آشنایی کامل با شهرک امام رضا و امکانات آن

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    966
  • تعداد نظرات

    0

شهرک امام رضا یکی از پروژه های عمرانی بسیار بزرگ در منطقه 22 است، ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره شهرک امام رضا صحبت کنیم.

شهرک امام رضا یکی از پروژه های ساخت و ساز کشور است که امروزه شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است چرا که یکی از بزرگترین پروژه های شهرک سازی کشور به شمار می آید و علاوه بر این امکاناتی که در این پروژه وجود دارد در هیچ یک از پروژه های پیشین وجود نداشته است. اگر شما هم جز افرادی هستید که تا به حال نام شهرک امام رضا را نشنیده اید ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص این پروژه در اختیار شما قرار دهیم و شما را بیشتر با این پروژه آشنا کنیم. بنابراین برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص این پروژه حتما با ما در این مطلب همراه باشید.

پروژه شهرک امام رضا

این پروژه یکی از مدرن ترین پروژه های ساخت و ساز کشور است که امکانات زیادی صرف آن شده است و امروزه می توان گفت یکی از بزرگترین پروژه های ساختمان سازی کل کشور به شمار می آید. در صورتی که تا به حال نام این شهرک را نشنیده اید باید بدانید این پروژه در حال حاضر در منطقه 22 تهران در حال ساخت می باشد و برج هایی که در این پروژه ساخته شده و یا در حال ساخت هستند نیز از جمله بزرگترین و بلندترین برج های ایران به شمار می آیند. این پروژه در حال حاضر زیر نظر شرکت های وابسته به بنیاد ارتش در حال ساخت است و همین موضوع می تواند نشان دهنده کیفیت بسیار بالای این پروژه باشد. نکته بسیار مهمی که باید در خصوص این شهرک بدانید این است که این شهرک از سه A، B و C تشکیل شده است که مجموعه 20 هزار واحد مسکونی در حال ساخت در این پهنه ها می باشند.

شهرک امام رضا

دسترسی های این شهرک

یکی از مهمترین عللی که باعث شده است تا شهرک امام رضا یکی از معروف ترین پروژه های عمرانی در کشور باشد این است که این شهرک دارای دسترسی بسیار مناسبی است و به همین علت نیز واحدهای آن با تقاضای بسیار زیادی رو به رو شده اند. در ضلع شمالی این شرکت شما می توانید اتوبان شهید همت را مشاهده کنید، در ضلع شرقی شهرک امام رضا که با نام شهرک چیتگر نیز شناخته می شود شما می توانید بلوار ایران خودرو، در ضلع جنوبی اتوبان حکیم قرار دارد و در نهایت در ضلع غربی نیز بلوار پژوهش قرار دارد. همانطور که مشاهده می کنید این شهرک دسترسی بسیار مناسبی به نقاط مختلف شهر تهران دارد و همین موضوع باعث می شود تا افراد زیادی خواهان خرید واحد در این شهرک باشند.

شهرک امام رضا

آشنایی با پهنه های مختلف این شهرک

همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم شهرک امام رضا از 3 پهنه مختلف تشکیل شده است. در پهنه A شما شاهد پروژه هایی از قبیل برج های ارکیده و پامچال هستید که شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیشتر واحدهای مربوط به این دو برج به صاحبان اصلی آنها تحویل داده شده است و در حال حاضر افراد زیادی در این دو برج اقامت دارند. پهنه B یکی دیگر از پهنه های شهرک امام رضا است که بیشتر مخصوص کارکنان ارتش است و اکثر واحدهایی که در آن قرار دارند بین 33 تا 63 متر می باشند. البته باید دقت داشته باشید که در این پهنه برج های دیگری نیز وجود دارند که اندازه های آنها تا 400 متر نیز می رسد و این واحدها به صورت عموم به فروش می رسند. در پهنه C شاهد پروژه های چشمگیر عمرانی هستیم که در آنها از بهترین و جدیدترین امکانات روز دنیا استفاده شده است. برج هایی که در این پهنه قرار دارند اکثرا امکانات بسیار زیادی دارند و ارتفاع آنها نیز بسیار زیاد است.

شهرک امام رضا

امکانات شهرک امام رضا

در صورتی که قصد داشته باشید بیشتر با این شهرک و ویژگی های آن آشنا شوید بهتر است اطلاعاتی را نیز درباره امکانات مختلفی که در این شهرک به ساکنین آن ارائه شده است آشنا شوید. یکی از بهترین مزیت های اقامت در این شهرک این است که شما دسترسی راحتی به بسیاری از مراکز خرید درون این شهرک دارید که بزرگترین و بهترین مراکز خرید شهر تهران به شمار می آیند. علاوه بر این از آنجایی که دریاچه چیتگر و پارک چیتگر در این منطقه قرار داده شده اند امکانات تفریحی زیادی نیز در شهرک امام رضا وجود دارد که می تواند شرایط بسیار خوبی را برای اقامت در این شهرک برای ساکنین آن ایجاد کند. پروژه عظیم ایران مال که بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه است نیز در این شهرک در حال تکمیل شدن است که می تواند به جذابیت های شهرک چیتگر اضافه کند. علاوه بر تمامی این موارد امکانات خدماتی مانند بیمارستان ها و آتش نشانی ها نیز به خوبی در این منطقه فراهم شده اند.

شهرک امام رضا

آب و هوای بی نظیر این شهرک

مزیت بسیار بزرگ دیگری که شهرک چیتگر برای شما دارد این است که این شهرک دارای آب و هوای بسیار خوب و مطبوعی است. دلیل این موضوع آن است که اولا در این شهرک وزش باد از غرب به خوبی حس می شود و همین موضوع باعث می شود تا به هیچ وجه احساس گرما نکنید. در کنار این موضوع قرارگیری پارک های جنگلی مختلف در این منطقه از جمله پارک جنگلی چیتگر، پارک جنگلی لتمان کن، پارک جنگلی خرگوش دره و بوستان جوانمردان در این منطقه باعث شده است تا آب و هوای این شهرک بسیار مطبوع و جذاب باشد و ساکنین این شهرک نهایت رضایت را از آب و هوای آن داشته باشند.

شهرک امام رضا

برج های این شهرک چه امکاناتی دارند؟

در بخش های قبلی بیان کردیم که برج هایی که در شهرک امام رضا ساخته شده اند دارای امکانات بسیار زیادی هستند که شرایط اقامت و سکونت در این برج ها را برای ساکنین آنها بسیار راحت تر کرده است. حال در بخش پایانی این مطلب قصد داریم بیشتر درباره این امکانات صحبت کنیم. یکی از مهمترین ویژگی های این برج ها این است که دارای منظره و ویو بسیار مناسبی هستند و نقشه واحدهای داخلی آنها نیز به بهترین شکل ممکن طراحی شده است که سکونت در این واحدها را بسیار لذت بخش کرده است. آسانسور، اتاق هایی دلباز، سالن های کنفرانس، سالن های ورزشی، دسترسی مناسب به جاذبه های گردشگری منطقه و .... از جمله دیگر امکانات متنوع در این برج ها هستند که باعث محبوبیت این شهرک شده اند. 


 

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :