آموزش مشاور املاک: تکنیکهای بازاریابی معمول و رایج

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    2133
  • تعداد نظرات

    0

نکته اول تکنیکهای بازاریابی در آموزش مشاور املاک. آرشیو قدرتمند و جامع از فایلهای املاک بوجود آورید. یکی از مهمترین ابزار قدرت هر بنگاه در فایل های موجود در آن است پس سعی کنید تا جائیکه می توانید بایگانی خود را قوی کنید. هنگام مراجعه مشتری به بنگاه جهت خرید یا اجاره ملک شما می بایست فهرستی از فایلهای موجود مطابق درخواست مشتری را آماده و اراده دهید. اگر بایگانی شما کامل نباشد بطور مثال یک ملک در منطقه شما وجود داشته که شما آن را ندارید ولی بنگاه دیگری در نزدیکی شما به آن دسترسی داشته و بدین صورت مشتری خود را از دست می دهید.

نکته دوم تکنیکهای بازاریابی در آموزش مشاور املاک. اگر شما در مورد حق الزحمه یا پورسانت خود تجدیدنظر کنید البته به میزان کم، در اینصورت مشتریان شما افزایش خواهند یافت. این را در نظر بگیرید که یک مشتری راضی احساس خود را به اطرافیان و آشنایان خود انتقال داده و در نتیجه شما و بنگاه شما به عنوان یک بنگاه مشاور املاک منصف در منطقه شناخته خواهید شد و این مهم در کسب و کار شما تاثیر مثبتی دارد.

نکته سوم تکنیکهای بازاریابی در آموزش مشاور املاک. هنگام مراجعه مشتری به بنگاه و یا تماس مشتری با شما فراموش نکنید که اطلاعات و شماره تماس مشتری را گرفته و یادداشت نمائید و به مشتری اعلام نموده که در اسرع وقت با دست پر تماس می گیرید.

نکته چهارم تکنیکهای بازاریابی در آموزش مشاور املاک. ملک و واحد مسکونی مورد نظر را قبل از بازدید مرتب نمائید. شما به عنوان یک حرفه ای در شغل مشاور املاک باید این را بدانید که ملک تمیز و مرتب تاثیر بسیار زیادی بر بازدیدکننده دارد. اگر مواردی وجود دارد که نیاز به تعمیرات داشته با مالک هماهنگ نمائید تا برطرف گردد. اسباب و وسایل اضافی را به بیرون منتقل کرده و سعی کنید جذابیت خانه را افزایش دهید.

نکته پنجم تکنیکهای بازاریابی در آموزش مشاور املاک. شروع به شبکه سازی کنید. از همان روز اول شروع بکار در شغل مشاور املاک هدف خود را بر توسعه ارتباطات و تعاملات با همکاران و مشاوران دیگر بنگاهها قرار دهید. با این کار می توانید از اطلاعات، مشتریان و فایلهای در دسترس آنها نیز استفاده نموده و خود را قدرتمند کنید.

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :