ویژگی و شرایط سرمایه گذاری پروژه نیکان

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    676
  • تعداد نظرات

    0

پروژه نیکان یکی از پروژه های مسکونی تجاری در حال اجرا توسط تعاونی مسکن ثمین است. پروژه نیکان دارای مزایا و ویزگی های مثبت سرمایه گذاری در تهران است.

پروژه نیکان،  یک پروژه مسکونی تجاری در منطقه ۲۲ تهران با نظارت تعاونی مسکن ثمین است. این پروژه عمرانی از امکانات و مزایای قابل توجه و آینده داری برخوردار بوده و یکی از پیشنهادهای سودآور به منظور سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت به شمار می آید. موقعیت جغرافیایی این پروژه،  همکاری بهترین مهندسین ناظر، استفاده از مصالح مرغوب و با کیفیت و شرایط بسیار مناسب به منظور پرداخت اقساط پروژه نیکان از نقاط قوت این مجموعه عمرانی هستند که  سرمایه داران و خریداران بسیار زیادی را به خود فرا خوانده است.

 پروژه نیکان چیست؟

 تعاونی مسکن ثمین یکی از اجزای اتحادیه تعاونی های نمونه رسا،  متشکل از ۲۱ تعاونی معتبر و قدرتمند در منطقه ۲۲ تهران است. این تعاونی موفق به برگزاری پروژه های مسکونی، تجاری و تفریحی بسیار زیادی در این منطقه از  استان تهران شده  و توانسته است پروژه‌های عمرانی سودآور و آینده دار بسیار زیادی را در اختیار سرمایه گذاران و خریداران مصرف‌کننده قرار دهد. پروژه نیکان یکی از جدیدترین پروژه های مسکونی آغاز شده  در دستور کار تعاونی مسکن ثمین است. این پروژه در اتوبان شهید خرازی، خیابان اردستانی، خیابان دانش و شهرک مروارید قرار گرفته و یکی از بهترین و آباد ترین مناطق منطقه ۲۲ استان تهران به شمار می‌آید.  ویژگی ها و مزایای مثبت این پروژه،  آن را به یکی از پروژه های پر آوازه و پرطرفدار در جمعیت سرمایه‌گذاران، به ویژه سرمایه گذاران فعال در منطقه ۲۲ تهران مبدل نموده است. خرید و یا سرمایه گذاری در واحدهای پروژه نیکان، از پیشنهاد های ویژه مشاورین املاک ایران زمین به شمار می آید.

پروژه نیکان

 ویژگی های پروژه مسکونی نیکان چیست؟

یکی از ویژگی ها و مزایای  قابل توجه و بسیار مهم پروژه نیکان در منطقه ۲۲ تهران، دسترسی همه جانبه این پروژه به شاهراه های اصلی محدوده ساخت برج از جمله مترو، اتوبان حکیم، اتوبان تهران کرج و اتوبان آزادگان است.  مساحت در نظر گرفته شده به منظور ساخت و تحویل پروژه نیکان،  ۱۹ هزار و ۳۰۰ متر و یکی از مدرن ترین و به روز ترین پروژه های مسکونی این منطقه به شمار می آید.  دسترسی به امکانات رفاهی، تجاری، تفریحی و درمانی مورد نیاز منطقه ساخت این پروژه، یکی دیگر از مزایا و ویژگی‌های قابل توجه گروه این پروژه هستند.پروژه نیکان

 امکانات پروژه نیکان چیست؟

پروژه مسکونی تجاری نیکان، از ۶ بلوک ۱۲ طبقه‌ای تجاری و مسکونی تشکیل شده است. تمامی واحدهای پروژه نیکان ،  دو خوابه و در ابعاد ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ متری در نظر گرفته شده اند.  از امکانات موجود در واحدهای مسکونی این پروژه می توان به پارکینگ و انباری اختصاصی، کارواش، محوطه تفریحی و بازی برای کودکان و اجرای محوطه تفریحی و فضای سبز بزرگ در مقابل ساخت پروژه عمرانی اشاره نمود.  این پروژه فعالیت ساخت و ساز خود را به تازگی آغاز نموده و با نظارت بهترین و مجرب ترین مهندسین ناظر، زمان تحویل خود را سه سال بعد پیش‌بینی و اعلام نموده است.  قیمت فعلی اعلام شده به منظور خرید هر متر از  واحدهای مسکونی این پروژه  ۵ میلیون تومان برآورد شده و یک وام ۳۰۰ میلیون تومانی توسط تعاونی مسکن ثمین، به عنوان کمک هزینه خرید برای خریداران در نظر گرفته شده است.

پروژه نیکان

خرید و فروش واحدهای پروژه

 تمامی واحدهای تجاری و مسکونی پروژه نیکان مجهز به دفترچه مالکیت بوده و خرید و فروش های قانونی واحدها زیر نظر تعاونی ثمین اجرا خواهد شد.  این پروژه یکی از مطمئن ترین پروژه‌های در نظر گرفته شده به منظور سرمایه گذاری دراز مدت در منطقه ۲۲ تهران بوده و یکی از درخشان ترین پروژه های کارنامه کاری موفق تعاونی مسکن ثمین به شمار می‌آید. توصیه می‌شود به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر، همراستا با نوسانات شدید قیمت در بازار مسکن، با مشاورین گروه املاک ایران زمین در ارتباط بوده  و از راهنمایی آنها بهره مند شوید.پروژه نیکان

 مشاورین املاک ایران زمین

 گروه مشاورین املاک ایران زمین یکی از قدیمی ترین، مجرب ترین و حرفه ای ترین گروه های مشاوره در زمینه فروش، خرید، پیش فروش، رهن و اجاره املاک مسکونی و تجاری در منطقه ۲۲ تهران هستند.  مشاورین املاک ایران زمین با هدف اطلاع رسانی به خریداران و سرمایه گذاران پروژه های در دست اقدام، نیمه ساخت و یا تکمیل شده، فعالیت خود را آغاز نموده و با کسب اعتماد دو طرفه و ارائه خدمات صادقانه به متقاضیان، توانسته است به عنوان یکی از بهترین گروه مشاورین املاک در منطقه ۲۲ تهران شناخته شود. ارائه مشاوره، آگاه سازی خریداران از وضعیت هزینه های پرداختی پروژه های مختلف و جمله پروژه نیکان ، مشاوره در زمینه سرمایه گذاری ملک، قراردادهای خرید و فروش واحدهای تجاری و مسکونی تحت نظر تعاونی های سازنده و اطلاع رسانی دقیق از نوسان قیمت های ایجاد شده در بازار مسکن و املاک، از مهمترین خدمات ارائه شده توسط گروه مشاورین املاک ایران زمین در منطقه ۲۲ تهران است.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :