پهنه سی بلوک اچ تو دارای چه امکاناتی است

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    985
  • تعداد نظرات

    0

پهنه سی بلوک اچ تو دارای امکانات کامل رفاهی مطابق با استاندارهای اروپایی می باشد پهنه سی بلوک اچ تو دارای دیوارهای ضد آتش پنجره های عایق صدا و... می باشد

شهرک چیتگر امروزه یکی از بزرگ ترین و زیباترین شهرک های مسکونی در شهر تهران می باشد. امکانات رفاهی فوق پیشرفته در این شهرک آن را به مستعد ترین مکان ها برای سرمایه گذاری تبدیل نموده است. پهنه سی بلوک اچ تو یکی از بهترین محله های این شهرک است.

چه امکاناتی در شهرک چیتگر باعث افزایش سرمایه گذاری در این منطقه شده است

منطقه 22 شهر تهران به علت قرار گیری در جوار کوه دماوند از خوش آب و هوا ترین مناطق این شهر محسوب می شود. زیبایی چشمگیر کوه های البرز از فراز بالکن واحدهای مسکونی برج های پهنه سی بلوک اچ تو یک شگفتی بی نظیر برای این قسمت از شهرک چیتگر می باشد.

دریاچه خلیج فارس نیز یکی از بزرگ ترین دلایل برای روند رو به رشد منطقه می باشد. از دیگر دلایل افزایش علاقمندی به سرمایه گذاری در این منطقه می توان به جاذبه های گردشی در شهرک چیتگر اشاره نمود. شهر بازی سر پوشیده هزار و یک شهر بزرگ ترین شهر بازی در خاورمیانه در این منطقه قرار گرفته است. همچنین بازار بزرگ ایران مال و باغ ملی گیاه شناسی باعث افزایش گردشگران به این شهرک است.

تعاونی های مسکن در این منطقه از بهترین و کامل ترین امکانات برای هر برج در این پهنه استفاده نموده اند و این خود یکی از بارزترین دلایل افزایش سرمایه گذاری در بخش مسکن در شهرک چیتگر شده است. دسترسی آسان به چندین بزرگراه در این منطقه نیز برای ساکنان چیتگر رفاه و آسایش فراهم نموده است.

پهنه سی بلوک اچ تو

پهنه سی بلوک اچ تو

پهنه سی یکی از سه پهنه بزرگ در این منطقه است که توسط تعاونی مسکن ارتش ساخت آن انجام می شود. این تعاونی با ساخت هشت برج با ارتفاع تقریبی 30 طبقه از بزرگ ترین سازندگان در این منطقه به شمار می رود.

از هشت برج پهنه سی  چهار برج آن به پروژه نارنجستان مربوط می شود. و دو برج آن نیز به نیروی هوایی ارتش یا نهاجا مربوط است. این دو برج به نام بلوک اچ تو نهاجا در پهنه سی شناخته می شوند. پهنه سی بلوک اچ تو از کامل ترین برج های مسکونی در شهرک چیتگر می باشد.

پهنه سی بلوک اچ تو

امکاناتی که چشم شما را خیره می کند

 بلوک اچ تو در پهنه سی برج ها با طراحی کاملا مهندسی شده ساخته شده اند. امکانات رفاهی در این برج ها به بهترین شکل و کامل ترین نوع برابر با استانداردهای کشورهای اروپایی طراحی و ساخته شده است. امکاناتی که شما را شگفت زده می کند. برای همین بلوک اچ دو از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری در بخش مسکن و یا صاحب خانه شدن است. از این امکانات به چند مورد اشاره می کنیم.

  • دیوارهای کاملا کناف کاری شده با مقاومت بالا در برابر آتش سوزی
  • پنجره های دو جداره و عایق در برابر صدا و حرارت
  •   سیستم اطفاء و اعلام حریق که به تمام شهرک احاطه دارد
  • طراحی مکانی برای فرود هلی کوپتر از بهترین مزایا برای زمان بروز حادثه در پهنه سی بلوک اچ تو می باشد.
  • واحدهای این برج ها تمام به دوربین مدار بسته و درب های ضد سرقت تجهیز شده اند.
  • وجود پارکینگ اختصاصی و پارکینگ مهمان از دیگر مزایایی این برج ها است.
  • لابی مجلل، آسانسورهای پر سرعت، آنتن و جارو برقی مرکزی، سالن های ورزشی و بدنسازی از دیگر امکانات به روز برج بلوک اچ دو می باشد.

پهنه سی بلوک اچ تو

شهرک چیتگر و پهنه های  احداثی در آن

شهرک چیتگر با ساخت چندین پهنه که هر کدام از امکانات بسیار پیشرفته برخوردار است از سود آورترین مکان ها برای افرادی است که قصد سرمایه گذاری در بخش مسکن را دارند. به علت قرار گرفتن این شهرک در منطقه 22 تهران با افزایش قیمت واحدهای مسکونی در این منطقه روبرو خواهید بود.

از پهنه های احداثی در این شهرک می توان به پهنه ای، پهنه بی و پهنه سی اشاره نمود. هر کدام از این پهنه ها توسط چند تعاونی مسکن که همگی زیر نظر ارتش قرار دارند ساخته شده است. این پهنه ها با نام پروژه های بوستان، ترنجستان، بهارستان، سروستان و، گلستان و نارنجستان شناخته می شوند. پهنه سی بلوک اچ تو در نارنجستان واقع شده است.

پهنه سی بلوک اچ تو

چگونه در پهنه سی بلوک اچ تو سرمایه گذاری نمایید

برای این که در پهنه سی بلوک اچ تو بتوانید واحد مسکونی خریداری نمایید باید ابتدا در این منطقه سهام خریداری نمایید. برای خرید سهام می توانید از تعاونی مسکن ارتش کمک بگیرید. بعد با توجه به علاقمندی به داشتن واحد مسکونی با چه متراژ شما یک دفترچه اقساط دریافت می نمایید.

در صورتی که شما به عنوان یک خریدار واحد مسکونی اقساط خود را به موقع پرداخت نمایید و هیچ گونه تاخیری در پرداخت ها نداشته باشید بعد از اتمام پروژه ها شما از اولین کسانی هستید که می توانید واحد مسکونی خود را انتخاب نمایید اما اگر قادر به پرداخت اقساط نباشید می توانید سهام خود را واگذار نمایید. در صورت علاقمندی نیز می توانید با افراد دیگر به صورت تجمیع واحد مسکونی خریداری نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خریداری واحد مسکونی در پهنه سی بلوک اچ تو با سایت ایران زمین تماس بگیرید.

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :