پهنه سی نزاجا دارا ی چه امکانات رفاهی می باشد

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    492
  • تعداد نظرات

    0

برای خرید واحد مسکونی در پهنه سی نزاجا باید ابتدا در این پهنه سهامدار شوید پهنه سی نزاجا دارای امکانات رفاهی کامل و بسیار مجلل برای هر برج مسکونی می باشد

شهرک چیتگر به علت قرار گیری در بهترین منطقه شهر تهران و دارا بودن چندین جاذبه گردشی و تفریحی از ناطقی است که ساختمان سازی در آن رونق بسیار دارد. در این منطقه چندین پروژه شهرک سازی در حال ساخت می باشد که پهنه سی نزاجا از آن جمله است. در این مقاله به معرفی این پهنه می پردازیم.

پهنه سی نزاجا

پهنه سی نزاجا یکی از سه پهنه ای، بی و سی ساخته شده در شهرک چیتگر است. پهنه ی سی چیتگر توسط تعاونی مسکن ارتش در حال احداث می باشد. در این پهنه قرار است که چهار برج ساخته شود که نحوه خرید واحدهای مسکونی در این برج ها به صورت سهام داری انجام می شود.

برج ها یک ودو به مرحله دیوار چینی رسیده اند و برج سه نیز در حال گودبردای است.ساخت برج چهارم هنوز آغاز نشده و به صورت آزاد فروخته خواهد شد.

پهنه سی نزاجا

مزایای پهنه سی شهرک چیتگر

پهنه سی نزاجا که به آن پروژه نارنجستان نیز گفته می شود دارای مزایایی زیادی نسبت به دو پهنه دیگر است. در شمال پهنه شهر بازی بزرگ تهران به نام شهر بازی هزار و یک شهر وجود دارد. این مکان از پرطرفدارترین مناطق گردشی در شهر تهران می باشد.

طرفداران طبیعت می توانند با باز نمودن پنجره واحدهای خود به سوی کوه دماوند از زیبایی و هوای مطبوع این کوه نهایت لذت را ببرند. در قسمت دیگری از پهنه نارنجستان می توانید ویوی باغ زیبای ملی گیاه شناسی تهران را به نظاره بنشینید. وجود پارک جنگلی چیتگر نیز یکی دیگر از مزایای این پهنه است. دریاچه زیبای چیتگر نیز درغرب پهنه و با این منطقه و شهرک چیتگر چیزی حدود 1 کیلومتر فاصله دارد.

از دیگر مزایای پهنه سی نزاجا می توان به نزدیکی آن به بزرگ راه آزادگان و اتوبان همت اشاره نمود. اگر شما اهل خرید و گردش در مراکز خرید باشید حتما بازار بزرگ ایران مال را به خوبی می شناسید. این بازار با این پهنه کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد.

پهنه سی نزاجا

متراژ واحدهای پهنه سی نزاجا

در برج های پهنه سی تنوع متراژ زیاد است. هر فرد علاقمند به خرید واحد مسکونی در این برج ها می تواند با هر مقدار سرمایه اقدام به خرید سهام این پروژه را نماید.

واحدها از 93 متری،110 متری،121 متری و 135 متر متفاوت است. هر واحد نیز نسبت به متراژ به صورت تک خواب، دو خوابه و سه خوابه ساخته می شود.

هر برج در 30 طبقه ساخته می شود و در هر طبقه 14 واحد در نظر گرفته شده است. با دارا بودن سهام به مقدار تعیین شده هر فرد سهام دار حق دارد که واحد خود را انتخاب نماید. البته سهامداران خوش حساب که اقساط خود را به طور مرتب و بدون هیچ تاخیری پرداخت نموده باشند اولویت بیشتری دارند. این افراد می توانند واحدهای طبقات بهتر را انتخاب نمایند.

هر فرد هم که در پرداخت اقساط خود دچار مشکل شده و نتواند آن را پرداخت نماید می تواند سهام خود را زیر نظر تعاونی مسکن  به دیگرافراد بفروشد. البته این افراد در صورتی که علاقمند باشند می توانند با یکدیگر شریک شده و به صورت تجمیع واحد های مسکونی پهنه سی نزاجا را خریداری نمایند.

پهنه سی نزاجا

امکانات پروژه نارنجستان

پهنه سی نزاجا نیز همچون پهنه های دیگر شهر چیتگر دارای امکانات رفاهی بسیار ویژه ای است که این پهنه را نسبت به دیگر شهرک های چیتگر ارجحیت می بخشد. از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای پهنه سی می توان به این موارد اشاره نمود.

  • چند سالن ورزشی و بدنسازی
  • ساخت سالن های همایش
  • محل بازی کودکان
  • سیستم دوربین مدار بسته و حفاظتی برای هر برج
  • محل فرود اضطراری هلی کوپتر
  • لابی بزرگ و مجلل
  • سیستم اصفاء و اعلام آتش سوزی
  • درب های ضد سرقت برای هر واحد
  • جارو برقی و آنتن مرکزی
  • هشت آسانسورهای پر سرعت برای هر برج
  • پارکینگ مهمان و انباری اختصاصی

پهنه سی نزاجا

 چگونگی پرداخت اقساط پهنه c

پهنه سی نزاجا شهرک چیتگر برای هر واحد مسکونی با متراژ مشخص شده مقدار اقساط معینی را در نظر گرفته است. ذکر این نکته هم ضروری است که برای خرید سهام اولیه باید هر سرمایه گذار مقداری را در نظر بگیرد. این مقدار توسط تعاونی مسکن نیروی ارتش  مشخص می شود.

بعد از پرداخت اولیه و سهام دار شدن فرد طبق جدول این افراد باید اقدام به پرداخت اقساط نمایند. با توجه به تنوع متراژ واحد ها برای هر متراژ مبلغ اقساط متفاوت خواهد بود. اما درکل این افراد باید چیزی حدود 12.5 تا 18.5 میلیون تومان هر سه ماه یک بار به حساب مشخص شده واریز نمایند.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :