امتیازات و امکانات پروژه نارنجستان 2 چیست

  • تعداد پسندها

    0
  • تعداد بازدید

    576
  • تعداد نظرات

    0

پروژه نارنجستان 2 از جمله پروژه های تعاونی ابنیه می باشد که در حال ساخت است. پروژه نارنجستان 2 فرصت بسیار مناسبی برای کسانی است که قصد سرمایه گداری دارند.

در رابطه با پروژه مسکونی نارنجستان 2 باید گفت ساخت این پروژه توسط  تعاونی مسکن ابنیه در حال انجام شدن می باشد و مرحله گود برداری آن در سال 98 صورت گرفته است. این پروژه در منطقه ۲۲ تهران بلوار کوهک قرار گرفته است. پروژه نارنجستان 2 مانند نارنجستان ۱ از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می باشد و روند ساخت ان با سرعت خوبی پیش می رود.

پروژه نارنجستان 2

مدتی پس از آغاز پروژه نارنجستان 1 تعاونی ابنیه آکام اقدام به راه اندازی پروژه مسکونی نارنجستان ۲ در اطراف این پروژه کرد و پس از خریداری زمین پروژه کار ساخت آن آغاز شد. پروژه نارنجستان 2 به لحاظ موقعیت مکانی درست مانند پروژه نارنجستان ۱ بوده و می توان برای آن یک آینده‌ای بسیار درخشان تصور کرد. در این پروژه متراژ واحدها به حدود ۱۰۰ متر و تعداد اتاق خواب ها به دو اتاق خواب تغییر پیدا کرده و این موضوع به معنای این است که در پرداخت پول اولیه و همچنین اقساط پروژه تعدیل صورت گرفته است. همچنین در این پروژه می توان شاهد پیشرفت فیزیکی ملموسی بود که این موضوع نشانگر کاربلدی و احساس مسئولیت تعاونی است که نسبت به اعضا دارد. با وجود پیشرفت فیزیکی خوبی که در این پروژه صورت گرفته در ارزش گذاری قیمت و حق امتیاز پروژه نیز تاثیر بسیار خوبی صورت می گیرد. از خوش شانسی اعضای اولیه این پروژه می توان به این اشاره کرد که پروژه دارای سرعت پیشروی خوبی می باشد.

پروژه نارنجستان 2

شرایط پروژه نارنجستان 2

این پروژه دارای قالب دو برج 14 طبقه می باشد که دو طبقه آن منفی و یک طبقه لابی و ۱۱ طبقه آن مسکونی می باشد. تعداد واحدهای مسکونی که در این پروژه در حال ساخت می باشد ۱۳۲ واحد می باشد که دارای متراژ تقریبی ۱۰۰ متری بوده و این واحدها دارای دو اتاق خواب با پارکینگ و انباری در هر طبقه ۵ واحد قرار دارد. تحویل واحدهای این پروژه ۳۶ ماهه بوده و زمان گودبرداری آن که از ابتدای سال ۹۸ صورت گرفته تاکنون در مرحله سقف سوم قرار دارد. سازه به کار برده شده در این پروژه بتنی هستند. 

پروژه نارنجستان 2

امکانات پروژه نارنجستان 2

پروژه نارنجستان 2 دارای امکانات قابل توجهی می باشد که از جمله امکانات آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

4 لاین آسانسور، سالن بیلیارد و فوتبال دستی، اینترنت مرکزی، سالن بازی کودکان، سالن اجتماعات، آنتن مرکزی، سرمایش گرمایش برای هر واحد مستقل پارکینگ دوچرخه، دوربین مداربسته، دو دستگاه سوئیت سرایداری، نورپردازی نما، درب ضدسرقت، اعلام و اطفای حریق، طبقه همکف، زمین ورزش و زمین های بازی

پروژه نارنجستان 2

امتیازات پروژه ساختمانی نارنجستان 2

شرایط امتیاز این پروژه دارای امتیاز به صورت یک و نیم دانگ، سه دانگ، چهار و نیم دانگ و شش دانگ نیز خرید و فروش می شود.

از جمله امتیازهای این پروژه دفترچه مالکیت بوده و به صورت قطعی در دفتر تعاونی قابل نقل و انتقال است. خریدارانی که می خواهند در یک منطقه دنج و آرام سکونت داشته باشند، خرید از این پروژه برای آن ها بسیار مناسب خواهد بود. با خرید واحد مسکونی در پروژه نارنجستان 2 با یک برنامه ریزی سه چهار ساله می توان صاحب خانه شد.

پروژه نارنجستان 2

مزایای برج نارنجستان 2

موقعیت مکانی مناسب پروژه نارنجستان که در ناحیه در حال رشد است، سبب شده تا این پروژه از مزایای خوبی بهره مند باشد. پروژه نارنجستان 2 در ضلع جنوبی شهرک یاس ۲ قرار گرفتند که یک شهرک نوساز است و به لحاظ زیر ساختی که توسعه منطقه کوهک دارد، به پروژه نارنجستان 2 کمک بسیار زیادی خواهد کرد. این پروژه برای مشتریانی که قصد دارند در مجموعه کم واحد و لوکس زندگی کنند و همچنین برای افرادی که قصد سرمایه گذاری میان مدت دارند گزینه بسیار خوبی به شمار می‌آید. امتیاز واحدهای این پروژه در دفتر تعاونی ابنیه آکام نقل و انتقال پیدا می‌کند. در صورتی که شما نیز خواستار اطلاعات بیشتر و قصد یا سفارش خرید و فروش امتیاز های پروژه نارنجستان را دارید، از طریق برقراری ارتباط با این سایت و دریافت مشاوره از بخش پیش فروش می‌تواند اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

خریداران و سرمایه‌گذارانی که در برج نارنجستان 2 سرمایه گذاری کرده اند از معتبر بودن شرکت سازنده و خوشنام بودن این شرکت می‌توانند خیالی آسوده داشته باشند و از بابت زمان تحویل و متریال و کیفیت ساخت هیچگونه نگرانی نداشته باشند. این برج دارای دسترسی راحتی به بزرگراه آزادگان، همت و حکیم بوده و نسبت به دریاچه چیتگر و مراکز تفریحی مثل پارک جنگلی چیتگر و پارک آبی اوپارک دارای مسافرت نزدیکی است و این موارد سبب ارزشمند شدن برج نارنجستان 2 شده است‌.

 

  • شاخه بندی

اخبار مشــابه

دیدگاه و نظرات

نظر خود را وارد کنید

نقل و قول / پاسخ به :