معرفی شهرک مسکونی چیتگر

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    885
  • تعداد نظرات

    0

شهرک مسکونی چیتگر از جمله بزرگترین شهرک های در حال ساخت در منطقه 22 تهران است. شهرک مسکونی چیتگر شامل سه پهنه A,B,C می باشد که از واحد های متنوعی دارد.

شهرک مسکونی چیتگر یکی از پروژه های وسیع و بزرگ عمرانی در ایران است که در منطقه 22 تهران و در ضلع غربی دریاچه چیتگر واقع شده است. این شهرک ویژگی ها و امکانات بسیار متنوع و خوبی برای خریداران املاک دارد که در این مقاله می خواهیم با معرفی این شهرک، به این موارد بپردازیم. تنوع املاک در این پروژه باعث شده است تا افراد با توانایی های مختلف اقدام به خرید واحدهای مسکونی نمایند.

معرفی شهرک چیتگر

همانطور که می دانید، دریاچه مصنوعی چیتگر یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی شهر تهران است که جذابیت این منطقه سبب شد تا در طول سال های گذشته اطراف آن شهرک های گسترده مسکونی ایجاد شود. در واقع شهرک امام رضا ارتش که با نام شهرک چیتگر نیز شناخته می شود، یکی از پروژه های بزرگ مسکونی می باشد که در منطقه 22 تهران واقع شده و هم اکنون در حال احداث و فروش واحد ها می باشد. این شهرک که توسط شرکت عمران هادی در حال احداث است، دارای 20000 واحد در حال ساخت بوده که جزو زیباترین و مدرن ترین شهرک های ایران به شمار می آید. 

شهرک مسکونی چیتگر

پهنه های شهرک مسکونی چیتگر

این پروژه عمرانی وسیع که توسط شرکت بنیان توسعه و عمران هادی (وابسته به بنیاد تعاون کل اجا) در حال شکل گیری است، دارای 3 پهنه A-B-C می باشد. 

در مورد پهنه های شهرک چیتگر باید گفت:

  • پهنه A شهرک چیتگر (بوستان): این قسمت از پروژه دارای جایگاهی آرام و خوش آب و هوا است که به صورت پیش فروش و واگذاری حق امتیاز عضویت در آن سرمایه گذاری می شود. متراژ های واحدهای این شهرک در متراژ های 62 تا 150 متر می باشند که بلوک های آن با نام های پامچال و ارکیده شناخته می شود. 

  • پهنه B شهرک چیتگر (سروستان): خرید و فروش در این پهنه بی شهرک چیتگر به صورت قدرالسهم بوده که بر حسب متراژ های 63 و 33 متر انجام می شود. قیمت ها تعیین شده و اولویت تحویل براساس زمان ثبت نام است. 

  • پهنه C شهرک مسکونی چیتگر (نارنجستان): این پهنه در قالب همکاری تعاونی های مختلف ارتش از جمله نیروی دریایی، زمینی و پدافند هوایی انجام می شود که در آن، شرایط سرمایه گذاری و خریداری به صورت قسط نیز فراهم است.

شهرک مسکونی چیتگر

مشخصات و ویژگی های برج های شهرک چیتگر 

در مورد مشخصات و ویژگی های شهرک مسکونی چیتگر باید گفت تمامی واحد ها و ساختمان ها به گونه ای طراحی شده اند که استانداردهای لازم در آنها رعایت شده است. موارد ایمنی از جمله عایق صدا، آتش سوزی در طراحی ساختمان ها به کار گرفته شده است و ساختمان ها در برابر آتش سوزی مقاوم هستند. 

آبرسانی به خصوص در ساختمان های بلند این مجموعه به خوبی انجام شده است و فشار مناسبی دارد. از نظر ایمنی و امنیت، می توان گفت تمامی واحد ها، پارکینگ ها، لابی و نگهبانی ها مجهز به دوربین مدار بسته هستند و همچنین درب ها دارای ریموت می باشند.

همچنین در ساخت ساختمان های این شهرک، پد های هلیکوپتر نیز طراحی شده است تا در مواقع اضطراری برای امداد رسانی از آن استفاده گردد. همچنین باید در مورد ویژگی های شهرک مسکونی چیتگر گفت متراژ واحدهای این ساختمان ها در متراژ های 80 تا 400 متر می باشد که فروش آنها در قالب قراردادهای قطعی انجام می شود.

شهرک مسکونی چیتگر

دسترسی، امکانات و مکان های دیدنی

این شهرک از نظر دسترسی، وضعیت مناسبی دارد و شما می توانید از مسیرهای زیر به آن دسترسی داشته باشید:

  • ضلع شمالی با اتوبان شهید خرازی(همت غرب)، ضلع شرقی با بلوار ایران خودرو، ضلع جنوبی با اتوبان شهید همدانی(حکیم)، ضلع غربی با بلوار پژوهش.

امکانات رفاهی و دیدنی بسیار خوبی برای ساخت شهرک مسکونی چیتگر در نظر گرفته شده است که این امکانات درون ساختمان ها و در شهرک واقع شده است. از جمله این امکانات می توان به دریاچه چیتگر، مجتمع بزرگ ایران مال، شهربازی سرپوشیده، باغ ایرانی، نمایشگاه آثار هنری، کتابخانه جندی شاپور، نمایشگاه تخصصی خودرو، هتل بین المللی، تالار آیینه، مسجد جامع و قطب مذهبی، مجموعه سینمایی، باغ دیدار و آبشار های زیبا، شربت خانه بزرگ و زیبا، پارک جنگلی چیتگر، بوستان جوانمردان ایران، هتل لکسون، بیمارستان تریتا، بنیاد علمی بین المللی علوم مغز و اعصاب، باغ ملی گیاه شناسی و ... .

شهرک مسکونی چیتگر

خرید و فروش در شهرک مسکونی چیتگر

یکی از اهداف ساخت شهرک مسکونی چیتگر، تامین نیاز مسکن متقاضیان بود اما به تدریج سرمایه گذاری ها در این بخش سبب شد تا املاک با تنوع بالایی در این منطقه ساخته شود و اکنون افراد می توانند با بودجه های مختلفی اقدام به خرید واحد های آن نمایند. شما می توانید از طریق املاک و با مشورت با کارشناسان مجرب، برای پیش خرید این واحدها در تماس باشد.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :