همه چیز درباره واحدهای مسکونی پهنه c

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    2191
  • تعداد نظرات

    0

پهنه c نارجستان از جمله مناطق مسکونی در شهرک چیتگر است که 8 برج در آن احداث شده است. خرید ملک در پهنه c موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری خواهد بود.

در رابطه با پهنه c نارنجستان باید گفت که این پهنه دارای ۸ برج است. برج های این منطقه معمولا از نظر ساختار و امکانات با هم فرق دارند. برج های مدرن پهنه c متفاوت از دیگر برج های سر به فلک کشیده منطقه ۲۲ می باشند. پیش فروش واحدهایی که در پهنه c شهرک چیتگر واقع هستند، باعث شده تا برای سرمایه گذاری و خانه دار شدن اقساطی برای مشتریان عزیز یک موقعیت بسیار خوب فراهم شود

پهنه c شهرک امام رضا

شهرک امام رضا با همکاری شرکت عظیم بنیان توسعه و عمران هادی در سه پهنه مشغول به ساخت می باشد که یکی از این پهنه ها پهنه c است‌. شهرک مسکونی چیتگر که به آن شهرک امام رضا علیه السلام نیز گفته می‌شود، در منطقه ۲۲ تهران در قالب تعاونی های مختلفی مانند تعاونی مسکن نیروی زمینی، تعاونی مسکن نیروی هوایی، تعاونی مسکن پدافند، تعاونی مسکن نیروی دریایی و ... در مرحله اسکلت می باشد.  از جمله تفاوتی که میان پهنه c و پهنه شهرک چیتگر وجود دارد، می توان به این موضوع اشاره کرد که پهنه c به صورت امتیازی پیش فروش می‌شوند و متراژ واحدهای خریداری شده واحد خریداری شده دارای متراژ مشخصی می باشد. همچنین در پهنه c به صورت سهامی خرید واحدها صورت می گیرد و کلیه مبلغ ساخت در هنگام خرید پرداخت خواهد شد. به جز هزینه مشاعات، پارکینگ و انباری که باید در هنگام تحویل پرداخت شوند.

پهنه c

موقعیت مکانی پهنه c

این شهرک مسکونی دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی است، به گونه‌ ای که هم جوار دریاچه زیبای چیتگر قرار دارد و به باغ ملی گیاه شناسی مشرف است. از طریق پهنه b شهرک امام رضا می توان به اتوبان های همت و کرج و اتوبان حکیم شهید همدانی دسترسی داشت.

پهنه c

تعاونی های پروژه های مسکونی پهنه سی

تعاونی های مختلفی که در شهرک چیتگر و پهنه c مشغول به فعالیت هستند که شامل تعاونی مسکن، نیروی زمینی ارتش یا برج های نارنج می باشد که این تعاونی دارای چهار برج مسکونی است و این موضوع باعث شده تا بزرگترین تعاونی سازنده در پهنه c  معرفی شود. به طور کلی در پهنه c هشت برج وجود دارد، هر کدام از این برج ها مربوط به تعاونی خاصی است. هر یک از برج های پهنه سی به صورت اقساطی به فروش می رسد. تعاونی هایی که در این پهنه مشغول به ساخت برج هستند، عبارتند از:

تعاونی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (نزاجا)، چهار برج دارد.

یک برج دو قلو به نام H2 مربوط به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در این پهنه است.

تعاونی نیروی دریایی ارتش در حال ساخت برج دوقلوی مرجانH2  در این پهنه است که ساخت این برج در مرحله اسکلت است. برج پدافند که دارای ۰۳ طبقه بوده در مرحله اسکلت و برج ۴۰ طبقه آن در حال فوندانسیون می باشد.  پدافند هوایی و عامل دو برج در این پهنه دارد.

پهنه c

زمان تحویل واحد در پهنه c

تعاونی های مختلف ارتش مشغول به فعالیت هستند و تحویل کامل واحدهای آن پس از سال ۱۴۰۰ صورت خواهد گرفت‌. سرمایه گذاری بر اساس اصول پیش فروش و واگذاری امتیاز عضویت انجام می شود. تراکم زمین برای اعضای آن رایگان است و فقط هزینه تمام شده ساخت و ساز از اعضا به صورت اقساط دریافت خواهد شد. سرمایه ‌گذاری در این پهنه به این صورت است که پیش فروش یک واحد مسکونی به شکل امتیازی صورت می گیرد و ساخت تعاونی های ارتش در آن انجام می شود‌. در حال حاضر دو تا از برج های چهارگانه نزاجا در مرحله سفت کاری هستند و برج های نیروی هوایی شروع به تیغه چینی کرده‌ اند.

پهنه c

قیمت واحد در پهنه سی چیتگر

در حال حاظر ۴ تعاونی مختلف در پهنه c شهرک چیتگر در حال ساخت می باشند. متراژ واحد های برج بین ۷۵ تا ۱۵۰ متر است و قیمت قرارداد در تعاونی نیز میان ۲.۸ تا ۴ میلیون تومان می باشد.‌ در رابطه با قیمت امتیاز واحد می توان گفت که قیمت آنها به روز بوده و مطابق با پیشرفت کار و نوع قرارداد با تعاونی تعیین می‌ شود. افزایش قیمت امتیاز های پهنه c با توجه به تکمیل و تحویل برخی از پروژه‌های آنها نیز صورت گرفته است‌. از دیگر عواملی که موجب افزایش قیمت ‌های آپارتمان های پهنه c شده است، می‌توان به انتخاب واحد برج h۲ نیرو هوایی ارتش اشاره کرد که انتخاب این واحد تبدیل سبک فروشان از‌حالت امتیازی به متری صورت می گیرد. در صورتی که قصد خرید و فروش آپارتمان در شهرک امام رضا و پهنه سی را دارید می‌توانید با مشاورین املاک سایت ایران زمین ارتباط برقرار کنید و اطلاعات کافی را در این زمینه به دست آورید‌.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :