پهنه سی بلوک اچ تو دارای چه ویژگی و امکاناتی است

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    1143
  • تعداد نظرات

    0

پهنه سی بلوک اچ تو از 447 واحد مسکونی و 3 طبقه پارکینگ تشکیل شده است. امکانات رفاهی در پهنه سی بلوک اچ تو تماما طبق استانداردهای روز دنیا و اروپا است

یکی از پروژه های در حال احداث در شهرک چیتگر پهنه سی است.  در این پهنه تعاونی نیروی هوایی اقدام به ساخت پروژه ای به نام بلوک اچ تو نموده است. در این مقاله به بررسی ویژگی های پهنه سی بلوک اچ تو در شهرک چیتگر پرداخته و نحوه سرمایه گذاری در این پروژه را عنوان خواهیم نمود.

پهنه سی شهرک چیتگر

یکی از چندین پهنه که در شهرک چیتگر به دست تعاونی ارتش در حال احداث و گسترش می باشد پهنه سی است. این پهنه که به پروژه نارنجستان نیز شهرت دارد، بعد از ساخت چند برج در مرحله اول در مرحله دوم نیر توسط  تعاونی نیروی هوایی ارتش بلوک اچ تو را در حال احداث دارد. نیروی هوایی ارتش یکی از بزرگترین تعاونی های ساخت مسکن در این منطقه است که بسیاری از پروژه ها را در پهنه ای و پهنه سی بلوک اچ تو در حال احداث دارد.

پهنه سی بلوک اچ تو

ویژگی های پهنه سی بلوک اچ تو

از ویژگی های بارز پهنه سی بلوک اچ تو می توان به نحوه ساخت این پروژه که همگی اسکلت فلزی با اتصالات پیچ و مهره ای است نام برد. این ویژگی برج های این بلوک را در برابر زلزله مقاوم نموده و عمر طولانی به این سازه می بخشد. همچنین ویوی بلوک اچ تو به پارک جنگلی چیتگر بوده و به سادگی از فراز آن دریاچه خلیج فارس قابل مشاهده است. همچنین پهنه c بلوک h2 دسترسی راحت و سریع به اتوبان شهید همت و حکیم دارد.

پهنه سی بلوک اچ تو

امتیاز بندی خرید پهنه سی بلوک اچ تو

برای خرید واحد مسکونی در پهنه سی بلوک اچ 2 باید ابتدا امتیاز این واحدها را به دست آورید. قیمت امتیاز پهنه سی بلوک اچ تو نیز به این صورت است برای هر واحد واقع در قسمت های شمالی و جنوبی با توجه به طبقات این بلوک هزینه های معینی باید پرداخت شود. مثلا واحدهایی که در طبقه 1 تا 5 قسمت جنوبی بلوک قرار گرفته اند امتیازی برابر با 1650 میلیون تومان دارند و همین واحدها در قسمت شمالی امتیازی برابر با 1550 میلیون تومان دارند. توجه نمایید که این پرداخت تنها برای خرید امتیاز واحدها می باشد و هزینه هر واحد طبق نظر تعاونی مسکن به صورت اقساط سه ماهه از خریداران دریافت می شود.

پهنه سی بلوک اچ تو

مزایا و امکانات رفاهی پهنه سی بلوک اچ 2

بلوک اچ تو با امکانات روز دنیا و به روز ترین استانداردهای آن در حال احداث است. از جاذبه هایی که در همجواری پهنه سی بلوک اچ تو وجود دارد می توان به پارک چیتگر، باغ گیاه شناسی ملی، شهربازی هزار و یک شهر و بازار بزرگ ایران مال اشاره نمود. از امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای این پروژه نیز می توان به این تعداد اشاره نمود.

  • واحدها در متراژهای 75 تا 125 از  تک خواب تا سه خوابه ساخته می شوند.
  • نورگیری همه واحدها بسیار عالی  بوده و از نور طبیعی در کل روز بهره مند هستند.
  • دربهای ضد سرقت، پنجره های دو جداره و عایق صوت و انرژی از دیگر امکانات  واحدهای این بلوک است.
  • هر برج در این بلوک از چند لاین آسانسور پر سرعت برای راحتی بیشتر ساکنان  سود برده است.
  • سیستم اطفاء حریق، دوربین مدار بسته، نگهبانی پهنه از دیگر امکانات کلی در پهنه سی بلوک اچ تو است.
  • هر احد خود از سیستم گرمایش و سرمایش مستقل بهره مند بوده و دیوارها از مواد عایق صدا ساخته شده است.
  • بلوک اچ تو دارای سه طبقه پارکینگ و یک طبقه خدمات برج و لابی است.
  • تعداد کل واحدهای بلوک اچ 2 حدود 447 واحد است.
  • سالن ها چند منظوره، سالن ورزشی، محل بازی کودک، استخر و کارواش اختصاصی از امکانات در نظر گرفته شده در این بلوک است.

پهنه سی بلوک اچ تو

زمان تحویل پروژه به خریداران

تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش پهنه سی بلوک اچ تو را در نیمه دوم سال به خریداران و مالکان محترم آن تحویل خواهد داد. توجه نمایید که خرید هر واحد به صورت خام بوده و مالک آن می توان در صورت تمایل اقدام به دکوراسیون داخلی و تجهیز آن به دلخواه نماید. بر اساس امتیاز بندی هر خریدار می تواند واحد مسکونی خود را در پهنه سی بلوک اچ 2 انتخاب نماید. توجه کنید که نحوه پرداخت اقساط و خوش حسابی افراد در این امر بسیار دخیل خواهد بود. همچنین خریداران می توانند در صورت تمایل اقدام به نقل و انتقال امتیاز خود به دیگر اعضا زیر نظر تعاونی مسکن ذیربط نمایند.

برای خرید و یا اطلاع از نحوه امتیاز بندی خرید واحد مسکونی در پهنه سی بلوک اچ تو می توانید به سایت ایران زمین مراجعه و با کارشناسان این سایت مشاوره نمایید.  

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :