آیا می توان امتیاز پهنه سی شهرک چیتگر را از بازار تهیه نمود

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    455
  • تعداد نظرات

    0

برای خرید حق امتیاز پهنه سی شهرک چیتگر باید از تعاونی ارتش اقدام نمود. البته برای خرید واحد مسکونی در پهنه سی شهرک چیتگر می توان از بازار آزاد هم اقدام کرد

پهنه سی شهرک چیتگر یکی از چندین پهنه در این شهرک است که توسط تعاونی ارتش در این منطقه در حال احداث است. در این پهنه چندین تعاونی ارتش  اقدام به ساخت برج های مختلف نموده اند که تعاونی نیروی زمینی و نیروی هوایی از مهمترین تعاونی ها در این عرصه هستند.

گذری کوتاه بر پهنه سی شهرک چیتگر

تعاونی ارتش با دارا بودن چندین پروژه در حال احداث در شهرک چیتگر اقدام به ساخت چند برج مرتفع در پهنه سی شهرک چیتگر نموده است. پهنه سی که به نارنجستان نیز معروف است از جمله زیباترین و به روز ترین پروژه ها در این شهرک است. از 8 برج در حال ساخت در این مجموعه 6 برج به نیروی زمین ارتش و 2 برج به نیروی هوایی ارتش معروف به اچ تو هستند.

نزدیکی پهنه سی به باغ موزه گیاه شناسی باعث زیبایی طبیعی این منطقه شده و افرادی زیادی را جذب آب و هوای پاک خود نموده است. از فراز بالکن واحدهای مسکونی برج های پهنه سی می توان ویوی زیبایی این باغ را در صبحدم به نظاره نشست.

پهنه سی شهرک چیتگر

چگونگی خرید واحد مسکونی در پهنه سی

تعاونی نیروی زمین ارتش یا نزاجا در این پهنه اقدام به ساخت 4 برج بلند با 30 طبقه ارتفاع نموده است.  سه برج از 4 برج  برای اعضای ارتش و کارمندان آن احداث خواهد شد اما برج 4 که هنوز ساخت آن آغاز نشده است به صورت آزاد به فروش می رسد. برای همین اگر قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارید خرید واحد مسکونی در پهنه سی شهرک چیتگر بهترین گزینه برای این کار است.

برای خرید واحد مسکونی در نارنجستان نزاجا می توانید ابتدا حق عضویت در تعاونی این پهنه را خریداری نمایید. برای این کار باید به تعاونی مراجعه و نسبت به خرید امتیاز آن اقدام کنید. بعد از خرید حق امتیاز نسبت به  تهیه دفترچه اقساط پرداختی توسط تعاونی برای شما اقدام می شود. توجه نمایید که اقساط نیز هر دو ماه یک بار پرداخت خواهد شد.

پهنه سی شهرک چیتگر

آیا می توان حق امتیاز را از بازار آزاد تهیه نمود

بعضی از اعضای تعاونی بعد از خرید حق عضویت و مشخص شدن مقدار اقساط در پرداخت آن دچار مشکل می شوند. این افراد می توانند حق عضویت خود را در دفتر تعاونی و یا بازار آزاد به فروش برسانند. افرادی که علاقمند سرمایه گذاری و یا سکونت در پهنه سی شهرک چیتگر هستند می توانند این حق امتیاز را از این افراد در بازار آزاد تهیه و به پرداخت اقساط واحدهای مسکونی در پهنه سی اقدام نمایند.

پهنه سی شهرک چیتگر

نحوه تحویل دادن واحدهای مسکونی توسط تعاونی مسکن

بعد از این که اقساط توسط خریداران و اعضا پرداخت شد و واحدهای مسکونی نیز در پهنه سی نارنجستان به اتمام رسید تعاونی مجری ساخت اقدام به دعوت از اعضا برای انتخاب واحدهای دلخواه می نماید. در صورت خوش حسابی هر فرد می تواند واحد مسکونی خود را در طبقه دلخواه خود انتخاب نماید. برای هیمن رتبه بندی در این کار بسیار مهم بوده و افراد خوش حساب بهتر می توانند واحدهای مسکونی مورد علاقه خود را در طبقات پایین تر برج ها انتخاب نمایند. بعضی از اعضا نیز که قادر به پرداخت تمام اقساط خود نبوده اند می توانند به صورت تجمیع نسبت به خرید واحدهای مسکونی در این برج ها اقدام نمایند.  

پهنه سی شهرک چیتگر

متراژ واحدها و امکانات رفاهی واحدهای مسکونی پهنه سی شهرک چیتگر

در پهنه سی شهرک چیتگر واحدهای مسکونی متراژهای متفاوتی داشته و هر فرد با دارا بودن هر مقدار سرمایه می توان در برج چهارم پهنه سی اقدام به خرید واحد مسکونی نماید. متراژ واحدهای مسکونی عبارتند از: 93 متر، 110 متر، 121 متر و 135 متر که هر کدام از این واحدها دارای امکانات فول رفاهی مطابق با استانداردهای روز اروپا می باشد. از جمله امکانات پیش بینی شده در این برج ها می توان به این تعداد اشاره نمود.

  • دارا بودن جایگاه استقرار هلی کوپتر
  • چندین لاین آسانسور که برای حمل بار نیز دو لاین در نظر گرفته شده است.
  • چندین سالن ورزشی و چند منظوره.
  • لابی مجلل  و سالن گردهمایی.
  • کتابخانه و کارواش اختصاصی برای پهنه سی شهرک چیتگر
  • سیستم دوربین مدار بسته برای شهرک و اطفاء حریق برای کل مجموعه.
  • درب های ضد سرقت، پنجره های دو جداره، دیوارهای عایق صدا و سیستم روشنایی هوشمند.
  • آنتن مرکزی، جاروبرقی مرکزی و شوتینگ زباله
  • سیستم گرمایش و سرمایش اختصاصی برای هر واحد.
  • سه طبقه پارکینگ اختصاصی.

برای خرید و یا اطلاع از نحوه خرید حق امتیاز پهنه سی شهرک چیتگر می توانید به سایت ایران زمین مراجعه و با کارشناسان فروش در این سایت مشاوره نمایید.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :