارتش (نهاجا) از شرکت های فعال ساخت پروژه در شهرک چیتگر به شمار می آید که هم اکنون دو بلوک به نام های  B6(خلبانان) در پهنه A شهرک چیتگر و بلوک H2 در پهنه C شهرک چیتگر را در دست ساخت دارد که پروژه پهنه c بلوک h2 از منظم ترین و ایده آل ترین پروژه های شهرک شناخته می شود؛ زیرا در حال حاضر مرحله مونتاژ اسکلت فلزی و سقف های طبقات را به اتمام رسانده است و برای انجام مرحله تاسیسات آماده می شود. 

پهنه c بلوک h2

پروژه پهنه c بلوک h2؛ نیروی هوایی ارتش در شهرک چیتگر

یکی از پروژه های خوشنام منطقه 22 شهرک چیتگر، پروژه پهنه c بلوک h2 است که زیر نظر تعاونی مسکن مرکزی نیروی هوایی ارتش (نهاجا) در حال اجرا می باشد. این پروژه شامل 4 برج 42 طبقه بوده که بلوک های اول تا سوم این پروژه عظیم، 1386 واحد بود که به صورت امتیازی خرید و فروش می شود؛ از این رو گزینه ایده آلی برای سرمایه گذاری به شمار می آید. بلوک چهارم پهنه c بلوک h2 متعلق به نیروی هوایی ارتش (تعاونی مسکن هوایی) بوده و غیرقابل فروش می باشد.

از امتیازات ویژه این پروژه، می توان به مشرف بودن کلی بلوک ها به دریاچه چیتگر اشاره کرد که هر خریداری را به سرمایه گذاری در این پروژه ترغیب می کند.

پهنه c بلوک h2

اطلاعات پروژه پهنه c بلوک h2 چیتگر

پروژه عظیم پهنه c بلوک h2 در منطقه 22 و شرکت چیتگر توسط تعاونی مسکن مرکزی نیروی هوایی ارتش در حال اجرا و ساخت می باشد که پیشرفت فوق العاده ای در روند ساخت آن مشاهده شده است. بلوک h2 پهنه c دارای 4 بلوک بوده که واحدهای آن ها دارای متراژی بین 73 تا 190 متر هستند و امکان خرید به صورت اقساطی و با وام برای متقاضیان فراهم شده است.

طبق جدول زمانبندی پروژه پهنه c بلوک h2، بلوک اول این مجموعه اواخر سال 1399، بلوک دوم در اوایل سال 1400 و بلوک سوم در سال 1402 تحویل خریداران خواهند شد.

لازم به ذکر است که تمامی h2 این پروژه دارای دفترچه مالکیت هستند و نقل و انتقال تعاونی به صورت آزاد انجام می شود که مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. همچنین تعداد اقساط باقیمانده برای واحدها، با توجه به قیمت تمام شده در زمان تحویل تعیین شده و به صورت علی الحساب خواهد بود.

پهنه c بلوک h2

امکانات پروژه بلوک h2 پهنه c

پروژه پهنه c بلوک h2 که توسط نیروی هوایی ارتش در شهرک چیتگر (منطقه 22) در حال اجرا می باشد از بهترین گزینه های سرمایه گذاری محسوب می شود، زیرا روند ساخت این پروژه با سرعت بالایی در حال انجام بوده و امکان خرید اقساطی و با وام برای متقاضیان فراهم شده است. همچنین این پروژه دارای امکانات منحصر به فردی می باشد که هر فردی را به خرید یکی از واحدهای آن ترغیب می کند.

از امتیازات ویژه و امکانات بی نظیر پروژه بلوک H2 در پهنه C، می توان به موارد زیر اشاره کرد:    

  • دارای دفترچه مالکیت و نقل و انتقال قطعی در تعاونی آزاد
  • دسترسی به مراکز خرید 
  • فاصله بسیار کم از خیابان اصلی منطقه
  • دسترسی به مترو و تاکسی
  • دارای پارکینگ اختصاصی
  • دارای استخر شنا
  • آنتن مرکزی
  • وجود شوتینگ زباله
  • لابی مدرن و لوکس
  • دارای سیستم چیلر در واحدها
  • دارای خروج اضطراری
  • آشپزخانه واحدها با کابینت ام دی اف
  • و ...   

پهنه c بلوک h2

پیش فروش پروژه بلوک H2 در پهنه C چیتگر

همانطور که اشاره شد، در حال حاضر منطقه 22 به قطب اجرای پروژه های جدید و لوکس تبدیل شده است و دسترسی به شاهراه های اصلی و پروژه های بزرگ سبب شده است تا بسیاری از افراد به خرید واحد در یکی از پروژه های منطقه تمایل داشته باشند اما به همه آن ها، نمی توان اعتماد کرد. پروژه پهنه c بلوک h2 تعاونی مسکن مرکزی نیروی هوایی ارتش (نهاجا) در شهرک چیتگر از پروژه های خوشنام و قابل اعتماد منطقه به حساب می آید که گزینه ایده آلی برای سرمایه گذاری خواهد بود.

کوچکترین و بزرگترین واحد این مجموعه به ترتیب 73 متر و 190 متر هستند که به صورت اقساط با وام به فروش می رسند. متقاضیان باید اقساط را هر 3 ماه یک بار به مبلغ حداقل 10 میلیون تومان پرداخت کنند.

قرارداد ساخت واحدهای این پروژه بر اساس بنای غیر مفید (بنای اصلی به همراه پارکینگ، انبار و مشاعات) و به صورت علی الحساب برای اعضای اولیه متری یک میلیون و دویست هزار تومان محاسبه شده است که بر اساس قیمت گذاری جدید تعاونی پس از انتخاب واحد قیمت ساخت علی الحساب برای هر متر حدود چهار میلیون و پانصد هزار تومان برآورد شده است. لازم به ذکر است که انتخاب طبقه، واحد و جانمایی واحدها برای اعضا با توجه به خوش حسابی و اولویت بندی صورت می پذیرد.

از این رو اگر به دنبال سرمایه گذاری در منطقه 22 با منظره رو به دریاچه چیتگر هستید، توصیه می کنیم پهنه c بلوک اچ 2 نیروی هوایی ارتش را بررسی کنید.

پهنه c بلوک h2

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :