آشنایی کامل با پروژه شهید خرازی و امکانات آن

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    728
  • تعداد نظرات

    0

پروژه شهید خرازی یکی از پروژه های عمرانی بزرگ در منطقه 22 است، ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره پروژه شهید خرازی صحبت کنیم.

پروژه شهید خرازی یکی از پروژه هایی است که در حال حاضر در منطقه 22 تهران در حال انجام است و شاید بتوان گفت یکی از پروژه های بزرگ عمرانی در کشور و یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی در منطقه 22 به شمار می آید. این پروژه دارای ویژگی ها و امکانات خاص خود می باشد که باعث شده است تا امروزه از شهرت بالایی برخوردار باشد. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره پروژه شهید خرازی صحبت کنیم و اطلاعات جالبی را در خصوص این پروژه در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به آشنایی بیشتر با این پروژه می باشید به شما توصیه می کنیم حتما در این مطلب با ما همراه باشید.

پروژه شهید خرازی

اگر با منطقه 22 تهران آشنایی داشته باشید حتما می دانید که در حال حاضر پروژه های مختلفی در این منطقه در حال انجام است که هر یک از این پروژه ها زیر نظر نهاد خاصی در حال انجام می باشند. یکی از پروژه های بزرگ عمرانی که در این منطقه انجام شده است پروژه شهرک شهید خرازی است که زیر نظر سپاه در حال ساخت می باشد و واحدهای آن به زودی به صاحبان آنها تحویل داده می شود. این پروژه به سرعت در حال پیشرفت است و در حال حاضر بسیاری از واحدهای آن به فروش رسیده است. در پروژه شهرک شهید خرازی شما می توانید 44 بلوک را مشاهده کنید که هر یک تعداد خاصی واحد دارا هستند. دقت داشته باشید که هر یک از بلوک هایی که در این پروژه وجود دارند توسط یکی از تعاونی های مسکن آماد و پشتیبانی، مسکن سپاه حضرت رسول(ص)، مسکن هوا فضا، مسکن نیروی زمینی و مسکن ستاد کل مدیریت می شوند. به دلیل این که سپاه به صورت مستقیم بر روی روند پیشرفت این پروژه نظارت دارد این پروژه با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده است.

پروژه شهید خرازی

آشنایی با موقعیت این شهرک

قطعا اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند هستید تا در این شهرک مسکن خریداری کنید دوست دارید که اطلاعات بیشتری را درباره موقعیت این شهرک بدست بیاورید. در خصوص موقعیت شهرک شهید خرازی باید بدانید که این شهرک از نظر آب و هوایی دارای شرایط بسیار خوبی است و دلیل آن نیز قرارگیری در منطقه 22 است که یکی از خوش آب و هواترین مناطق شهر تهران به شمار می آید. از نظر امکانات نیز شهرک شهید خرازی در موقعیت خوبی قرار دارد چرا که این منطقه یک منطقه جدید است که در حال حاضر پروژه های مختلفی در آن در حال انجام است و قطعا پتانسیل بالایی در جذب سرمایه و سرمایه گذاری در بخش های مختلف دارد. داشتن دسترسی مناسب به آزادراه ها و خیابان های مهم شهر تهران از جمله همت، حکیم، اردستانی و بلوار پژوهش نیز یک عامل بسیار مهم دیگر است که باعث می شود تا بگوییم پروژه شهید خرازی در موقعیت مناسبی قرار گرفته است.

پروژه شهید خرازی

بلوک بندی شهرک خرازی به چه شکل است؟

در بخش های قبلی اشاره کردیم که هر یک از بلوک هایی که در پروژه شهید خرازی ساخته شده اند متعلق به یکی از نهادها و تعاونی های زیر نظر سپاه هستند. حال در این بخش قصد داریم به صورت جزئی تر بیان کنیم که هر یک از بلوک هایی که در این شهرک قرار گرفته اند متعلق به کدام یک از تعاونی ها می باشند. تعاونی آماده به طور کلی دارای 8 بلوک می باشد که این بلوک ها به ترتیب عبارت اند از بلوک های c3، c4، c7، c8، a3، a4، b3، b4

تعاونی رزمنده یکی دیگر از تعاونی های فعال در پروژه شهید خرازی است که دارای 14 بلوک است که این بلوک ها به ترتیب عبارت اند از بلوک های a7، a8، a9، a10، a13، a14، b7، b8، b9، b10، b13، b14، c5 و c6.

تعاونی هوا فضا تعاونی دیگری در این پروژه است که صاحب 4 بلوک a1، a2، b1 و b2 می باشد.

تعاونی لشکر 27 که یکی از تعاونی های زیرمجموعه سپاه در این پروژه است صاحب 8 بلوک است که این بلوک ها به ترتیب عبارت اند از بلوک های d1، d2، d3، d4، a15، a16، b15 و b16.

تعاونی ستاد کل تنها صاحب دو بلوک از 44 بلوکی است که در پروژه شهید خرازی وجود دارند که این دو بلوک بلوک های c1 و c2 می باشند.

آخرین تعاونی فعال در پروژه شهرک شهید خرازی نیز تعاونی نیروی زمینی است که بلوک های آن شامل بلوک های a5، a6، a11، a12، b5، b6، b11 و b12 است.

پروژه شهید خرازی

واحدهای این پروژه چه زمانی تحویل داده می شوند؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که ممکن است درباره پروژه شهید خرازی برای شما به وجود آمده باشد این است که واحدهای شهرک شهید خرازی چه زمانی به صاحبان این واحدها تحویل داده می شوند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تعاونی های مختلفی که در این پروژه فعالیت دارند با سرعت های مختلفی پروژه های خود را پیش می برند و در نتیجه واحدهایی که در این پروژه ساخته می شوند در زمان های مختلفی به اتمام می رسند و به صاحبان این واحدها تحویل داده می شوند. با این حال باید بدانید که پیش بینی می شود تحویل واحدها از نیمه دوم سال 1400 آغاز شود.

پروژه شهید خرازی

ویژگی های مهم ساختمان های این پروژه

یکی از مهمترین ویژگی های سازه های ساخته شده در پروژه شهید خرازی این است که اسکلت آنها به صورت پیچ و مهره است و همین موضوع باعث شده است تا روند ساخت ساختمان های این پروژه سرعت بسیار بالایی داشته باشد. ویژگی دیگر این سازه ها در پروژه شهید خرازی این است که تمامی ساختمان های ساخته شده در برابر زلزله مقاوم هستند و این مقاومت به دلیل استفاده از جدیدترین مدل ها و امکانات روز دنیا می باشد. با توجه به این موضوع ساختمان های این شهرک می توانند گزینه بسیار مناسبی برای خرید باشند.

پروژه شهید خرازی

امکانات ساختمان ها در پروژه شهید خرازی

ساختمان های پروژه شهرک شهید خرازی دارای امکانات مختلفی از جمله سالن ورزشی و اجتماعات، سرمایش و گرمایش مرکزی،  لابی هتلینگ،  شوتینگ،  سیستم اعلام و اطفا حریق و سیستم مانیتورینگ می باشند که باعث شده است تا این ساختمان ها از نظر امکانات نیز گزینه بسیار مناسبی برای خرید و سکونت باشند.

امیدواریم این مطلب درباره پروژه شهید خرازی برای شما مفید بوده باشد. 


 

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :