پروژه نارنجستان ۱؛ واقع در منطقه رو به رشد کوهک

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    701
  • تعداد نظرات

    0

پروژه نارنجستان ۱ در منطقه 22 و رو به رشد کوهک واقع شده است. پروژه نارنجستان ۱ از امتیازات ویژه ای برخوردار بوده و گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد.

منطقه 22 یکی از بهترین مناطق برای اجرای پروژه های لوکس و مدرن به شمار می آید که در حال حاضر پروژه های مختلفی اعم از برج های مرتفع، شهرک ها وسیع، آپارتمان های مسکونی و تجاری در این منطقه در حال اجرا می باشد. پروژه نارنجستان ۱ از آپارتمان های مسکونی در شهرک گلستان، بلوار کوهک است که توسط تعاونی مسکن ابنیه آکام و تعاونی هوایی فتح سپاه در حال ساخت می باشد.

این پروژه دارای 2 بلوک 10 طبقه با متراژهای متفاوت است که به همراه پارکینگ، انباری و مشاعات تحویل مشتریان می شود. با توجه به قرارگیری نارنجستان 1 در منطقه رو به رشد کوهک، گزینه ایده آلی برای سرمایه گذاری محسوب می شود؛ از این رو توصیه می کنیم با شرایط پیش فروش و مشخصات این پروژه بیشتر آشنا شوید. در اینجا سعی خواهیم کرد تا به معرفی کامل مشخصات پروژه نارنجستان ۱بپردازیم؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

آشنایی اجمالی با پروژه نارنجستان ۱؛ برج های لوکس و کم واحد

یکی از پروژه های در حال ساخت منطقه 22، پروژه نارنجستان ۱ می باشد که توسط تعاونی مسکن ابنیه آکام و تعاونی هوایی فتح سپاه از اوایل سال 1398 گودبرداری آن آغاز شده است. این پروژه در 2 بلوک 10 طبقه ساخته می شود و با توجه به قرارگیری آن در نزدیکی بلوار کوهک، گزینه مطلوبی برای سرمایه گذاری به حساب می آید.

هر طبقه نارنجستان 1 دارای 8 واحد با متراژ های متفاوت بوده که مدت زمان تحویل آن 36 ماهه در نظر گرفته شده است و قابلیت تجاری آن به نفع پروژه و اعضا خواهد بود؛ از این رو اگر به دنبال سرمایه گذاری میان مدت هستید و یا تمایل به سکونت در مجموعه ای لوکس و مدرن دارید، بدون تردید امتیازات ویژه واحدهای پروژه نارنجستان ۱ و شرایط ایده آل پیش فروش آن سبب شده است تا بسیاری از افراد به خرید واحد در این پروژه کم واحد اقدام کنند.

پروژه نارنجستان ۱

مشخصات پروژه نارنجستان ۱

همانطور که اشاره شد، یکی از پروژه های در حال ساخت در منطقه 22 و شهرک گلستان (بلوار کوهک)، پروژه مسکونی نارنجستان ۱ محسوب می شود که توسط تعاونی ابنیه آکام در حال اجرا است. این پروژه در قالب 2 برج 10 طبقه با 84 واحد مسکونی ساخته می شود که عملیات گودبرداری آن از اوایل سال 98 آغاز شده است و طبق برآورد در مدت 36 ماه به خریداران تحویل داده خواهد شد.

این مجموعه دارای 2 طبقه منفی، 1 طبقه لابی و 7 طبقه مسکونی می باشد که جمعا 84 واحد مسکونی با متراژهای متفاوت 2 و 3 خوابه تحویل مشتریان می شود و با توجه به موقعیت مکانی مناسب، به یکی از بهترین پروژه های منطقه برای سرمایه گذاری و سکونت تبدیل شده است.

پروژه نارنجستان ۱

امتیازات ویژه و امکانات منحصر به فرد نارنجستان 1

پروژه نارنجستان ۱ مجموعه ای کم واحد و لوکس محسوب می شود که در منطقه 22 بلوار کوهک واقع شده و در ضلع جنوبی شهرک یاس 2 قرار دارد که منطقه ای در حال پیشرفت محسوب می شود. متقاضیان خرید واحد در نارنجستان 1، می توانند با سرمایه گذاری در این پروژه از امتیازات ویژه آن بهره مند شوند.

از جمله امتیازات و امکانات منحصر به فرد پروژه مسکونی نارنجستان ۱، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرارگیری موقعیت مکانی ایده آل برای رشد و پیشرفت
  • دارای انباری برای واحدها
  • پارکینگ
  • برخورداری از مشاعات
  • امکان نقل و انتقال قطعی در دفتر تعاونی ابنیه آکام
  • بهره مندی از عواید حاصل از قابلیت تجاری پروژه مسکونی نارنجستان 1
  • و ...

پروژه نارنجستان ۱

شرایط پیش فروش برج های نارنجستان 1

ساخت پروژه نارنجستان ۱ در 2 بلوک 10 طبقه در منطقه 22 از سال 1398 زیر نظر تعاونی مسکن ابنیه آکام و تعاونی هوایی فتح سپاه شروع شده و با توجه به موقعیت مکانی مناسب به یکی از گزینه های سکونت و سرمایه گذاری تبدیل شده است. زمان تحویل واحدها، 36 ماه پس از گودبرداری (اوایل 98) برآورد شده و قراردارد ساخت برج نارنجستان متری 3.800.000 تومان در نظر گرفته شد.

لازم به ذکر است که هزینه زمین و تراکم مازاد بر قرارداد ساخت، متری دو میلیون و ششصد هزار تومان محاسبه گردید که متقاضی خرید هر واحد تا پایان سال 97، 340.000.000 تومان واریزی داشته و 2 قسط 15.000.000 میلیونی برای ساخت و تجهیز کارگاه پرداخت شده است.

مبلغ واریزی اعضای نارنجستان ۱ تا دی ماه سال 98، سیصد میلیون و نود و هفت میلیون تومان برای 6 دانگ بوده که اقساط پروژه هر 2 ماه یک بار به مقدار بیست و هفت میلیون تومان تا پایان سال 98 بوده است. متقاضیان خرید واحد در نارنجستان 1، می توانند پس از اتمام اقساط نقل و انتقال قطعی را در دفتر تعاونی ابنیه آکام انجام دهند؛ از این رو جهت کسب اطلاعات بیشتر، خرید و فروش واحد پروژه نارنجستان ۱، می توانند با دفتر فروش صدف و کارشناسان این حوزه تماس بگیرند و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

پروژه نارنجستان ۱

موقعیت مکانی و دسترسی پروژه نارنجستان ۱

پروژه مسکونی نارنجستان 1 در 2 بلوک 10 طبقه (2 طبقه منفی، 1 طبقه لابی، 7 طبقه مسکونی) با 84 واحد مسکونی به متراژ میانگین 130 متری 2 و 3 خوابه به همراه پارکینگ، انباری و مشاعات تحویل مشتریان خواهد شد که به عنوان پروژه ای کم واحد و لوکس در منطقه 22 شناخته می شود. این پروژه دقیقا در ضلع جنوبی شهرک تازه ساز یاس 2 واقع شده و با توجه به قرارگیری در منطقه رو به رشد کوهک، گزینه ایده آلی برای سرمایه گذاری و سکونت به حساب می آید. به طور کلی پروژه نارنجستان ۱ در شهرک گلستان، بلوار کوهک، روبروی مجتمع طوبی، بلوار علوم فنون، روبروی برج های هواپیمایی قرار گرفته است. 

بنابراین اگر به دنبال افزایش سرمایه هستید و به آپارتمان های لوکس کم واحد با واحدهای 2 و 3 خوابه علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم فرصت سرمایه گذاری در پروژه مسکونی نارنجستان ۱ را از دست ندهید؛ زیرا به صورت میان مدت در حال ساخت می باشد و امکان پرداخت اقساطی برای مشتریان خرید واحد در پروژه مسکونی نارنجستان 1 فراهم شده است؛ از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش خرید و فروش امتیازهای پروژه نارنجستان ۱، می توانید با مشاورین ما در بخش پیش فروش مسکن صدف ارتباط برقرار کنید.

پروژه نارنجستان ۱

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :