آشنایی با مشخصات پروژه نارنجستان 2 و امکانات آن

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    1163
  • تعداد نظرات

    0

پروژه نارنجستان 2 یکی از پروژه های مسکونی شرکت عمران گستر ابنیه آکام است. در این مقاله به بیان کامل مشخصات پروژه نارنجستان 2 می پردازیم.

پروژه نارنجستان 2 یکی از پروژه های مسکونی شرکت تعاونی ابنیه آکام در منطقه 22 تهران می باشد. شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام؛ با مدیریت کارآمد، سابقه حرفه ای و درخشان و با بهره گیری از سالها تجربه موفق در ساخت و ساز مجتمع های مسکونی، پروژه های مسکونی نارنجستان ۱و۲و۳ در منطقه ۲۲ تهران، همچنین مجتمع مسکونی – اقامتی سبا در منطقه هچیرود چالوس را در دست ساخت دارد. این کمپانی پس از پروژه نارنجستان ۱ با خرید زمینی در موقعیت مکانی منطقه ۲۲ تهران ، بلوار کوهک ، تصمیم به ساخت پروژه ای ۱۳۲ واحدی تحت عنوان نارنجستان ۲ را اتخاذ نمود.در این مقاله به معرفی مشخصات پروژه نارنجستان 2 می پردازیم.

نگاهی به مزایای شهرک سازی در کلان شهر ها

کارشناسان یکی از راهکارهای کاهش قیمت مسکن در کشور را شهرک‌سازی می‌دانند. در شهرک‌سازی رقابتی تنگاتنگ بین انبوه‌سازان به وجود آمده که نتیجه این رقابت، کاهش قیمت تمام شده مسکن است. از طرفی دیگر اجتماع شهری در شهرک‌ها از یکپارچگی و انسجام بیشتری برخوردارند، در نتیجه خدمات شهری با مدیریت و هدف‌گذاری بهتری به دست مصرف‌کننده نهایی که ساکنان شهرک‌ها هستند، می‌رسد. زمانی که سیاست دولت در راستای توسعه ساخت‌ و ‌ساز‌های مسکونی به شیوه شهرک‌سازی باشد؛ شخصی‌سازی‌ها کاهش می‌یابد که یکی از پیامدهای مثبت آن کاهش نرخ مسکن در کشور است. کاهش اتلاف انرژی نیز یک مزیت کاربردی دیگر در اثبات اهمیت بالای ساخت شهرک های مسکونی در کلان شهر ها به شمار می آید.

پروژه نارنجستان 2

آشنایی با پروژه نارنجستان 2 به عنوان یکی از پروژه های مسکونی منطقه 22

پروژه نارنجستان تاکنون در 4 فاز به ثبت رسیده و همچنان در حال احداث می باشد. تفاوت در موقعیت های مکانی این پروژه ها سبب استقبال روز افزون شهروندان گردیده و اکثر خریداران به دنبال خرید واحد های مسکونی ساخته شده در این پروژه عمرانی می باشند.

استارت این پروژه مسکونی در بهار 1398 خورده است و هم اکنون این پروژه در مرحله اتمام اسکلت برج ها به سر می برد. همچنین سازه های بکار رفته در برج های این مجموعه از مرغوب ترین بتون های موجود در بازار بوده که در برابر عوامل مخربی چون زلزله از استحکام مناسبی برخوردار می باشند.

پروژه نارنجستان 2

مشخصات کلی پروژه مسکونی نارنجستان 2

پروژه نارنجستان 2 در قالب دو برج 14 طبقه ای بوده که هر برج شامل 11 طبقه مسکونی ،1 طبقه لابی و 2 طبقه منفی (جهت استفاده به عنوان پارکینگ )می باشد. این پروژه دارای 132 واحد مسکونی به متراژ 100 متر( 2 خوابه) است و در هر طبقه 6 واحد قرار دارد.

زمان اتمام پروژه نارنجستان 2، اسفند 1400 اعلام شده است.

پروژه نارنجستان 2

موقعیت مکانی برج های نارنجستان 2

موقعیت برج های پروژه نارنجستان 2 بدین شرح است: منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، بلوار کوهک، بلوار علوم فنون، برج های نارنجستان 2

دسترسی های پروژه یا برج نارنجستان ۲ (تعاونی عمران ابنیه آکام) شامل:

به اتوبان های همت ، حکیم ، تهران – کرج ، لشکری می باشد.

دسترسی عالی این برج به مجتمع تجاری طوبی و ایستگاه مترو چیتگر یکی از پرکاربرد ترین شریان های ارتباطی این برج ها بوده که سبب جلب نظر بسیاری از خریداران گردیده است. نزدیکی به مراکز تفریحی همچون پارک جنگلی چیتگر و پارک آبی اوپارک نیز از دیگر دسترسی های ارزشمند برج نارنجستان می باشد.

لازم به ذکر است که پروژه نارنجستان در چهار فاز در حال توسعه می باشد و به دلیل تفاوت در موقعیت مکانی، فازهای مختلف دارای شرایط خرید متفاوتی می باشند.

پروژه نارنجستان 2

امکانات پیشرفته بکار گرفته شده در پروژه نارنجستان 2

امکانات و فناوری های امروزی و پیشرفته بکار رفته در این پروژه نیز جالب توجه است. این امکانات به طور خلاصه به شرح زیر می باشد:

  • برخورداری از سالن های بیلیارد ،،فوتبال دستی ، تنیس روی میز ( به طور کلی سالن های ورزشی )

  • بکار گیری درب های ضد سرقت برای تمامی واحد های برج 

  • مجهز بودن به سیستم های اعلام و اطفای حریق

  • استفاده از سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای هر واحد به طور مستقل

  • آنتن و اینترنت مرکزی برای ساکنین 

  • دو دستگاه سوئیت سرایداری طبقه همکف

  • پارکینگ اختصاصی دوچرخه، نورپردازی نما

  • مجهز به سیستم مانیتورینگ اشتراکی

  • سالن های اجتماعات و بازی کودکان

  • 4 لاین آسانسور

قیمت امتیاز پروژه نارنجستان2

با توجه به نوسان شدید قیمت در بازار موجود ، جهت کسب اطلاع دقیق از قیمت امتیاز پروژه می توانید با مشاوران املاک ما تماس بگیرید. مشاوران ما آماده ای پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :