خرید ملک و آپارتمان در پهنه c نهاجا

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    1309
  • تعداد نظرات

    0

اگر شما هم به دنبال خرید ملک و آپارتمان در پهنه c نهاجا هستید لازم است بدانید املاک پهنه c نهاجا برای سرمایه گذاری در منطقه ای خوش و آب و هوا مناسب است.

تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش به تازگی در منطقه توریستی چیتگر یا همان منطقه 22 تهران اقدام به احداث یک بلوک H2 در پهنه c نهاجا و یک بلوک B6 با نام خلبانان در پهنه A نموده است که در این میان بلوک H2 از منظم ترین پروژه هایی می باشد که تا به حال در محدوده دریاچه شهدای خلیج فارس  پایه گذاری شده است و واحدهای مسکونی آن به صورت مجزا در نیمه دوم سال 1399 به خریداران تحویل داده خواهد شد. کار این پروژه از مرحله اسکلت بندی و بتن ریزی سقف به پایان رسیده و اکنون در حال اجرای مراحل تاسیسات می باشد.

پیش فروش واحد مسکونی در پهنه c نهاجا

اگر می خواهید تا در یک منطقه خوش آب و هوا از تهران سرمایه گذاری کنید قطعا خرید واحدهای مسکونی پهنه c نهاجا می تواند با مناسب ترین قیمت، گزینه خوبی برای شما باشد. پس خوب است بدانید واحدهای موجود در  بلوک H2 از 73 متر شروع شده و در واحدهای 125 متری به پایان می رسند که بسته به بودجه شما می توانید نسبت به خرید هر کدام از این واحدها در سایت ایران زمین اقدام نمایید. البته لازم است تا شما مبلغی را به صورت علی الحساب واریز نموده و مابقی وجه در پایان کار به اساس قیمت واحد تقسیم بندی خواهد شد. فراموش نکنید که این واحدها بر اساس اولویت بندی تنها به نیروهای هوایی ارتش جمهوری ایران تعلق خواهند گرفت و تنها شما می توانید این امتیاز را از اعضای نیروی هوایی ارتش به عنوان یک خریدار به دست آورید که در این میان ما شما را راهنمایی خواهیم نمود.

پهنه c نهاجا

خرید واحد مسکونی ارتش در پهنه c نهاجا

چنانچه قصد دارید تا مالک واحدهای تعلق گرفته به نیروی هوایی ارتش در پهنه c نهاجا یا همان شهرک امام رضا شوید بهتر است بدانید که کلیه واحدهای پهنه سی نهاجا شامل دفترچه مالکیت هستند، بنابراین نقل و انتقال آنها به صورت آزاد در هر دفتر تعاونی امکان پذیر می باشد که همین موضوع می تواند مهمترین مزیت خرید و فروش واحدهای بلوک H2 در منطقه دریاچه چیتگر تهران به حساب آید. پس شما متناسب با بودجه خود می توانید خریدار واحدهای زیادی از این منطقه باشید، البته فراموش نکنید که سیستم سرمایشی و گرمایشی این واحدها تماما به صورت چیلر است که این می تواند جزو ویژگی بارزی از این واحدهای مسکونی به شمار آید.

پهنه c نهاجا

پیش خرید واحد مسکونی در شهرک امام رضا

تعاون مسکن نیروی هوایی ارتش با احداث دو بلوک ساختمانی سعی کرده است تا 8 برج مسکونی را با متراژها و قیمت های مختلفی در اختیار اعضای نیروی هوایی ارتش قرار دهد که یک برج دوقلوی آن با داشتن واحدهای از قبیل:

  • واحدهای 75 متری
  • واحدهای 105 متری
  • واحدهای 110 متری
  • واحدهای 125 متری

 در پهنه c نهاجا واقع شده است که معمولا این برج دو قلو را با نام بلوک یا همان برج H2 می شناسند.

پهنه c نهاجا

 قیمت واحد مسکونی در برج H2

برج H2 از مجهزترین برج هایی است که به صورت اقساط در خصوص اعضای نیروی هوایی ارتش در پهنه c نهاجا در بخش جنوبی برج مرجان در حال احداث می باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی بهترین مکان منطقه دریاچه چیتگر را به خود اختصاص داده است که طبق آخرین گزارشات به دست آمده در ساختار این برج از اتصالات فلزی به کار رفته است غالبا تمامی سقف ها از نوع کامپوزیت هستند که همین موضوع می تواند قیمت واحدهای مسکونی این برج دو قلو را در نرخ بالاتری قرار دهد. البته بی ثباتی بازار امروزه فلزات و دیگر مصالح ساختمانی بر قیمت برج H2 بی تاثیر نخواهد بود؛ اما ما در سایت ایران زمین با حذف واسطه و دلالان می توانیم شما را با حداقل ترین قیمت روز مالک یکی از واحدهای پهنه c نهاجا کنیم.تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت به دنبال درخواست شما باشیم.

پهنه c نهاجا

مشخصات واحدهای نیروی هوایی ارتش در چیتگر

برای خرید واحد نیروی ارتش هوایی در منطقه 22 تهران بهتر است بدانید که این برج در مجموع دارای 29 طبقه است که دو طبقه از آن به پارکینگ و یه طبقه دیگر آن به لابی اختصاص یافته است پس در کل این برج تنها 26 طبقه مسکونی خواهد داشت. البته در هر طبقه 17 واحد واقع شده است که به طور کلی این برج دارای 442 واحد  می باشد که متراژ واحدها به صورت ذیل هستند:

  • واحد 75 متری به صورت تک خواب یا دو خواب
  • واحد 105 متری به صورت دو خواب
  • واحد 110 متری به صورت دو خواب
  • واحد 125 متری به صورت سه خواب
  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :