با پروژه نیکان و امکانات همجوار این پروژه بیشتر آشنا شوید

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    537
  • تعداد نظرات

    0

پروژه نیکان یکی از پروژه های بزرگ تهران در جوار دریاچه چیتگر در حال احداث می باشدپروژه نیکان یک شهرک مسکونی و تجاری در این منطقه خواهد شد

یکی از پروژه های در حال احداث در منطقه 22 تهران پروژه نیکان است. تعاونی مسکن ثمین اجرای این پروژه را بر عهده دارد. به همین علت این پروژه به نام ثمین نیکان نیز خوانده می شود. در این مقاله ما به توضیحاتی در رابطه با ویژگی های این پروژه خواهیم پرداخت.

پروژه نیکان

تعاونی ثمین یکی از تعاونی های زیر مجموعه تعاونی های نمونه رسا می باشد که در ساخت پروژه های بسیاری در مناطق مختلف شهر تهران کارنامه ای درخشان از خود ثبت نموده است. برای همین است که مسئولیت ساخت پروژه نیکان به این تعاونی سپرده شد. و از همان تاریخ احداث این پروژه در محل دریاچه چیتگر کلید خورد.

در صورتی که پروژه نیکان به مرحله اتمام پروژه برسد شاهد یکی از زیباترین و بی نظیر ترین شهرک ها در این منطقه خواهیم بود. شهرک نیکان ثمین یکی از پروژه های بزرگ با مزایای بسیار ویژه است که به توضیح آن خواهیم پرداخت.

پروژه نیکان

دسترسی آسان از چند بزرگراه به پروژه نیکان

پروژه ثمین نیکان در بهترین  مناطق شهر تهران یعنی غرب منطقه 22 واقع است. دسترسی به  شهرک نیکان از چند طریق امکان پذیر خواهد بود. یکی از بزرگراه هایی که امکان دسترسی آسان افراد را به این پروژه می دهد بزرگراه خرازی است همچنین توبان تهران – کرج نیز یکی از راه هایی دسترسی به این منطقه است.

نزدیکی پروژه نیکان به مترو ورد آورد از بزرگ ترین مزایای این پروژه است. این مزیت کمک می نماید تا افرادی که  مجبور به استفاده از این وسیله نقلیه به صورت روزانه هستند به سادگی ایاب و ذهاب نمایند. نیکان ثمین همچنین دسترسی آسانی به اتوبان حکیم و بزرگراه آزادگان دارد.

پروژه نیکان

امکانات همجوار پروژه ثمین نیکان

یکی از برترین امکاناتی که پروژه نیکان را برای سرمایه گذاری در بخش مسکن محبوب نموده است همجواری این شهرک با چند جاذبه گردشی و تفریحی در شهر تهران است. بازار بزرگ تهران که به ایران مال مشهور است در جوار این پروژه خود نمایی می کند. همچنین شهر بازی سر پوشیده هزار و یک شهر نیز از مطلوب ترین مکان ها برای گزاران یک روز شاد و بی نقص است. در صورتی که شما علاقمند سرمایه گذاری در بخش مسکن هستند این نکته را به خاطر بسپارید که پروژه نیکان از بزرگ ترین سرمایه ها در آینده ای نزدیک است.

پروژه نیکان

امکانات رفاهی پروژه ثمین

امروزه تعاونی های مجری ساخت مسکن برای برج ها و شهرک های در حال احداث امکانات رفاهی بسیار ویژه ای در نظر می گیرند. این امکانات علاوه بر این که باعث می شود تا زندگی در این برج ها و شهرک ها راحت تر  شود برای تعاونی های مسکن نیز یک سرمایه گذاری ویژه محسوب می شود. با  ساخت امکانات رفاهی افراد بیشتری در صدد خرید و یا سرمایه گذاری در این پروژه ها بر می آیند. و این کار نیز خود یک سرمایه گذاری بسیار بزرگ برای تعاونی های مسکن خواهد بود.

در پروژه نیکان نیز تعاونی ثمین اقدام به ساخت امکانات رفاهی بسیار شیک و مدرن نموده است. از جمله این امکانات می توان به این موارد اشاره نمود.

  • تمام واحدهای مسکونی این پروژه دارای پارکینگ و انباری طبقاتی هوشمند خواهد بود.
  • محوطه بازی کودکان در محل برج ها
  • نورپردازی ویژه و چشم نواز بر روی نمای برج های مسکونی و تجاری
  • ساخت کارواش اختصاصی برای ساکنان برج
  • سیستم شوتینگ زباله و جارو برقی مرکزی
  • سیستم آنتن مرکزی
  • .....

پروژه نیکان

چگونه در این پروژه صاحب خانه شوید

پروژه نیکان با تخمین برآورد ساخت 4 ساله به تمام علاقمندان این امکان را می دهد تا در طی حدود 4 سال به آسانی صاحب خانه شوند. افراد علاقمند می توانند برای شرکت در این کار ابتدا اقدام به خرید حق امتیاز این پروژه کنند. توجه نمایید که خرید حق امتیاز این پروژه چیزی حدود 150 میلیون تومان است. بعد از آن می توانید با مراجعه به تعاونی  مجری ساخت نیکان ثمین برای شرکت در پروژه نیکان و گرفتن دفترچه مالکیت آن اقدام نمایید. اقساط این پروژه با توجه به مقدار سرمایه شما و انتخاب واحد مسکونی با متراژ مختلف متفاوت خواهد بود. البته فراموش نشود که برای افرادی که اقساط خود را به موقع پرداخت نمایند جایزه خوش حسابی در نظر گرفته شده است. این جایزه نیز چیزی نخواهد بود به جز انتخاب واحدهای برتر و بالاتر که به این افراد تعلق خواهد گرفت.

اما در صورتی که افراد نتوانند اقساط خود را به موقع پرداخت نموده و بد حسابی نمایند می توانند امتیاز خود را در تعاونی ثمین و زیر نظر کارشناسان به افراد دیگر واگذار نمایند. البته فراموش نکنید که این افراد می توانند با افرادی مانند خود که امکان پرداخت اقساط را ندارند به صورت دونگی شریک شده و واحدهای شراکتی بخرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سرمایه گذاری در این پروژه می توانید به سایت این تعاونی مراجعه نمایید.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :