چگونگی سرمایه گذاری در پهنه b شهرک چیتگر

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    629
  • تعداد نظرات

    0

در صورت علاقمندی به سرمایه گذاری در پهنه b شهرک چیتگر می توانید به دو صورت اقدام نمایید پهنه b شهرک چیتگر یکی از زیباترین پهنه ها در این منطقه است

پهنه b شهرک چیتگر یکی از شهرک های در حال ساخت در منطقه 22 شهر تهران می باشد. وجود چند عامل طبیعی و جاذبه گردشی در این منطقه نوید آینده ای روشن و بسیار با ارزش را برای ساکنان و سهامداران این منطقه می دهد. برای همین در این مقاله به معرفی این پهنه می پردازیم.

اطلاعاتی که درباره پهنه b لازم است بدانید

امروزه ساخت مجتمع هایی به شکل های متنوع باعث افزایش محبوبیت برای خرید اینگونه از املاک شده است. ساخت این مجتمع ها نیز خود باعث افزایش زیبایی بصری افراد و همچنین زیبایی شهری در مناطق مختلف شده است. پهنه b شهرک چیتگر شامل 16 برج مسکونی  می باشد. تعداد 6 برج از این تعداد آماده بهره برداری می باشد و بقیه برج ها نیز با بودن در مرحله گودبرداری و یا فونداسیون آماده برای ساخت می شوند.

ساخت برج هایی به شکل پروانه زیبایی  زیادی به نمای این برج ها بخشیده است و افراد بسیاری را جذب این سرمایه گذاری در این منطقه نموده است. برج ها مانند بال های پروانه به 2 بال شرقی و غربی تقسیم شده اند. متراژ واحدها در هر طبقه بین 70 تا 375 متر خواهد بود. و هر طبقه نیز شامل 30 تا 34 واحد با این متراژ ها است.

پهنه b شهرک چیتگر

موقعیت و چگونگی دسترسی به پهنه b شهرک چیتگر

شهرک چیتگر با نزدیکی به دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر برای خود دارای جایگاه بسیار ویژه در میان طرفداران طبیعت است. از دیگر مکان هایی که باعث افزایش محبوبیت منطقه سروستان شده است وجود بازار بزرگ ایران مال در این منطقه است. باغ گیاه شناسی و  شهربازی هزار و یک شهر نیز بر این محبوبیت افزوده است.

در این منطقه بیمارستان تخصصی مرکز سرطان ایران نیز به بیماران شهر تهران در این منطقه خدمات ارائه می کند. برای دسترسی آسان به پهنه b شهرک چیتگر می توانید از بلوار پژوهش و یا بزرگراه خرازی و یا حکیم و یا همچنین بزرگراه آزادگان اقدام نمایید. وجود این چند بزرگراه در این منطقه به سهولت رفت و آمد در شهرک چیتگر افزوده است.

پهنه b شهرک چیتگر

امکانات پهنه b شهرک چیتگر

شهرک چیتگر شامل چندین پهنه می باشد که از از این پهنه ها می توان به پهنه ای، پهنه b و پهنه c اشاره نمود. پهنه b شهرک چیتگر به پروژه سروستان نیز معروف است. این پروژه دارای امکانات وسیعی در زمینه  ساخت شهرک های مسکونی می باشد. از این امکانات به این موارد می توان اشاره نمود.

  • ساخت چند سالن چند منظوره، از این سالن ها می توان برای برگزاری اجتماعات برای ساکنان برج استفاده نمود.
  • وجود لابی و لابی من به صورت 24 ساعته
  • سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • ایجاد فضای بازی برای کودکان
  • وجود 10 لاین آسانسور پر سرعت برای هر برج مسکونی
  • وجود پارکینگ های مهمان
  • .....

پهنه b شهرک چیتگر

چگونه در پهنه b این شهرک می توان خرید و فروش نمود

پهنه b شهرک چیتگر نیز مانند پهنه های دیگر دارای امکان خرید و فروش به دو صورت نقدی و سهامداری است. در صورت خرید نقدی واحدها مشخص شده و طبق قیمت گذاری خرید و فروش در دفتر تعاونی انجام می شود. اما در صورتی که اقدام به خرید به صورت سهام نمایید باید برای هر واحد با هر متراژ اقدام به تجمیع با دو عدد 63 و 33 نمایید. این نوع مالکیت به اینگونه است که فرد در صورت علاقه به داشتن یک واحد 100 متری باید اقدام به خرید یک سهم 33 و یک سهم 63 متری نماید. این روند برای هر مقدار متراژ قابل انجام خواهد بود. مزیت این نوع خرید در این است که فرد متقاضی هیچ گونه قسطی پرداخت نمی نماید و فقط هزینه ساخت از فرد دریافت می شود. قیمت ها در این نوع متفاوت و بسته به دوری و نزدیکی سهام دارد. هر چه سهام دورتر باشد قیمت واحد ارزان تر خواهد بود. هزینه پارکینگ و انباری نیز بعد از انتخاب طبقه انجام خواهد شد.

پهنه b شهرک چیتگر

زمان تحویل پروژه پهنه b

پهنه b شهرک چیتگر نیز مانند هر پروژه دیگر زمان اتمام ساخت را به خریداران و سهامداران خود ذکر می نماید. برج های این پهنه بعضی به صورت آزاد فروش بوده و تعاونی به خریداران در صورت به تمام نرسیدن پروژه در موعد مقرر جریمه پرداخت خواهد نمود. یک برج نیز مخصوص کارکنان ارتش می باشد. این برج به نام برج الماس مشخص شده است. برج های دیگر نیز انتخاب واحد شده و پیش فروش و امکان سرمایه گذاری در آن به اتمام رسیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پهنه بی شهرک چیتگر و دیگر پهنه ها در این عرصه با مشاوران ما در سایت تماس بگیرید

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :