خرید آپارتمان و واحد مسکونی در پهنه c نزاجا

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    1376
  • تعداد نظرات

    0

پهنه c نزاجا از پروژه های مسکونی نیروی ارتش است در بهترین منطقه 22 دریاچه چیتگر احداث شده است. آیا شما هم قصد خرید آپارتمان در پهنه c نزاجا دارید؟

پهنه c نزاجا از دیگر پروژهای مسکونی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در بهترین و بکرترین منطقه تهران یعنی منطقه گردشگری  22 در کنار دریاچه چیتگر در حال احداث می باشد. این پروژه شامل 4 برج به نام های ترنج و نارنج است که 3 برج از  آن به اعضای نیروی ارتش تعلق گرفته است و یکی از برج ها به صورت آزاد مورد خرید و فروش عموم مردم قرار دارد. تمامی این برج ها در قسمت غرب دریاچه چیتگر واقع شده است.

فروش واحد آپارتمان در پهنه c نزاجا

تعاونی مسکن اعضای نیروی زمینی ارتش به تازگی با احداث 4 برج 38 طبقه در منطقه دریاچه شهدای خلیج فارس تهران اقدام به ساخت واحدهای مسکونی نموده است. این ساختمان ها در کنار باغ ملی گیاه شناسی ایران و همچنین شهربازی هزار و یک شهر بنا شده اند. خوب است بدانید بلوک 1 و بلوک 2 این پروژه در مرحله سفت کاری و  دیوار چینی است که با توجه به اظهارات تعاونی مسکن تحویل این واحدهای مسکونی در پهنه c نزاجا در سال 1400 انجام می گیرد، از طرفی بلوک سوم در مرحله گود برداری می باشد  که به تازگی شروع فونداسیون و پی ریزی آن آغاز شده است بنابراین تحویل واحدهای مسکونی بلوک 3 در پهنه c نزاجا در سال 1402 انجام خواهد گرفت و همچنان گود برداری و پی ریزی بلوک 4 شروع نشده است پس خرید و فروش این بلوک در حال حاضر امکان پذیر نمی باشد.

پهنه c نزاجا

 خرید واحد مسکونی در پهنه c نزاجا

چنانچه قصد دارید در منطقه توریستی چیتگر جزو خریداران واحدهای مسکونی برج ترنج و برج نارنج مربوط به تعاون مسکن نیروی زمینی ارتش باشید بهتر است بدانید که این واحدهای مسکونی شامل چهار متراژ متفاوت از قبیل:

  • واحد  93 متری دارای یک اتاق خواب
  • واحد  110 متری دارای دو اتاق خواب
  • واحد  121 متری دارای  اتاق خواب
  • واحد  135 متری دارای سه اتاق خواب

هستند. البته هر کدام از این واحدها در  متراژ سرویس های بهداشتی، سالن نشیمن، تراس، آشپزخانه و... با یکدیگر اختلاف خواهند داشت. اگر می خواهید در مورد طرح و نقشه دقیق  واحدهای مسکونی پهنه c نزاجا اطلاعات بیشتری را به دست آورید بهتر است با ما در سایت ایران زمین در ارتباط باشید.

پهنه c نزاجا

 فروش واحد در برج های چهارگانه نیروی ارتش

برج های مسکونی نیروی زمینی ارتش از جمله واحدهای تازه سازی است که به صورت 30 طبقه در حال احداث می باشد. هر کدام از طبقات شامل 14 واحد است که معمولا در هر کدام از طبقات واحدهای مجزایی از قبیل:

  • 4 طبقه 135 متری
  • 4 واحد 121 متری
  • 4 واحد 110 متری
  • 2 واحد 93 متری

وجود دارد که تمامی واحدهای  135 متری به صورت شمالی و جنوبی پایه گذاری شده اند و غالبا می توانند چشم اندازهای زیبایی از کوهستان های منطقه و نمای زیبای باغ ملی گیاه شناسی را نظاره گر باشند. واحدهای 121 متری به صورت غربی و شرقی ساخته شده اند که معمولا مشرف به دریاچه چیتگر هستند و همچنین واحدهای 110 متری در حالت دو بحر بوده که غالبا در ضلع غربی و شرقی و البته شمال غربی و شمال شرقی برج قرار گرفته اند و همچنان می توانند به منطقه وسیعی از دریاچه چیتگر و طبیعت بکر اطراف دریاچه دید داشته باشند و اما واحدهای 93 متری خود را در قسمت غربی و شرقی پروژه قرار داده اند و تنها به دریاچه چیتگر مشرف خواهند بود.

پهنه c نزاجا

 خرید واحد در برج ترنج و نارنج چیتگر

خوب است بدانید واحدهای مسکونی واقع در برج های نارنجستان و ترنج بر اساس رتبه بندی به اعضای نیروی زمینی ارتش تعلق خواهد گرفت که تا به امروز هر کدام از این نیروهای ارتش مبالغی را به عنوان علی الحساب به تعاونی واریز کرده اند. مابقی مبلغ با توجه به متراژ واحد به صورت اقساط سه ماهه می بایست پرداخت شود. پس چنانچه شما می خواهید اقدام به خرید واحد در پهنه c نزاجا کنید لازم است تا امتیاز این خرید را از اعضای ارتش به دست آورید و با توجه به اولویت بندی و موارد دیگری مانند متراژ واحد، واریزی های انجام گرفته، موقعیت برج در منطقه و... معامله را به انجام برسانید که در این میان ما در سایت ایران زمین می توانیم امتیازات زیادی را از کارکنان ارتش که خریدار واحدهای مسکونی در پهنه سی نزاجا بوده اند را در اختیار شما قرار دهیم.

پهنه c نزاجا

قیمت واحدهای ارتش در منطقه چیتگر

با توجه به نوسانات زیادی که در بازار مصالح ساختمانی به وجود آمده است طبیعتا قیمت واحدهای مسکونی نیروی ارتش در منطقه 22 تهران قیمت ثابتی نخواهند داشت. اما ما می توانیم بهترین واحدهای مسکونی این منطقه از دریاچه چیتگر را با کمترین نرخ فروش در اختیار شما قرار دهیم. تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا شما را در رساندن به یک خرید و فروش پرسود به طور رایگان  راهنمایی نماییم.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :