املاک چیتگر دارای چه ویژگی هایی است

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    474
  • تعداد نظرات

    0

املاک چیتگر از بزرگترین شهرک های مسکونی در منطقه 22 شهر تهران است. املاک چیتگر از چند پهنه به نام سروستان، بهارستان نارنجستان، گلستان، بوستان تشکیل شده است

یکی از راه های سرمایه گذاری در ایران سرمایه گذاری در زمینه املاک می باشد. با رشد روزافزون جمعیت و نیاز به مسکن رشد در زمینه مسکن و ارزش زمین یکی از مهمترین راه های  کسب درآمد است. املاک چیتگر یکی از مهمترین مناطق در تهران است که به تازگی رشد زیادی در زمینه سرمایه گذاری در این منطقه انجام شده است.

املاک چیتگر

شهر چیتگر یکی از چندین شهرک بزرگ در منطقه 22 شهر تهران است که به دلایل زیادی امروزه از نظر اقتصادی و سرمایه گذاری رشد نموده است. زمین های این شهرک به دلیل ساخت واحدهای مسکونی با بهترین و به روز ترین امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای روز دنیا سرمایه گذاران بسیاری را جذب خود نموده است. در شهرک چیتگر برج های مسکونی و تجاری، اداری زیادی توسط تعاونی های معتبر ساخته و یا در حال احداث می باشند که باعث جذب افراد زیادی با سرمایه های اندک تا بسیار شده است.

املاک چیتگر

شهرک چیتگر

 املاک چیتگر که در گذشته به نام شهرک امام رضا شناخته می شد در طی 10 سال گذشته رشد روز افزونی را شاهد بوده است. موقعیت مکانی و وجود جاذبه های گردشگری زیاد در این منطقه این قسمت از شهر تهران را به یکی از گردشگر پذیرترین مناطق در تهران تبدیل نموده است و هر منطقه  با افزایش گردشگر رشد زیادی را در زمینه ها مختلف شاهد خواهد بود. برای همین سرمایه گذاری در این منطقه یکی از پر منفعت ترین امور در طی این سال ها خواهد شد.

املاک چیتگر

چگونگی خرید واحد مسکونی در املاک چیتگر

یکی از تعاونی های برتر در ایران تعاونی ارتش می باشد که در املاک چیتگر اقدام به ساخت پروژه های عمرانی و مسکونی بسیاری نموده است. این تعاونی برای نیروهای زمینی، نیروی هوایی و نیروی دریایی ارتش و همچنین دیگر افراد برج های بسیاری در حال احداث دارد. برای همین برای خرید واحد مسکونی در این منطقه دست افراد بسیار باز بوده و می توانند در برج های مختلف این املاک اقدام به خرید واحد مسکونی و یا راه اندازی کسب و کار نمایند.

املاک چیتگر

 امکانات رفاهی در شهرک چیتگر

امروزه اغلب واحدهای مسکونی که در شهرک های  مسکونی ساخته می شوند دارای امکانات رفاهی تا حد متعادل و مورد نیاز می باشند. اما واحدهای مسکونی املاک چیتگر که در پهنه های ای، بی و سی این شهرک در حال احداث است و یا ساخت آنها به اتمام رسیده اند دارای بهترین و به روز ترین امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای روز دنیا و اروپا است. از جمله امکانات رفاهی املاک چیتگر که بسیار قابل توجه سرمایه گذاران و متقاضیان واحدهای مسکونی است عبارتند از:

  • سیستم یکپارچه اطفاء حریق
  • مجهز بودن هر واحد مسکونی به بهترین و مستحکم ترین درب های ضد سرقت و پنجره های دو جداره، این پنجره ها از ورود صدا، گرد و خاک و آلودگی به داخل واحد جلوگیری می نماید.
  • سیستم دوربین مدار بسته هر برج و اتصال به تمام شهرک.
  • درب های هر واحد و پارکینگ های اختصاصی به صورت ریموت دار است.
  • آسانسورهای پر سرعت که ساکنان را در تمام ساعات شبانه روز به سمت واحدها هدایت می کند.
  • سالن ها چند منظوره و ورزشی برای بانوان و آقایان.
  • جاروبرقی مرکزی، آنتن و ماهواره مرکزی سیستم شوتینگ زباله از دیگر امکانات در نظر گرفته شده در این برج ها است.

املاک چیتگر

متراژ واحدهای مسکونی در شهرک چیتگر

از مهمترین پهنه های شهرک چیتگر می توان به نارنجستان، بهارستان، بوستان، گلستان، ترنجستان و سروستان اشاره نمود. این پهنه ها که هر کدام دارای چندین برج در هر پهنه است از چندین طبقه که هر کدام نیز شامل چندین واحد مسکونی در هر طبقه است تشکیل شده است. متراژ واحدهای مسکونی در املاک چیتگر از 80 تا 400 متر متغیر بوده و با کمی تغییرات همگی دارای قیمتی تقریبا یکسان هستند. البته توجه نمایید که هر چه واحدها در ویوی بهتر و برج های تازه ساز تر قرار گرفته باشند بر قیمت واحد افزوده خواهد شد.

این واحدها به صورت قطعی و با سند به فروش رسیده و برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارند بهترین گزینه است. بیشتر پروژه ها در املاک چیتگر به مرحله بهره برداری رسیده اند اما در صورتی که تعدادی هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده باشند با توجه به تعهدات تعاونی ها با هر ماه تاخیر به سرمایه گذاران غرامت دیرکرد پرداخت خواهد شد.

 برای خرید و یا اجاره واحد مسکونی در املاک چیتگر می توانید به سایت ایران زمین مراجعه و نسبت به عقد قرارداد برای سرمایه گذاری در این شهرک با کارشناسان در این سایت مشورت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :