مشخصات و امکانات پروژه هما پارسه (خلبانان)

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    1303
  • تعداد نظرات

    0

پروژه هما یکی از برج های 30 طبقه در حال احداث منطقه 22 تهران می باشد. پروژه هما یا خلبانان در ارتفاعات شمال دریاچه چیتگر و مقابل بازار ایران مال قرار دارد.

یکی از پروژه های مطرح در شمال دریاچه چیتگر و واقع در منطقه 22 تهران، پروژه هما پارسه یا خلبانان نام دارد. متولی ساخت این پروژه تعاونی مسکن خلبانان و مهندسی پرواز ج .ا.ا بوده که تلاش خود را کرده اند تا آن را به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانند. در این مقاله تلاش کرده ایم تا اطلاعاتی را هرچند به صورت مختصر اما مفید در خصوص پروژه هما پارسه و مشخصات مربوط به آن در اختیارتان قرار دهیم، با ما تا پایان این متن همراه باشید.

https://iranzamin22.com/

 آشنایی با پروژه هما پارسه (خلبانان)

یکی از پروژه های بزرگ و مدرن منطقه 22 که در شمال دریاچه چیتگر، شما بزرگراه خرازی و همچنین در مجاورت شهرک باقری در حال اجرا و بهره برداری است؛ پروژه هما پارسه نام دارد. این پروژه هم اکنون در مرحله اتمام فونداسیون به سر می برد و به دلیل موقعیت قرارگیری بر روی ارتفاعات این منطقه واحدهای مسکونی طبقات فوقانی و میانی دارای چشم اندازی زیبا می باشند. به طوری که شما از واحدهای شمالی این مجموعه می توانید کوه های اطراف را مشاهده کرده و به دلیل قرار گرفتن در رو به روی بازار بزرگ ایران مال، طبقات میانی به این بازار و بخش های از دریاچه چیتگر چشم انداز دارند.

(تصویر 2)

عملیات اجرایی شدن این پروژه در تاریخ ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ صورت گرفته و قرار است که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته درصورت نبود مانع و مشکلات بر سر راه ساخت، زمان اتمام آن به تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ تعیین شود.

مشخصات پروژه هما پارسه

این پروژه در واقع برجی است 30 طبقه که در مجموع 23 طبقه آن متعلق به واحد های مسکونی، 1 طبقه همکف (لابی) با مالکیت تجاری و 6 طبقه پارکینگ می باشد. در طراحی سازه ساختمان پروژه هما پارسه از اسکلت فلزی به همراه اتصالات پیچ و مهره و همچنین از متریال و مصالح درجه 1 ایرانی استفاده شده است. همچنین بهتر است که بدانید متراژ در نظر گرفته شده برای واحدهای مسکونی این پروژه به طور پیش فرض معادل 110 – 130 – 160 متر می باشد.

https://iranzamin22.com/

امکانات پروژه خلبانان هما در منطقه 22

 این پروژه مسکونی برای تامین رفاه و آسایش ساکنین خود همواره از مزایا و امکاناتی برخوردار است که موجبات رضایت آنان را در طول دوره سکونت خود فراهم آورد. بنابراین بجز چشم انداز دل انگیز این برج 30 طبقه می توان به امکاناتی نظیر لابی مجلل آن، سیستم حفاظتی مانیتورینگ، سالن اجتماعات چندمنظوره، زمین بازی برای کودکان، سالن بدنسازی، هلی پد و آنتن مرکزی و ... اشاره کرد.

https://iranzamin22.com/

یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد این برج این است که از طبقه دهم به بالا، واحد های مسکونی به راحتی به آب نمای موزیکال ایران مال که به عنوان بزرگترین آّنمای خاورمیانه شناخته می شود؛ دید دارد.

مزایای سرمایه گذاری در پروژه خلبانان

پروژه هما به دلیل موقعیت مکانی مناسب و همچنین اطمینان از کیفیت ساخت و ساز یکی از بهترین گزینه های برای سرمایه گذاری با حداقل ترین میزان بودجه اولیه در اختیار می باشد. امروزه منطقه 22 تهران بسیار مورد استقبال قرار گرفته و پروژه هما یکی از پروژه های در حال اجرای این منطقه است. بدون شک کسانی که در این پروژه سهیم باشند در آینده ای نزدیک از ارزش افزوده خوبی بهره مند خواهند شد. سکونت نیز به دلیل امکانات رفاهی و خدماتی که برای آن در نظر گرفته شده و همچنین دسترسی سریع و راحت به شاهراه های اصلی یکی دیگر از مزیت های این پروژه بعد از اتمام کار است.

https://iranzamin22.com/

قرارداد ساخت پروژه خلبانان منطقه 22

اعضا می توانند بر حسب شرایط و بودجه در اختیارشان برای خرید واحدهای این مجموعه در مهلت مقرر اقدام فرمایند. به طور کلی با توجه به نوسانات بازار ارز و تاثیر آن بر روی قیمت مصالح و ارزش زمین و .... نمی توان قیمت ثابت و تعیین شده ای را برای هر یک از واحد های این برج مشخص کرد. از همین رو بهتر است که بعد از گرفتن تصمیم نهایی و بررسی تمام جوانب برای بستن قرارداد، در همان زمان از قیمت های تعیین شده اطلاعات لازم و کافی را کسب کنید. شما برای اطلاع از نحوه خرید و فروش یا نقل و انتقال واحدهای این برج می توانید به صورت امتیازی و پیش فروش اقدام کرده و  از دفتر تعاونی مسکن استعلامات لازم را کسب کنید.مثلا بر اساس تاریخ و موعد مقرر، خریدار لازم است که مبلغ تعیین شده را به شماره حساب که در اختیارش قرار داده اند ، واریز کرده و مراتب کار خود را به تعاونی مسکن گزارش دهد. بعد از پرداخت اقساط پیش فروش و اتمام پروژه، واحد مسکونی خود را می توانید تحویل بگیرید.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :