پروژه هما یا پروژه خلبانان و مهندسین پرواز

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    1055
  • تعداد نظرات

    0

پروژه هما یک پروژه بروژه بزرگ است که شمال 4 برج و در مجموع 500 واحد است. پروژه هما دارای امتیاز تعاونی مسکن بوده و مزیت های فوق العاده ای دارد.

پروژه هما یا به عبارتی پروژه خلبانان و مهندسین پرواز هما پروژه ای عظیم با 4 برج است که در مجموع دارای 500 واحد مسکونی است. هر برج دارای 30 طبقه که از مجموع 24 طبقه مسکونی + 1 طبقه لابی + 5 طبقه منفی برای پارکینگ تشکیل شده است. این پروژه به دلیل مزیت های فوق العاده ای که دارد موفق شد امتیاز تعاونی مسکن را دریافت کند. خرید و فروش واحدهای این برج به صورت امتیازی و با دریافت پیش پرداخت با توجه به قرارداد مورد نظر است. خریداران می توانند پیش از خرید درباره تمامی جنبه های پروژه از سایت ایران زمین اطلاعات دریافت کنند و همچنین استعلام های لازم را بگیرند و سپس برای خرید اقدام نمایند. این پروژه با توجه به نمای فوق العاده ای که به واحدهای خود داده است، بستری بسیار عالی برای سرمایه گذاری ایجاد کرده است. واحد شمالی این برج ها دارای چشم انداز کوه است و واحدهای جنوبی به علت استقرار در ارتفاعات دارای چشم انداز ایران مال و دریاچه چیتگر هستند. این پروژه در منطقه 22 در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار گرفته است که می تواند بهترین آب و هوا را به دور از آلودگی برای شما به ارمغان آورد.

تحلیل پروژه هما

پروژه هما یا به عبارت دیگر پروژه خلبانان و مهندسین پرواز هما برج 30 طبقه ای که در حال ساخت است، زمانی شروع به انجام کرد که انواع پروژه های ریز و درشت در دست اجرا بودند، با این وجود پروژه هما جایگاه خود را حفظ کرد و موفق شد امتیازهای تعاونی مسکن را در منطقه 22 دریافت کنند. می توان گفت بخشی از این اعتبار به دلیل اعضای تعاونی است که همه آنها از مهندسین پرواز هواپیمایی و خلبانان هستند. بخشی دیگر نیز به مزایای این پروژه درخشان برمی گردد. از مزایای این پروژه می توان به مکان آینده دار و بکر(چشم انداز دریاچه چیتگر) و همچنین شرایط اولیه مناسب نسبت به پروژه های مشابه موجود اشاره نمود. در حالت کلی می توان گفت پروژه هما از  دید سرمایه گذاری میان مدت، آینده درخشانی در انتظار خود و اعضای تعاونی خواهد داشت. پروژه هما در مجموع امتیازات بالایی دارد و با توجه به افزایش سرمایه در بازار ملک می توان این پروژه را پروژه طلایی برای سرمایه گذاری دانست.

پروژه هما

زمان تحویل پروژه خلبانان هما

زمان تحویل برج هما با توجه به حجم بالایی که دارد، حدود 4 سال پیش بینی شده است. با شرایطی لوکسی که این پروژه دارد می توان گفت برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است. نحوه خرید و فروش طبقات برج هما به صورت امتیازی است و انتقال آن از طریق تعاونی صورت می گیرد. دفتر تعاونی پیش از انجام معامله خریداران را در جریان قوانین می گذارد و به خریداران پیشنهاد می کند پیش از خرید استعلام های لازم را بگیرند و از صحت معامله اطمینان خاطر پیدا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از سایت ایران زمین کمک گرفته یا مستقیما با کارشناسان املاک منطقه 22 تماس برقرار کنید. 

پروژه هما

پیش فروش برج هما

پروژه خلبانان که با عنوان پروژه هما شناخته می شود در منطقه 22 تهران واقع شده است. واحدهای شمالی این برج دارای چشم انداز ابدی کوه ها هستند و همچنین به دلیل اینکه این برج در ارتفاعات واقع شده است چشم انداز واحدهای جنوبی بخشی از ایران مال و تا حدودی از دریاچه چیتگر خواهد بود. با توجه به ساخت محکم و اصولی این برج همچنین چشم انداز فوق العاده زیبای آن و تعاونی پشتیبان می توان گفت این پروژه ارزش سرمایه گذاری و پیش فروش را دارد. برای درخواست پیش فروش می توانید به صورت حضوری، تلفنی یا مجازی از طریق سایت های معتبر موجود اقدام نمایید.

پروژه هما

موقعیت مکانی پروژه هما

موقعیت مکانی این برج به طور دقیق در منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، شمال بزرگراه خرازی می باشد. با مراجعه به این آدرس می توانید مراحل پیشبرد پروژه را تماشا کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر به کارشناسان املاک مراجعه نمایید. در اصل منطقه ای که این پروژه در آن شروع به ساخت نموده، منطقه ای خوش آب و هوا، ساکت و دارای چشم انداز فوق العاده ای است همچنین به دلیل برخورداری از امتیاز تعاونی می توان به صراحت بیان نمود پروژه هما به احتمال زیاد تا تاریخ پیش بینی آماده شده و به صاحبان آنها تحویل داده می شود. پروژه هما شمال 4 برج 30 طبقه (5 طبقه منفی+1 طبقه لابی + 24 طبقه مسکونی) است که هر کدام دارای 500 واحد 110 ، 130 و 160 متری می باشد. تمامی واحد ها دارای پارکینگ و انباری اختصاصی هستند که با مهلت تحویل چهار ساله در نیمه اول سال 1398 شروع به کار نموده است.

پروژه هما

اطلاعات کلی پروژه خلبانان هما

کاربری برج هما مسکونی است. دارای امکاناتی نظیر بر لابی مجلل، سالن اجتماعات چند منظوره، سالن ورزشی بدنسازی، فضای بازی کودکان، سیستم حفاظتی مانیتورینگ، هلی پد، آنتن مرکزی، پارکینگ، انباری و.. می باشد. همچنین از طبقه دهم به بالا این برج مجلل ویوی آبنمای موزیکال ایران مال را که یکی از بزرگترین آبنماهای خاورمیانه است را خواهند داشت. این برج نزدیکترین دسترسی را به وسایل نقلیه مانند اتوبوس، مترو و تاکسی را دارد بطوری که در عرض 2 دقیقه می توان به ایستگاه های آنها مراجعه کرد.

پروژه هما

روال خرید و فروش در پروژه هما

واحد مسکونی برج هما به صورت واریزی و امتیاز خرید و فروشی که دارد معامله می شود و همینطور تمامی واحدها دارای دفترچه مالکیتی هستند که در دفتر تعاونی پروژه هما قابل انتقال به دیگری می باشد. قرارداد اولیه ای که در این 1پروژه وجود داشت برای اعضای اولیه متری 4.5 میلیون تومان به طور علی الحساب بوده که توسط تعاونی برآورد و اطلاع رسانی شده است. اقساط دوره ای به صورت هر 2 ماه یک باز به مبلغ 15 میلیون تومان است که شروع واریز اقساط پس از واریز اولیه اعضا که تا تاریخ تیر 98 بود می باشد.  بنا بر اعلام تعاونی هزینه ساخت برج هما به صورت علی الحساب متری  8.350.000 تومان پیش بینی شده است که با توجه به متراژ واحدها هزینه کل واحد متفاوت خواهد بود. ولی با توجه به نوسان شدیدی که در بازار املاک موجود است و روزانه قیمت ها کاهش و افزایش دارند  بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت امتیاز پروژه هما بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی با کارشناسان املاک منطقه 22 در ارتباط باشید.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :