چگونه در املاک دریاچه چیتگر صاحب خانه شوید

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    552
  • تعداد نظرات

    0

املاک دریاچه چیتگر با وسعت زیاد یکی از بزرگ ترین و زیباترین شهرک های مسکونی در تهران است املاک دریاچه چیتگر دارای امکانات کامل رفاهی می باشد.

دریاچه چیتگر یکی از بهترین مناطق در شهر تهران می باشد. امروزه به دلیل ساخت پروژه های بسیار زیاد در این منطقه قیمت واحدهای مسکونی در این منطقه روبه افزایش است. در این مقاله با پروژه های ساخته شده و یا در حال احداث در املاک دریاچه چیتگر بیشتر آشنا می شوید.

املاک دریاچه چیتگر

در این قسمت از شهر تهران به دلیل وجود جاذبه های گردشی و تفریحی زیاد و همچنین مناطق طبیعی ساخت سازه ها بسیار رونق گرفته است. تعاونی های مسکن زیادی در این منطقه به ساخت و ساز مشغول هستند.

در املاک دریاچه چیتگر علاوه بر احداث واحدهای مسکونی، برج های تجاری و اداری بسیاری در حال ساخت هستند. ساخت چنین پروژه هایی باعث افزایش رونق در بازار مسکن و همچنین کسب و کار شده است.

امکانات ویژه املاک دریاچه چیتگر

 نزدیکی دریاچه چیتگر به باغ ملی گیاه شناسی و افزایش طرفدارا ن این مکان بر تعداد گردشگران این منطقه افزوده است. توجه نمایید که هر چه تعداد گردشگر در مناطق مختلف بیشتر باشد بر رونق بازارهای صنایع دستی و یا کسب و کارهای گردشی افزوده می شود.

از دیگر امکانات طبیعی منطقه چیتگر می توان به کوه دماوند اشاره نمود. این کوه بلندی خود را سایه سار این منطقه نموده است و جلوه ای خیره کننده بر این املاک بخشیده است.

بازار بزرگ ایران مال و شهر بازی سرپوشیده هزار و یک شهر نیز یکی دیگر از امکانات ویژه در منطقه 22 تهران است. نزدیکی به اتوبان همت و بزرگراه آزادگان از دیگر امکاناتی است که در هر منطقه یافت نمی شود.

املاک دریاچه چیتگر

پروژه های اداری و تجاری در چیتگر

از پروژه های تجاری و ادارای که در این منطقه سربرافراشته است مجتمع زیبایی آرتمیس است. این برج دارای طراحی زیبا و چشم نواز با طبیعت این منطقه است. مجتمع آرتمیس در شمال دریاچه و شامل 5 قطعه است. برج ها نیز در این مجتمع شش برج می باشد. هر برج چهار طبقه تجاری دارد و بقیه طبقات اداری هستند. پارکینگ هفت طبقه از مزایای این برج ها می باشد.

مجتمع تجاری گلستان خیام نیز از مراکز تجاری و ادرای در این منطقه می باشد.

برج های مجاور دریاچه چیتگر

در محدوده املاک دریاچه چیتگر برج های زیادی ساخته شده اند که از مهم ترین این برج ها می توان به این موارد اشاره نمود.

برج ایزدیار، برج صدا و سیماريال برج نگین برلیان، برج پارسی، برج بیمه، برج برلیان و برج خیام از معروف ترین برج ها در مجاورت دریاچه چیتگر است.

املاک دریاچه چیتگر

شهرک مسکونی امام رضا یا شهرک چیتگر

در ابتدا این شهرک مجاور دریاچه چیتگر به نام امام رضا ساخته شد. اما بنا به نزدیکی این شهرک به دریاچه نام دریاچه و پارک چیتگر بر شهرک سایه انداخت و به شهرک چیتگر معورف شد.

این شهرک در غرب تهران قرار گرفته است. شمال شهرک منتهی به اتوبان بزرگ حکیم و در جنوب شرقی نیز همسایه پارک چیتگر است. در جنوب نیز با باغ ملی گیاه شناسی همسایگی نزدیک دارد.

وجود دریاچه چیتگر از دلایل بزرگ افزایش قیمت در بازار مسکن این منطقه محسوب می شود.

پهنه های شهرک چیتگر

در این شهرک چندین پهنه ساخته شده است و چند پهنه دیگر نیز در حال احداث می باشد. از پهنه هایی که ساخته شده است پهنه ای و بی می باشد. پهنه سی نیز چند برج آن ساخته و چند برج دیگر نیز در حال احداث است. ساخت این پهنه ها بیشتر توسط تعاونی مسکن ارتش احداث شده است.

پهنه ای در شهرک به نام بوستان شناخته می شود. پهنه بی به نام سروستان و پهنه سی به نام نارنجستان شناخته می شوند. در پهنه سی هشت برج ساخته شده است که دو برج برای تعاونی نیروی هوایی ارتش می باشد. همچنین در املاک دریاچه چیتگر نیروی دریایی ارتش نیز به احداث پروژه مشغول است. برج های نیروی دریایی ارتش به نام مرجان خوانده می شوند.

املاک دریاچه چیتگر

تفاوت پهنه های شهرک چیتگر

پهنه ای در جنوب شرقی شهرک قرار گرفته است. در این پهنه برج های ارکیده با 27 طبقه قرار گرفته است. این برج ها دارای امکانات کامل رفاهی می باشد.

پهنه بی در شمال شهرک چیتگر احداث شده است. نزدیکی این پهنه به شهر بازی هزاز و یک شهر آن را جز پرطرفدار ترین پهنه های املاک دریاچه چیتگر نموده است.

پهنه سی همان گونه که گفته شد توسط تعاونی ارتش احداث می شود و قرار است که تا سال 1400 به سرمایه گذاران آن تحویل داده خواهد شد.

چگونه در املاک دریاچه چیتگر صاحب خانه شوید

برای این کار می توانید به املاک این منطقه مراجعه نمایید. اما برای این که کار با سرعت بیشتر انجام شود می توانید به تعاونی های مسکن مجری ساخت پروژه های این شهرک مراجعه نمایید. با خرید سهام واحدهای مسکونی در این شهرک به سادگی شما نیز به زودی صاحب خانه خواهید شد.

املاک دریاچه چیتگر

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ایران زمین مراجعه نمایید.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :