خرید و فروش واحد مسکونی در پروژه نارنجستان ۳

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    1323
  • تعداد نظرات

    0

پروژه نارنجستان ۳ از جمله پروژه های مسکونی منطقه 22 است که خرید و فروش می شود. برج های مسکونی پروژه نارنجستان ۳ دارای امکانات متعددی هستند.

از جمله پروژه های مسکونی در تهران که توسط تعاونی مسکن سازان نوین ابنیه اکام در حال ساخت است، می توان به پروژه نارنجستان ۳ اشاره کرد. این پروژه از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به مجتمع هزار و یک شهر، بزرگراه خرازی و بزرگراه همت دارد. این پروژه از امتیازات زیادی برخوردار است.

پروژه نارنجستان ۳ در منطقه 22

پروژه مسکونی که در حال احداث است و در واقع پروژه سوم در این منطقه می باشد، پروژه نارنجستان 3 می باشد. این پروژه در منطقه ۲۲ تهران واقع شده است.  با وجود استقبال بسیار خوبی که از پروژه نارنجستان ۱ نارنجستان ۲ شده است. این پروژه با توجه به برآورده ساختن نیاز بازار مسکن و همچنین با توجه به توانایی که تعاونی سازنده آن دارد، برای سرمایه‌گذاران در حوزه ملک و خانه و همچنین خریداران واحد مسکونی در شهرک چیتگر عرضه شده است. پروژه نارنجستان 3 در قسمت شمال بزرگراه خرازی و نزدیک به شهرک معلم و مهسان می باشد. بنابراین دارای آینده بسیار روشنی بوده و از مزایا و قوانین بسیار خوبی برخوردار است. از جمله قوانین مربوط به این پروژه می توان به این اشاره کرد که افراد خریدار تنها یک‌ بار حق دریافت امتیاز در پروژه نارنجستان 3 را دارند، پس دست دلالان از آن کوتاه می ماند.از نظر موقعیت مکانی این پروژه در قسمت غرب شهربازی هزار و یک شهر و در راستای کوه های البرز واقع شده است و از نظر آب و هوایی دارای آب و هوای بسیار دلپذیری می باشد. پروژه نارنجستان ۳ از نظر دسترسی به شهر دارای موقعیت بسیار خوبی بوده و از این پروژه خیلی راحت به بزرگراه خرازی، حکیم و مجموعه ایران مال و همچنین دریاچه چیتگر می توان دسترسی داشت که این موضوع از مزایای بزرگ آن به شمار می‌آید.

پروژه نارنجستان ۳

مشخصات پروژه مسکونی نارنجستان ۳

این برج مسکونی در قالب دو برج در حال ساخت بوده و دارای پلاک ثبتی به شماره  4/5925 است. واحدهای این پروژه دارای متراژ ۱۴۲ متر مربع هستند و هر کدام از این واحدها به گونه ای طراحی شده اند که سه خواب داشته باشند. تعداد طبقات این پروژه که بر روی زمین هستند، شامل ۱۲ طبقه است. ولی به طور کلی پروژه نارنجستان ۳دارای ۱۴ طبقه است که دو طبقه از آن منفی زیرزمین و یک طبقه لابی و مشاعات می باشد. هر یک از این طبقات دارای ۸ واحد مسکونی است و هر کدام از برج های آن ۸۸ واحد دارد که به طور کلی تعداد واحد های پروژه نارنجستان ۳ ۶۷۱ واحد است.

نوع سازه ای که برای ساخت این پروژه به کار رفته است، از نوع اسکلت بتنی می باشد و تعداد آسانسور آن شش دستگاه است. به گونه‌ ای که در هر برج سه دستگاه آسانسور وجود دارد. از نظر تعداد انباری، برای هر واحد آن یک انباری در نظر گرفته است شده است. در ساخت پروژه از مرغوب ترین مصالح ایرانی استفاده شده است. بنابراین این پروژه یکی از پروژه‌های موفق این شرکت به شمار می آید. همچنین اجرای پروژه با در نظر گرفتن مقررات ملی ساختمان و رعایت اصول ایمنی در حال انجام شدن می باشد.

پروژه نارنجستان ۳

زمان تحویل برج مسکونی نارنجستان 3

در رابطه با زمان تحویل برج مسکونی پروژه نارنجستان ۳ می توان گفت که این زمان برای نیمه دوم سال ۱۴۰۱ برآورد شده است. امتیاز خرید و فروش پروژه نارنجستان ۳ به صورت یک و نیم دانگ، چهار و نیم دانگ و شش دانگ می باشد. به زودی واحد های این پروژه دارای دفترچه مالکیت می‌شوند و قابلیت نقل و انتقال قطعی در دفتر تعاونی برای آنها فراهم می شود.

پروژه نارنجستان ۳

امکانات برج های پروژه نارنجستان ۳

  • سالن چند منظوره برای بازی کودکان

  • مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش مستقل برای هر واحد

  • سیستم آنتن مرکزی و برخورداری از نورپردازی نما

  • برخورداری از سیستم اعلان و اطفا حریق

  • دارای یک دستگاه سوئیت سرایداری در طبقه همکف در هر برج

  • دارای سالن ورزشی و بدنسازی

  • دوربین مدار بسته در فضاهای مشاع، فضا های پارکینگ و نیز محوطه ها

  • سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم و جلسات، لابی مجلل

  • درب ضد سرقت برای واحدها با ضریب امنیت بسیار بالا

پروژه نارنجستان ۳

خرید و فروش نارنجستان 3

در صورتی که می خواهید از روال خرید و فروش و نقل و انتقال پروژه نارنجستان ۳ اطلاع پیدا کنید، از طریق سایت ایران زمین می توانید اقدام کنید. لازم است بدانید که کلیه واحدهای مسکونی این پروژه به صورت واریزی و امتیاز خرید و فروش هستند و کلیه واحد های آن از دفترچه مالکیت برخوردار بوده و در دفتر تعاونی این شرکت می توان آنها را استعلام کرد و قابلیت نقل و انتقال آن به شکل قطعی است.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :