موقعیت و امکانات پروژه نارنجستان 3

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    483
  • تعداد نظرات

    0

از پروژه های مسکونی منظقه 2 شهر تهران می توان به پروژه نارنجستان 3 اشاره کرد. از امکانات پروژه نارنجستان 3 واحد های مجهز، سالن ورزشی و .... می باشد.

با توجه به افزایش تقاضا جهت خرید مسکن پروژه های مختلف در تهران در دست اقدام می باشد. از پروژه های مسکونی در حال اجرا در منطقه 22 تهران می توان به پروژه نارنجستان 3 اشاره کرد. پروژه نارنجستان 3 شامل دو برج مسکونی 14 طبقه با 88 واحد مسکونی است که مجهز به امکانات رفاهی مختلف می باشد. از امکانات برج های نارنجستان 3 می توان به سالن اجتماعات، سالن بازی کودکان، سالن ورزشی، پارکینگ و سوئیت سرایداری اشاره کرد.

پروژه مسکونی نارنجستان 3

از جمله نیازهای ضروری هر فرد به ویژه برای تشکیل زندگی مستقل مسکن می باشد. از این رو در سراسر کشور به ویژه شهر تهران پروژه های ساخت مسکن در جهت تامین نیاز اقشار مختلف جامعه در دست اجرا است. از جمله پروژه های ساخت مسکن در شهر تهران می توان به پروژه عظیم نارنجستان اشاره کرد که در فاز های مختلف در حال انجام می باشد. از جدیدترین پروژه های این طرح می شود از پروژه مسکونی نارنجستان 3 نام برد که در راستای تامین تقاضای بازار مسکن در شهر تهران صورت می گیرد.

پروژه نارنجستان 3

مشخصات کلی پروژه مسکونی نارنجستان 3

نظر به استقبال از پروژه های نارنجستان 1 و 2 و در جهت تامین بخشی از نیاز مسکن شهروندان منطقه 22 تهران پروژه مسکونی نارنجستان 3 نیز در سطح وسیع در حال اجرا می باشد. این پروژه در قالب دو برج مسکونی مجهز طراحی شده که ابعاد واحدهای آن به متراژ 142 متر مربع بوده و واحدهای آن به صورت 3 خوابه طراحی و ساخته می شود.

تعداد طبقات هر برج پروژه نارنجستان 3 شامل 14 طبقه می باشد که 12 طبقه روی زمین و 2 طبقه منفی زیر زمین را در بر می گیرد. در هر طبقه 8 واحد مسکونی طراحی شده و بدین ترتیب هر برج 88 واحد را شامل می شود و در مجموع تعداد کل واحدهای دو برج به 176 واحد می رسد. از دیگر مشخصات این پروژه مسکونی می توان به یک طبقه لابی مجهز و 3 دستگاه آسانسور در هر برج اشاره کرد. نوع سازه این برج ها اسکلت بتنی بوده و از سایر مصالح ساختمانی استاندارد در پروژه ساخت برج های نارنجستان 3 استفاده می شود.

پروژه نارنجستان 3

امکانات پروژه نارنجستان 3

واحدهای پروژه نارنجستان 3 که در کل شامل 176 واحد می شود دارای یک اتاق و انبار برای هر واحد می باشد. همچنین هر واحد مسکونی دارای سیستم گرمایش و سرمایش مستقل بوده و علاوه بر حال و پذیرایی و آشپزخانه اپن، به صورت سه خوابه و بسیار زیبا و کاربردی طراحی شده است. همچنین در فضاهای مشاع در هر طبقه از دوربین های مدار بسته پیشرفته جهت حفظ امنیت ساختمان استفاده می شود.

نصب درب ضد سرقت جهت افزایش امنیت واحد ها

با توجه به این واقعیت که احتمال سرقت از منازل بالا می باشد از انواع راهکارها جهت محافظت از ساختمان ها و واحدهای مسکونی بهره گرفته می شود. در این راستا در ساخت واحدهای مسکونی پروژه نارنجستان 3 از انواع درب ضد سرقت استاندارد جهت درب های ورودی واحد ها با ضریب امنیت بالا استفاده خواهد شد. بدین صورت هنگام خالی گذاشتن واحد ها در دراز مدت یا کوتاه مدت دیگر نگرانی از جهت سرقت و دستبرد برای ساکنان ساختمان وجود ندارد

پروژه نارنجستان 3

سالن چند منظوره برای بازی کودکان

یکی از دغدغه های خانواده های ساکن در برج های مسکونی کاهش دسترسی به فضای مناسب برای تفریح و بازی کودکان و نوجوانان می باشد. از این رو در ساخت برج های مسکونی نارنجستان 3 به این دغدغه خانواده ها بها داده می شود. ایجاد سالن چند منظوره برای بازی کودکان و تجهیز نمودن آن به انواع و اقسام تجهیزات سرگرمی از برنامه های پیمانکاران پروژه مسکونی نارنجستان 3 می باشد.

سالن ورزشی و بدنسازی

همانطور که می دانید آب و هوای شهر تهران در اکثر اوقات سال آلوده بوده و افراد کمتر تمایل به ورزش در فضای باز دارند. در این راستا در برج های مسکونی پروژه نارنجستان از جمله پروژه نارنجستان 3 سالن ورزشی و بدنسازی برای رفاه حال ساکنان برج در نظر گرفته شده است. بدین صورت ساکنان برج نارنجستان 3 می توانند از امکانات سالن ورزشی و بدنسازی جهت حفظ سلامت جسمی و انجام ورزش های متنوع به خوبی بهره ببرند.

پروژه نارنجستان 3

سالن اجتماعات مجهز و پیشرفته

از بین امکانات رفاهی متنوع موجود در پروژه نارنجستان 3 می توان به سالن اجتماعات اشاره نمود که برای برگزاری جلسات و مراسم های جمعی مورد استفاده قرار می گیرد. سالن اجتماعات برج های مسکونی نارنجستان مجهز به همه نوع امکانات مورد نیاز برای برگزاری جلسات و مهمانی ها می باشد.

از دیگر امکانات برج های نارنجستان 3 می توان به سیستم اعلان و اطفاء حریق، پارکینگ، سیستم آنتن مرکزی و لابی مجلل اشاره کرد. همچنین در طبقه همکف هر برج نارنجستان 3 یک دستگاه سوئیت سرایداری مجهز وجود دارد.

دسترسی های پروژه نارنجستان 3

سکونت در برج های پروژه نارنجستان 3 مزایای متعددی به دنبال دارد که از آن میان می توان به دسترسی به اتوبان های خرازی، حکیم و آزادگان اشاره کرد. همچنین ساکنین در برج های نارنجستان 3 به راحتی به وسایل نقلیه عمومی مختلف از قبیل مترو و اتوبوس و تاکسی دسترسی دارند. همجواری برج های نارنجستان 3 با منطقه چیتگر دسترسی به دریاچه زیبای چیتگر، پارک چیتگر و سایر مراکز تفریحی این منطقه را به همراه دارد. از طرف دیگر برج های مسکونی نارنجستان 3 به مراکز خرید و تفریحی گوناگون نزدیک بوده و کار خرید را برای خانواده ها آسان می کند. با توجه به ارائه امکانات مختلف در پروژه مسکونی نارنجستان 3 و مزایایی که سکونت در این برج ها به همراه دارد بهترین گزینه جهت پیش خرید این برج ها می باشد.

پروژه نارنجستان 3

موقعیت مکانی برج های نارنجستان 3

موقعیت کلی پروژه مسکونی نارنجستان 3 در شمال بزرگراه خرازی (همت) و در کنار شهرک های معلم و مهسان در منطقه 22 تهران می باشد. برج های نارنجستان 3 در امتداد رشته کوه های البرز بوده و از این رو در منطقه آب و هوایی خوبی قرار دارد. در ضلع غربی شهربازی هزار و یک شب روبروی بلوار پژوهش می توان پروژه در حال ساخت نارنجستان 3 را مشاهده نمود. طبق برنامه ریزی های انجام شده زمان تحویل برج نارنجستان 3 برای نیمه دوم سال 1401 می باشد. همچنین خرید و فروش امتیاز پروژه مسکونی نارنجستان 3 به صورت شش دانگ، چهار و نیم دانگ، سه دانگ و یک و نیم دانگ صورت می گیرد.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :