اطلاعات کامل درباره خرید و فروش املاک منطقه ۲۲

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    1210
  • تعداد نظرات

    0

املاک منطقه ۲۲ دارای بهترین واحدهای مسکونی در خوش آب و هواترین منطقه تهران است. املاک منطقه ۲۲ در متراژهای گوناگون و امکانات مختلف خرید و فروش می شوند.

از جمله مناطق غربی تهران، املاک منطقه ۲۲ این شهر بوده که این املاک از ناحیه شرق به منطقه پنج تهران، از شمال به ارتفاعات البرز، از غرب به محدوده گردآوری و از جنوب به آزاد راه کرج تهران  محدود می باشد. حال اگر تمایل به اطلاع از ویژگی های این منطقه مسکونی تهران دارید و می خواهید مجتمع های مسکونی منطقه ۲۲ را بهتر بشناسید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی منطقه ۲۲ تهران

از جمله بهترین مناطق تهران که به عنوان قطب گردشگری این شهر نیز شناخته می ‌شود منطقه ۲۲ تهران بوده که در کنار اماکن تفریحی مختلفی چون دریاچه چیتگر، پارک چیتگر و ایران ‌مال واقع شده است. این امر موجب شده در حال حاضر این منطقه حداکثر رشد و نمو خود را داشته باشد. منطقه ۲۲ حدود ۶۲۰۰ هکتار مساحت داشته که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار آن متعلق به فضای سبز می باشد. با این حال باید دقت کنید که این منطقه از لحاظ جغرافیایی بزرگترین قطعه پایتخت کشور نیز به شمار می رود. لازم است بدانید املاک منطقه ۲۲ چیتگر نیز بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است به طوری که گروه مشاوران املاک سایت ایران زمین نیز با بهره گیری از کادر متخصص و تحصیل کرده در زمینه خرید و فروش املاک این منطقه فعالیت داشته و خدمات زیادی به شما خریداران محترم ارائه می کنند.

املاک منطقه ۲۲

آب و هوا و دسترسی های منطقه ۲۲

طبیعتاً هنگامی که افراد قصد خرید املاک منطقه ۲۲ تهران را داشته باشند نکته بسیار مهمی که مورد توجه شان قرار می گیرد، در خصوص آب و هوای این منطقه است. به طور کلی باید بدانید منطقه ۲۲ از نظر آب و هوایی در مسیر کانال اصلی تهویه هوای تهران یعنی پارک جنگلی چیتگر واقع شده است و از آنجایی که در غربی ترین نقطه تهران قرار دارد، بادهایی از سمت غرب وزیده و موجب تهویه هوای این منطقه می‌شود. همچنین قرار گرفتن باغ موزه ملی گیاه شناسی نیز در این منطقه موجب پاکیزگی هوا شده که با این حال می توان گفت از لحاظ آب و هوایی این منطقه بی‌نظیر می‌باشد. در خصوص دسترسی های منطقه ۲۲ تهران نیز باید بدانند این دسترسی ها منحصر به فرد و خاص بوده به طوری که افراد پس از خرید ملک در منطقه ۲۲ به راحتی می توانند به تمامی نقاط تهران دسترسی داشته باشند. از جمله مهمترین این دسترسی ها می‌توان به شاهراه های اصلی تهران همچون اتوبان ‌های خرازی، اتوبان حکیم، اتوبان تهران کرج، اتوبان آزادگان و اتوبان تهران-شمال اشاره کرد که تمامی این اتوبان ها دسترسی به هر نقطه ‌ای از تهران را آسان می کند.

املاک منطقه ۲۲

مکان های مهم منطقه ۲۲ تهران.

با توجه به آنچه گفته شد به طور کلی در می یابیم که مناطق بسیار مهمی چون دریاچه چیتگر و پارک چیتگر در منطقه ۲۲ تهران واقع شده است. همچنین از جمله شهرک ها و محله های مهم این منطقه می‌توان به شهرک چشمه، شهرک راه آهن، دهکده المپیک، شهرک امیرکبیر، شهرک هوانیروز، شهرک شهاب، شهرک نمونه سپاه، شهرک امید، شهرک آزادگان، شهرک ساحل، شهرک یاس، شهرک کوثر، شهرک دانشگاه صنعتی، شهرک کوهستان، شهرک نگین غرب، شهرک شهید خرازی، شهرک آسمان، شهرک سپاه و .... اشاره نمود.

املاک منطقه ۲۲

مهمترین املاک منطقه ۲۲ تهران

و اما علاوه بر آنچه بیان شد نکته دیگری که در هنگام خرید املاک منطقه ۲۲ باید به آن توجه داشته باشید در خصوص مهمترین املاک و مجتمع های منطقه می باشد. به طوری که باید بدانید یکی از مهم‌ترین این مجتمع مسکونی پارسیا بوده که در شمال دریاچه چیتگر قرار دارد و با ۸۸۸ واحد مسکونی دومین پروژه بزرگ اتحادیه نمونه می ‌باشد. مجتمع مسکونی عرفان نیز آسایش و آرامش را در یکی از بهترین مناطق تهران برای شما مهیا می کند. برج های آسمان، مجتمع هانا، برج مسکونی پاری، برج هواپیمایی بلوار کوهک، مجتمع مسکونی صیاد شیرازی، مجتمع مسکونی باران، مجتمع تجاری اداری طوبی، پروژه مهسان، پروژه خاتم میدان المپیک نیز از دیگر پروژه های مهم این منطقه به حساب می آیند.

املاک منطقه ۲۲

خرید املاک منطقه ۲۲ تهران

با وجود آن چه در خصوص ویژگی‌ های املاک منطقه ۲۲ تهران بیان شد اگر شما هم قصد خرید ملک در این منطقه را داشتید باید دقت کنید که یکی از بهترین سایت ها در این زمینه سایت ایران زمین است که مشاوره کامل در خصوص املاک این منطقه به شما ارائه داده و به شما کمک می کند تا با اطلاعات کامل اقدام به خرید ملک در منطقه ۲۲ کنید. همچنین اگر شما در خصوص قیمت املاک منطقه سوالاتی داشتید می توانید با مشاورین این سایت در ارتباط باشید.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :