سرمایه گذاری در پهنه c شهرک چیتگر

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    682
  • تعداد نظرات

    0

سرمایه گذاری در پهنه c شهرک چیتگر به صورت پیش فروش و واگذاری حق امتیاز صورت می گیرد. در پهنه c شهرک چیتگر پروژه های متعددی برای سرمایه گذاری وجود دارد.

پهنه c شهرک چیتگر از دیگر پهنه های موجود در این شهرک بوده که پروژه‌ ها و تعاونی‌ های متعددی در آن مشغول به کار هستند. به طور کلی باید بدانید این طرح متعلق به بنیاد تعاونی ارتش بوده و هم اکنون توسط چند تعاونی مختلف که تمامی آنها زیر نظر ارتش می باشند در حال ساخت و ساز است.

معرفی پهنه c شهرک چیتگر

یکی دیگر از پهنه های شهرک مدرن چیتگر پهنه سی می باشد که به پهنه نارنجستان نیز معروف است.  پهنه c شهرک چیتگر در حال ساخت بوده که هر کدام از آنها به تعاونی خاصی مرتبط هستند. به طور کلی باید بدانید این پهنه بهترین موقعیت ها را داشته زیرا در قسمت غربی دریاچه چیتگر و جنوب مجموعه عظیم ایران شرق بلوار پژوهش و شمال باغ ملی گیاه شناسی قرار دارد. از لحاظ دسترسی نیز این پهنه بین بزرگراه خرازی و بزرگراه تازه احداث شده حکیم واقع شده که از این رو بهترین و راحت ترین مسیر ها را دارا است. در پهنه سی ساختمان ‌ها بسیار مدرن و متفاوت بوده و از نظر ساخت امکانات متعددی دارد.

پهنه c شهرک چیتگر

سرمایه گذاری در پهنه سی

به طور کلی سرمایه ‌گذارانی که قصد سرمایه ‌گذاری در پهنه c شهرک چیتگر را دارند باید توجه داشته باشند سرمایه‌گذاری در این پهنه تماماً بر اساس اصول پیش فروش و واگذاری حق امتیاز می باشد و از آنجایی که تعاونی های مختلف همچون ارتش در این پهنه فعالیت دارند تحویل کامل واحدها بعد از سال ۱۴۰۰ است. از طرفی در خصوص نحوه دریافت هزینه تمام شده ساخت و ساز باید بدانید که تراکم و زمین برای اعضا رایگان است و هزینه تمام شده نیز از اعضا در قالب اقساط دریافت می شود. هنگامی که شما قصد سرمایه گذاری در پروژه نارنجستان را دارید روش کار به گونه ای است که پیش فروش یک واحد مسکونی به صورت امتیازی انجام شده و ساخت آن توسط تعاونی های ارتش صورت می گیرد. در خصوص روند کار برج های پهنه c شهرک چیتگر نیز باید بدانید که هم اکنون دو تا از برج های چهارگانه نزاجا در مرحله صافکاری قرار داشته و برج نیروی هوایی نیز آغاز به تیغه چینی کرده است. برج دوقلوی مرجان که از تعاونی نیرو و تعاونی نیروی دریایی ارتش است در مرحله اسکلت و سقف بوده و برج ۳۰ طبقه پدافند در مرحله اسکلت و برج ۴۰ طبقه آن در مرحله فونداسیون است.

پهنه c شهرک چیتگر

برج های پدافند پهنه c شهرک چیتگر

همانطور که پیشتر هم ذکر شد به طور کلی برج های واقع در پهنه c شهرک چیتگر در اختیار نیروهای مختلف قرار دارد. در خصوص برج های پدافند پهنه c شهرک چیتگر باید بدانید این پروژه در بلوار پژوهش واقع شده که شامل دو برج با نام‌های اچ و سی می باشد. این برج ها در حال ساخت به دست ارتش بوده که دارای بهترین موقعیت هم از نظر منظره و هم از نظر ترافیک و راههای ارتفاع ارتباطی است. ساخت پروژه تا سال ۹۵ متوقف بوده اما پس از آن با همکاری شرکت آرین سازه از سرگرفته شده است. در خصوص متراژ های واحدهای این پروژه نیز باید بدانید که در متراژ های مختلف چون ۹۰،۱۲۰،۶۰، ۱۸۰ و ۲۴۰ متر می باشد.

پروژه نیرو زمینی و نیرو هوایی چیتگر

دیگر پروژه واقع در پهنه سی شهرک چیتگر مرتبط با نیروی زمینی بوده به طوری که این پروژه دارای ۴ برج است و هر کدام از برج ها در یک مرحله از ساخت قرار دارد. به طوری که دو برج هم اکنون در حال تکمیل واحدها بوده و برج دوم در مرحله اسکلت دیوار چینی و سقف زنی و برج سوم در مرحله فونداسیون می باشد. اما برج چهارم آن هنوز شروع به کار نکرده است از این رو به صورت آزاد به فروش می‌رسد. واحدهای این برج در متراژ های ۹۳، ۱۱۰، ۱۲۱ و ۱۳۵ متری ساخته شده است. در خصوص پروژه برج های نیروی هوایی باید بدانید این برج ها در متراژهای ۹۰ متر شروع به کار کرده و تا ۱۵۷ متر امکان ساخت وجود دارد. از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به چند لاین آسانسور، لابی هتل، فضای تجاری جهت رفاه ساکنین، سالن ورزشی، سالن اجتماعات و محوطه فضای سبز اشاره کرد.

پهنه c شهرک چیتگر

پروژه مرجان پهنه نارنجستان

و اما آخرین پروژه در پهنه c شهرک چیتگر برج ۴۲ طبقه مرجان بوده که با نیروی دریایی ارتش می باشد.این برج دارای سازه ویژه‌ای است که با آخرین فناوری های روز دنیا طراحی شده و در حال ساخت می باشد. متراژ های واحد در متراژ های مختلف چون ۸۰، ۱۰۵، ۱۲۰، ۱۳۰، ۱۵۰ متری است.

 

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :