پروژه ها و املاک دریاچه خلیج فارس

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    458
  • تعداد نظرات

    0

در این مطلب به معرفی پروژه ها و املاک دریاچه خلیج فارس پرداخته شده است. املاک ایران زمین صاحب امتیاز خرید و فروش املاک دریاچه خلیج فارس است.

اگر شما یکی از کسانی هستید که به دلیل خاصی اقدام به خرید و فروش املاک در حوزه ی املاک دریاچه خلیج فارس کرده اید باید بگویم جای درستی آمده اید. برای اطلاع از پروژه های مختلف و املاک دریاچه ی چیتگر در ادامه با املاک ایران زمین همراه باشید.

دریاچه خلیج فارس منطقه 22 تهران

دریاچه خلیج فارس یکی از جاذبه های پایتخت به شمار می آید که بزرگ ترین دریاچه ی مصنوعی در کشور است. دریاچه ی خلیج فارس که اغلب به دریاچه ی چیتگر نیز معروف است امروزه تا حد بسیاری در باب امکانات تفریحی آبی و ساحلی پیشرفت چشمگیری داشته است که همین علت سبب پیشرفت ساختمان سازی در آن نواحی شده است. ساخت دریاچه چیتگر با فاز توریستی کلید خورده و در سال 1392 به بهره برداری رسیده است.  این دریاچه ی مصنوعی زیبا در قسمت شمال غربی تهران و در منطقه ی 22 آن قرار دارد. این دریاچه از :

  • سمت شمال و شرق به آزادگان، بزرگراه شهید همت و چهار باغ
  • سمت جنوب و جنوب غربی به پارک وسیع و جنگلی چیتگر
  • سمت غرب به ناحیه مسکونی منطقه ی 22

متصل شده است. برای اطلاع از املاک دریاچه خلیج فارس با املاک ایران زمین باشید.

املاک دریاچه خلیج فارس

پیش فروش پروژه شهید خرازی

یکی از برج های بی نظیر از املاک دریاچه خلیج فارس برج های بی نظیر شهید خرازی است. تماما ساختمان ها تحت عنوان پروژه ی شهید خرازی نامیده می شود. امکان خرید یکی از واحد های این مجموعه وجود دارد که هم اکنون توسط املاک ایران زمین امکان پذیر است. امتیاز پیش خرید برج ها از 10 تا 20 میلیون متغیر است که این نوسان با نوسان قیمت مصالحی مانند بلوک ارتباط دارد. ساختمان های ردیف های جلویی این پروژه ی عظیم و زیبا 30 طبقه و ساختمان  های پشتی آن 24 طبقه اند که نسبت به نیاز و سلیقه ی مشتری به فروش می رود. پروژه ی شهید خرازی دارای 44 عدد بلوک و تعداد 8030 واحد می باشد که همین ارقام سبب عظمت این پروژه بی نظیر شده است. هر تعداد از واحد ها جهت استفاده های مختلفی ساخته شده  است که این استفاده ها و تعداد هریک از آن ها به این شرح است :

  • 2300 واحد به جهت امور آماد و پشتیبانی
  • 240 واحد برای ستاد کل سپاه
  • 1100 واحد برای نیروی زمینی سپاه
  • 810 واحد برای نیروی هوا فضای سپاه
  • 2400 واحد برای خانه سازی رزمنده
  • 1180 واحد برای تعاونی عمران پارس کاشانه

جهت طرح و پاسخ دهی به هر گونه سوال در باب خرید املاک پروژه ی شهید خرازی با کارشناسان املاک ایران زمین تماس حاصل کنید.

املاک دریاچه خلیج فارس

خرید و فروش تعاونی نیروی زمینی ارتش پهنه c شهرک چیتگر

املاک ایران زمین یکی از بنگاه های معاملاتی است که در سطح های انبوه فعالیت می کند. خرید و فروش تخصصی پروژه ی نیروی زمینی ارتش در پهنه c شهرک چیتگر از املاک دریاچه خلیج فارس  هم اکنون در حال پیش فروش است. این پروژه  مانند پروژه ی شهید خرازی از پروژه های ساختمان سازی شهرک چیتگر است که از املاک دریاچه ی خلیج فارس نیز محسوب می شود. این پروژه ی با شکوه شامل 4 برج دوّار است که هریک از آن ها 42 طبقه دارد. برج های این پروژه به طور کامل به سمت دریاچه چشم انداز دارد که همین موضوع اهمیت آن را دو چندان کرده است. اگر از اهمیت خرید یکی از واحد های این پروژه با خبر بودید برای خرید آن از املاک ایران زمین دست دست نمی کردید.

املاک دریاچه خلیج فارس

پیش فروش سهام پهنه b املاک دریاچه خلیج فارس

از دیگر ساختمان هایی که توسط املاک ایران زمین به فروش می رسد در پهنه b دریاچه ی خلیج فارس واقع شده اند که در نوع خود بسیار قدرتمند بوده و دارای معماری زیبا می باشند. افرادی که اقدام به خرید و یا فروش سهم خود از پروژه پهنه B را دارند می توانند با کارشناسان املاک ایران زمین تماس بگیرند و پس از دریافت مشاوره ی رایگان اقدام به خرید و یا فروش سهام خود کنند. قیمت هر یک از طبقات نسبت به طبقه و متراژ واحد ها متغیر است. پروژه ی پهنه b چیتگر از شکیل ترین ساختمان های دریاچه ی خلیج فارس و از پر امکانات ترین آن ها به شمار می آید.

املاک دریاچه خلیج فارس

املاک دریاچه خلیج فارس با ایران زمین

املاک ایران زمین یکی از معتبر ترین بنگاه های خرید و فروش ملک و املاک در تهران است که امروزه امتیاز خرید و فروش اغلب پروژه ها و  املاک دریاچه خلیج فارس بر عهده ی این موسسه گذارده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مطرح این املاکی آقایان غنی و دانش تماس حاصل کنید.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :