امکانات و ویژگی های املاک منطقه 22 تهران

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    626
  • تعداد نظرات

    0

املاک منطقه 22 در غرب تهران و منطقه ای خوش آب و هوا واقع شده اند. املاک منطقه 22 دارای ارزش بالا و امکانات رفاهی و تفریحی بی نظیری هستند.

منطقه 22 که از بخش های جدید پایتخت می باشد در غرب تهران قرار گرفته است. این منطقه با توجه به موقعیت مکانی و آب و هوای مطبوع و برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی از چشم انداز روشنی برخوردار است. املاک منطقه 22 طبق اصول شهرسازی مدرن و با توجه به علم روز دنیا ساخته شده اند  و ارزش آن ها با توجه به رشد منطقه بسیار بالا می باشد. پروژه های در حال ساخت این منطقه از پروژه های برتر خاورمیانه و در سطح جهانی می باشند. پروژه بزرگ ایران مال و شهربازی هزار و یک شهر در نوع خود در خاورمیانه تک می باشند. املاک منطقه 22 از امکانات بالایی برخوردار بوده و سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب نموده است.

املاک منطقه 22

منطقه 22 که به عنوان قطب گردشگری تهران شناخته شده در سال های اخیر نظر سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده و املاک مسکونی و پروژه های تجاری مختلفی در این منطقه در حال ساخت می باشد. شهرک چیتگر یکی از شهرک های مدرن و زیبای این منطقه می باشد که در غرب دریاچه چیتگر قرار گرفته و از امکانات رفاهی بالایی برخوردار است. از دیگر شهرک های شیک و مدرن این منطقه می توان به شهرک شهید باقری در مجاورت آبشار تهران، شهرک مروارید شهر در غرب دریاچه چیتگر و مجتمع بزرگ ایران مال و شهرک شهید خرازی که در غرب دریاچه قرار گرفته است اشاره کرد. املاک منطقه 22 از نظر امکانات رفاهی و تفریحی در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته و همچنان نیز در حال پیشرفت می باشد. از اماکن شاخص این منطقه می توان به پارک جنگلی و دریاچه چیتگر،مجتمع تجاری رزمال، پارک جنگلی وردآورد، شهربازی هزار و یک شهر، مجموعه ورزشی آزادی، آبشار تهران، بیمارستان تریتا، هتل لکسون، پارک جنگلی خرگوش دره، بوستان جوانمردان ایران و مجتمع بزرگ ایران مال که پروژه ای بسیار عظیم بوده و دارای مجموعه ها و نمایشگاه های مختلفی می باشد اشاره کرد.

املاک منطقه 22

شهرک چیتگر

شهرک چیتگر یکی از زیباترین و مدرن ترین شهرک های کشور می باشد. این شهرک مابین دو بزرگراه همت و حکیم قرار داشته و دسترسی آسانی به بزرگراه تهران کرج دارد. این شهرک دارای سه پهنه بوده که شرکت بنیان توسعه و عمران هادی مسئولیت اجرای آن را برعهده دارد. پهنه آ یا بوستان در مکانی با آب و هوای مطبوع ساخته شده و آرامش بی نظیری دارد. بلوک های این پهنه به نام های ارکیده و پامچال از اولین بلوک های این شهرک بودند که تحویل اعضا شدند. یکی از معروف ترین برج ها و املاک این منطقه در پهنه ب یا سروستان بوده که به برج های پروانه ای شکل شناخته می شوند. واحدهای این پهنه طبق زمان ثبت نام در صف تحویل قرار می گیرند. پهنه سی یا نارنجستان زیر نظر 4 تعاونی ارتش در حال ساخت بوده و برج های مرتفع و لوکسی دارد. برج مرجان یکی از برج های معروف این پهنه بوده که از دو برج به هم چسبیده تشکیل شده است.

املاک منطقه 22

املاک منطقه 22 شهرک شهید خرازی

شهرک شهید خرازی در غرب دریاچه و پس از شهرک چیتگر قرار گرفته است. برج های این شهرک از به روزترین و شیک ترین املاک منطقه 22 محسوب شده و امکانات و آینده درخشانی دارند. این شهرک دارای 44 برج بوده که توسط تعاونی های سپاه در حال ساخت می باشند. با توجه به اینکه این پروژه توسط تعاونی های مختلف ساخته می شود زمان تحویل یکسانی نخواهد داشت ولی به نظر می رسد تعاونی آماد سریع تر از دیگر تعاونی ها واحدهای مسکونی را تحویل دهد. این شهرک دارای امکانات تجاری و تفریحی بسیاری برای رفاه حال ساکنین می باشد.

املاک منطقه 22

شهرک مسکونی شهید باقری

این شهرک در منطقه ای با آب و هوای مطبوع و در کنار آبشار تهران ساخته شده است. در غرب این شهرک مجموعه هزار و یک شهر و مجتمع بزرگ ایران مال قرار گرفته است. این شهرک دارای دو بخش قدیمی و جدید است که بخش قدیمی آن مربوط به بیست سال قبل است. بخش قدیمی این شهرک دارای آپارتمان های 4 و 6 طبقه بوده و بخش جدید آن دارای 3 برج می باشد. یکی از مزایای آپارتمان ها و برج های این شهرک داشتن سند می باشد. فاز دوم شهرک شهید باقری به نام برج های سما زیر نظر تعاونی سپاه اجرا گردیده است. این فاز دوم دارای 12 برج 15 تا 20 طبقه با امکانات بسیار بالا می باشد. تمامی برج ها و املاک منطقه 22 موجود در این شهرک دارای سند می باشند. این شهرک دسترسی آسانی به بزرگراه شهید خرازی و بزرگراه تهران-کرج دارد.

املاک منطقه 22

شهرک مروارید شهر

این شهرک در ناحیه سه منطقه 22 و مرز میان تهران و استان البرز قرار گرفته است. محل قرارگیری این شهرک و نزدیکی آن به دریاچه چیتگر و کوه ها باعث شده مروارید شهر آب و هوای مطبوع و بسیار خوبی داشته باشد. با توجه به قرارگیری این شهرک درغرب دریاچه چیتگر و مجتمع بزرگ ایران مال آینده درخشانی برای آن پیش بینی می شود. این شهرک دسترسی آسانی به بزرگراه همت، رسالت، حکیم، بزرگراه تهران-کرج و مترو وردآورد دارد. برای اجاره و خرید املاک منطقه 22 تهران با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :