توضیحاتی بسیار مختصر در مورد پروژه هما

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    630
  • تعداد نظرات

    0

پروژه هما یکی از عظیم ترین پروژه های در حال اجرا می باشد. برای سرمایه گذاری در پروژه هما می توانید از همین وب سایت پیش روی خود اقدام کنید.

پروژه هما یکی از جدیدترین و بی نظیرترین پروژه های در حال اجرا می باشد که این طرح در منطقه 22 تهران برگزار می شود. اگر شما نیز دوست دارید تا یکی از سرمایه گذاران یا خریداران پروژه تعاونی هما باشید، می توانید این فرصت را از دست ندهید و هم اکنون از وب سایت ایران زمین، اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورید.

پروژه هما چیست

آیا شما نیز به دنبال بهترین و مناسب ترین زمان برای سرمایه گذاری در پروژه هما هستید؟ آیا می دانید که پروژه تعاونی هما از چه خدمات و امکاناتی برخوردار است؟ از شما دعوت می شود که مقاله پیش روی خود را تا آخر همراهی کرده و از این طریق اطلاعات بسیار ارزشمندی را به دست آورید.

پروژه تعاونی هما یکی از عظیم ترین و باشکوه ترین پروژه های در حال اجرا می باشد که با داشتن 30 طبقه و ویوی ابدی خود توانسته است توجه بسیاری از مردم را در کشورمان به سوی خود جذب کند. این پروژه در ارتفاعات شهید باقری واقع شده است و از بهترین شرایط آب و هوایی نیز برخوردار می باشد. لازم است بدانید که این پروژه در واقع مسکن خلبانان و مهندسین پرواز هما بوده و از تیپ های بسیار مختلف تشکیل شده است که شما نیز می توانید با توجه به قیمت هر یک از این تیپ ها، مناسب ترین آن را انتخاب و گام سودآوری را بردارید. توجه داشته باشید که همکاران ما نیز در سایت ایران زمین سعی بر آن دارند تا بهترین و دقیق ترین جزئیات و اطلاعات را در خصوص این پروژه برای شما ارائه دهند. شما هم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس بوده و از این طریق تصمیم بسیار موفقی را اخذ کنید. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد مشخصات کلی پروژه و راهنمای سرمایه گذاری در این پروژه اطلاعات و توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

پروژه هما

بهترین و مناسب ترین زمان برای شرکت در پروژه تعاونی هما

یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که ذهن بسیاری از سرمایه گذاران را به سوی خود جذب کرده است، بهترین و مناسب ترین زمان برای شرکت در پروژه هما می باشد. لازم است بدانید که موقعیت جغرافیایی این پروژه سبب شده است تا شما در کوتاه ترین زمان ممکن سود بسیار خوبی را کسب کنید. همچنین در روزهای اخیر خرید و فروش ملک، یکی از پرسودترین معامله هایی می باشد که شما نیز می توانید پر منفعت ترین آن را در پروژه تعاونی هما مورد مشاهده قرار دهید. شما همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت واحد های موجود در این برج، با دوستان ما از همین وب سایت تماس لازم را داشته باشید و دقیق ترین اطلاعات را به دست آورید.

پروژه هما

مشخصات کلی پروژه پارسه هما

پروژه هما دارای یک سری از مهمترین و اصلی ترین مشخصاتی می باشد که آن را با سایر پروژه های دیگر متمایز می کند. از مهمترین مشخصات منحصر به فرد پروژه تعاونی هما می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • تعداد طبقات:30 طبقه که 24 طبقه مثبت و 6 طبقه منفی می باشد

  • تاریخ شروع پروژه 1397/09/01

  • نام برج ساخته شده: هما پارسه

  • واقع در منطقه 22 تهران

پروژه هما

امکانات و خدمات موجود در پروژه هما

اگر شما نیز قصد دارید تا در روزهای آتی سرمایه گذاری لازم را در پروژه هما داشته باشید، می توانید از امکانات و خدمات موجود در این برج آگاهی لازم را داشته و سپس اقدامات مربوطه را انجام دهید. از مهمترین و اصلی ترین خدمات موجود در پروژه تعاونی هما می توان به داشتن پارکینگ، انباری، مجموعه ورزشی، لابی مجلل، سالن جلسات و هلی پد اشاره کرد. همچنین داشتن منظره بسیار باشکوه نیز از دیگر مهمترین آیتم هایی می باشد که این برج دارد.

پروژه هما

تیپ های مختلف پروژه تعاونی هما

در قسمت های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد که پروژه هما از تیپ های بسیار مختلفی تشکیل شده است و شما نیز می توانید اطلاعات مورد نیاز را در خصوص هر یک از این تیپ ها به دست آورده و از این طریق یکی از بهترین و مناسب ترین آن را برای خرید و سرمایه گذاری انتخاب کنید. از مهمترین تیپ های پروژه تعاونی هما می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • تیپ A: متراژها بالای 160 متر مربع

  • تیپ B: متراژها بین 130 تا 160 متر مربع

  • تیپ C: متراژها بین 110 و 130 متر مربع

 

 

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :