همه چیز درباره املاک دریاچه چیتگر

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    1407
  • تعداد نظرات

    0

املاک دریاچه چیتگر در مجاورت دریاچه با همین نام قرار گرفته است. املاک دریاچه چیتگر دارای امکانات رفاهی و مناسب برای افراد می باشد.

املاک دریاچه چیتگر در مجاورت دریاچه با همین نام قرار گرفته است  که مکان مناسبی برای زندگی می باشد. اینن املاک دارای مزایای می باشد که نظر اغلب متقاضیان را به خود جلب می کند . ما در این مقاله می خواهیم  به معرفی این املاک و همچنین امکانات این و موقعیت مکانی این مجموعه ها  بپردازیم پس با ما همراه باشید.

املاک دریاچه چیتگر

معرفی املاک های مجاور دریاچه چیتگر

املاک دریاچه چیتگر در نزدیکی دریاچه مصنوعی در شمال غرب تهران و منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده است. دریاچه چیتگر که در کنار مجتمع تفریحی مسکونی این املاک واقع شده است در شمال پارک جنگلی چیتگر  قرار دارد و از جنوب هم به بزرگ راه همدانی ختم می شود.این املاک مکانی مناسب و عالی برای اسکان افراد می باشد. این منطقه از نظر اقتصادی بسیار منطقه مهمی می باشد و فرصت شغلی فروان ایجاد می کند چرا که سکونت در این مکان چندین مزیت دارد. موارد زیر نمونه های از مزیت های موقعیت این منطقه می باشد..

  • مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت
  • اشتغال زایی از خدمات جنبی اطراف دریاچه
  • در آمد زایی حاصل از رونق توریسم و گردشگر 
  • ایجاد ارزش های افزوده به املاک اطراف دریاچه
  • مکانی با منظره عالی برای کسب آرامش

در اطراف این دریاچه چند مجموعه برج های لوکس  با قابلیت های پیشرفته و چشم گیر  موجود است که در ادامه به معرفی آنان خواهیم پرداخت از جمله این مجموعه برج های لوکس می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • برج تریتیوم
  • برج های شش گانه پارلمان
  • برج های سفید 
  • برج های سه گانه ایزدیار 
  • برج لبخند
  • برج کادوس
  • برج ونوس

وجود دریاچه در آب و هوای منطقه 22 غرب تهران تثیر به سزایی داشته است . همین طور با جذب گردشگر و توریسم  توانسته است که اقتصاد آن منطقه را بهبود ببخشد و موجب اشتغال زایی برای ساکنین آن منطقه شود.  افراد متقاضی برای هرگونه خرید و آگاهی از هر نوع قیمت املاک دریاچه چیتگر می توانید با مراجعه به وب سایت ما اقدامات لازم را انجام دهید.

املاک دریاچه چیتگر

امکانات  برج ها و املاک دریاچه  چیتگر

از امکانات کلی این برج های می توان به داشتن ویو و منظره عالی دریلچه و نور پردازی ها در شب اشاره نمود. این برج ها هریک دارای مزایای منحصر به فرد خود می باشند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت . موارد زیر نمونه های از مزایای منحصر به فرد هر برج می باشد پس با ما همراه باشید.

  • برج تریتیوم، این برج دارای 26 طبقه می باشد. از امکانات این برج  می توان به استخر، سونا و جکوزی، داشتن سالن های ورزشی و روف گاردن 360 درجه و امکانات دیگر می باشد. این برج از جنبه های دیگر نیز حائز اهمیت می باشد، این برج  های مسکونی  یکی از پدیده های جذاب در دسته برج های فوق لوکس منطقه 22 تهران می باشد. این برج از مصالح ساختمانی عالی و با کیفیت ساخته شده است، همچنین دارای چشم انداز عالی و طراحی فوق خاص می باشد که در نظر هر متقاضی را به خود جلب می کند. همچنین پروژه های شخصی سازی این برج ها موجب می شود که طبقه و واحد مورد نظر خریدار از ابتدای کار مشخص شود.
  • برج های سفید دارای 524 واحد مسکونی این مجموعه شامل6 برج می باشد که از این بین 4 برج آن 5 واحد دو خوابه می باشدو دو برج دیگر چهار واحد سه خوابه می باشد. از مزایای این برج لوکس می توان به  داشتن یک طبقه رفاهی ولابی به اضافه چهار طبقه پارکینگ مشترک با ظرفیت 600 ماشین می باشد. در طبقه همکف برج ها  امکانات رفاهی نظیر سونا ، استخر و بخار و جکوزی موجود است . این مجموعه شامل مهد کودک، سالن اجتماعات و 12 واحد تجاری با مساحتی 4500متر می شود.
  • برج لبخند این برج نیز شامل امکانات رفاهی نظیر سوناو جکوزی و سالن اجتماعات و پارکینگ می باشد. ویژگی منحصر این برج ها  واحد های تجاری در طبقات ابتدایی می باشد همچنین در یک طبقه رستوران موجود است تا به توان نیاز های افراد ساکن دراین برج را بر طرف کنند.
  • برج کادوس نیز یکی از دیگر از برج های این منطقه می باشد که از مصالح ساختمانی با کیفیت عالی ساخته شده است و دارای امنیت عالی می باشد.
  • برج های 3 گانه ایزدیار این برج ها شامل 25 طبقه چهار واحدی می باشد.این سه برج که پروژه های شخصی سازی را طی کرده  اند، از امکانات رفاهی فوق العاده ای برخوردار می باشد. امکانات تفریحی و رفاهی نظیر سالن اجتماعات، سونا و جکوزی ، سالن های ورزشی و پارکینگ می باشد.

افراد متقاضی می توانند با مراجعه به سایت ما ملک مورد نظر خود را شناسایی کنند، جوانب را بسنجد و امکانات را بررسی کنند و سپس برای خرید آن اقدام نمایند.

قیمت املاک دریاچه چیتگر

با تو جه به اوضاع کنونی مسکن در کشور و نوسان قیمت ها در بازار مسکن، قیمت ها متغییر می باشد. همچنین با توجه به موقعیت انتخاب شده و امکانات املاک مورد نظر قیمت ها متفاوت می باشد شما عزیزانی که قصد خرید از املاک دریاچه چتگر را دارید می توانید با مراجعه به سایت ما از قیمت های به روز املاک دریاچه چیتگر مطلع شوید همچنین می توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید که در ادامه این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

املاک دریاچه چیتگر

خرید املاک دریاچه چیتگر

برای خرید املاک دریاچه چیتگر شما می توانید با مراجعه به سایت ما از شرایط خرید آن آگاه شوید. قیمت ها با توجه به نوع امکانات متغییر خواهد بود. این املاک با توجه به موقعیت مکانی و منظره و امکانات نظر هر خریداری را به خود جلب می کند اگر جز افرادی هستید که قصد خرید این املاک را دارید با گرفتن مشاوره از متخصصان ما می توانید در خرید تان اطمینان حاصل نمایید.

املاک دریاچه چیتگر

مشاوره برای خرید ملک های دریاچه چیتگر

گرفتن مشاوره قبل از خرید مسکن یکی از اقدامات لازم و ضروری می باشد که هر فرد باید قبل از خرید انجام دهد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما از متخصصان بخش املاک خدمات مشاوره ای دریافت کنید و سپس نسبت به خرید املاک دریاچه چیتگر با آگاهی کامل خرید کنید.

املاک دریاچه چیتگر

فروش املاک دریاچه چیتگر

فروش املاک دریاچه چیتگر نیاز به مهارت وبازار یابی ویژه ای دارد افراد فروشنده می توانند با مراجعه به وب سایت ما از خدمات ما برخوردار شوند و با دادن اطلاعات ملک خود نسبت به فروش آن اقدام نمایید.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :