هر آنچه باید درباره املاک منطقه 22، بدانید

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    674
  • تعداد نظرات

    0

املاک منطقه 22 برای خرید و فروش، رهن و اجاره خانه ها و آپارتمان مشاوره می دهد. اگر می خواهید اطراف دریاچه چیتگر ساکن شوید با املاک منطقه 22 تماس بگیرید

منطقه 22 تهران یکی از مناطق غربی کلانشهر است که با خانه هایی نوساز، آپارتمان هایی شیک و مدرن، ویلاهایی وسیع با متراژ بالا توانسته با چشم انداز به دریاچه چیتگر یکی از بهترین محله های پایتخت برای زندگی باشد. با املاک منطقه 22 باید در ادامه بیشتر آشنا شوید و در تماس باشید، اگر شما هم می خواهید خانه اجاره کرده و یا با خرید آپارتمان سرمایه خود را حفظ کنید، می تواند بهترین راه باشد. برای همین مهم در ادامه درباره منطقه 22 در تهران و شرایط فوق العاده اش صحبت کرده، تا بتوانید با خیال راحت برای سرمایه خود برنامه های مختلف بچینید.

املاک منطقه 22

منطقه 22 تهران کجاست؟

اولین نکته در بحث املاک منطقه 22 آشنایی با این منطقه فوق العاده در کلانشهر تهران است. منطقه 22 در غربی ترین نقطه شهر واقع شده است و از شمال چشم اندازی به ارتفاعات البرز مرکزی دارد. این منطقه خوش آب و هوا از غرب با کرج همسایه است و از جنوب نیز به آزاد راه کرج-تهران منتهی می شود. مساحت منطقه 22 حدود 6200 هکتار است و با مهندسی فضای سبز 1300 هکتار از این فضا به پارک ها و تفرجگاه ها اختصاص دارد. منطقه 22 را در حال حاضر باید وسیع ترین منطقه شهری پایتخت دانست که بزرگراه های اصلی شهر یعنی شهید همت، شهید خرازی، شهید حکیم و آزادگان به آن منتهی می شوند.

املاک منطقه 22 تهران

 پروژه های مختلفی که این روزها برای چشم انداز به دریاچه ساخته می شوند، آپارتمان هایی که در برج های مختلف به فروش رسیده و یا اجاره می روند همگی موجب کارهای بیشتر، تراکم و فشار کاری املاک منطقه 22 در میان املاک تهران شده است. در حال حاضر علاوه بر خریداران خصوصی، بیشتر آپارتمان ها و فضاهای مسکونی منطقه 22 را سازمان های نظامی و انتظامی، سازمان برنامه و بودجه، سازمان آتش نشانی خریداری کرده اند تا تسهیلاتی در این زمینه برای کارکنان خود فراهم نمایند. از دیگر مشتریان این منطقه باید به کارکنان شهرداری منطقه 22 و البته دانشگاه تهران نیز اشاره کرد. جالب است بدانید که خانه سینما و همراه اول هم دو مشتری مهم دیگر این منطقه هستند.

املاک منطقه 22

رهن و اجاره برج های منطقه 22

همانطوری که می دانید نرخ رهن و اجاره آپارتمان و واحدهای مسکونی در کشور ما نوسان بسیاری دارد. در این میان املاک منطقه 22 تهران هم از این قاعده مستثنی نبوده و ممکن است قیمت هایی که در حال حاضر اعلام می شود، در آینده تغییر کند. بر اساس آخرین ساخت و سازها در پروژه ها و برج های مختلف، اگر می خواهید از املاک منطقه دریاچه چیتگر واحدی را رهن یا اجاره کنید، می توانید از میان برج های مسکونی آسمان، خیام، سروناز، شهید صیاد شیرازی، عرفان و احرار واحد مورد نظرتان را پیدا کنید.

تمام این واحدها نوساز بوده و به سیستم گرمایش و سرمایش استاندارد و به روز مجهز هستند. آپارتمان های این برج ها از واحدهای دو خوابه 75 متری شروع شده و به سوئیت های لوکس با متراژ بالای 150 متر و سه خوابه می رسد. تمامی واحدها با آخرین استانداردهای ساختمان سازی بنا شده و چشم اندازی زیبا و دلنشین به دریاچه چیتگر و تهران دارد.

املاک منطقه 22

خانه های املاک منطقه 22

در این منطقه با چشم انداز دریاچه چیتگر به ندرت می توانید خانه ویلایی پیدا کنید، اما اگر سکونت در متراژهای وسیع را دوست دارید، بهترین پیشنهاد املاک منطقه 22 به شما طبقات بالای برج ها و پنت هوس پروژه ها است. با اقامت در این واحدها از لوکس ترین خدمات بهره برده و چشم اندازی فوق العاده به تمام تهران دارید. در حال حاضر تمامی واحدهای آپارتمانی و واحدهای لوکس وسیع در پروژه هایی که به اتمام رسیده آماده فروش، رهن و اجاره است و  برای دوستانی هم که می خواهند برای آینده سرمایه گذاری کنند، پروژه هایی که پیش فروش گذاشته اند پیشنهاد می شود.

برای مشاوره های بیشتر با ما تماس بگیرید

شما می توانید برای پیش فروش، خرید و فروش، رهن و اجاره هر واحد مسکونی با هر متراژی که در نظر دارید با تیم ما و املاک منطقه 22 تماس گرفته و تمامی سوالات خود را بپرسید و اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید. برای یک سرمایه گذاری مطمئن، خرید مسکن و واحدی استاندارد و مدرن با ویو و چشم اندازی زیبا به دریاچه چیتگر با خدمات املاک دریاچه چیتگر و منطقه 22 خدمت شما هستیم تا با خیال راحت واحد مورد علاقه خود را خریداری کرده و با اطمینان در این مسیر سرمایه گذاری کنید.

املاک منطقه 22

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :